Pages

Vodafone TV σε άλλο δωμάτιο από το ρουτερ, γίνεται??

jeudi 22 novembre 2018
myphone forum
Vodafone TV σε άλλο δωμάτιο από το ρουτερ, γίνεται??
Καλησπέρα μάγκες. Ήρθε τελικά το βονταφον τβ, παρόλο που κλειδώνω χαμηλά στα 10μβ παίζει πολύ καλά και σταθερά ακόμα και σε ντέρμπι. Είδα επίσης και ταινία κανένα θέμα.
Λοιπον το θέμα μου

Η τηλεφωνική γραμμή δυστυχώς είναι μόνο στο δωμάτιο μου όπου έχω το ρουτερ. Το βονταφον τβ όπως ξέρετε λειτουργεί σύνδεση σε ρουτερ εθερνετ στον δέκτη (το κουτάκι) hdmi σε τβ.
Εγώ όμως θέλω να το χρησιμοποιήσω στην τηλεόραση που βρίσκεται στο σαλόνι, όπου είναι και γονείς και γενικά να βλέπουμε μπάλα.

Είναι πολύ μακριά. Μπορώ να τραβήξω 20 μέτρα καλώδια η hdmi που δεν είναι καθόλου πρακτικά. Χώρια που θα φαίνονται η θα πρέπει να ανοίξω τρύπες κτλ. Επίσης και με WiFi ειναι μακριά άσε που από την βονταφον μου είπαν η ιδανική μέθοδος είναι καλώδιο εθερνετ.

Σκέφτομαι κάτι τέτοιο.https://www.skroutz.gr/c/913/network-plc.html
Plc δικτυακές-συνδέσεις

Βάζω ένα στο δωμάτιο που έχω το ρουτερ το άλλο στο σαλόνι που έχω το μποξακι και τα συνδέω με εθερνετ και τα συγχρονιζω.

Λειτουργεί λέτε?

Έχει δοκιμάσει κανείς?
ASUS ZENFONE 4 η XIAOMI MI A2 ( κριτηριο η καμερα )
Έχει το public το zenfone 4 στα 199 ευρώ , είμαι σε δίλλημα ανάμεσα σε αυτό και το mi a2 . Ποιο νομίζετε έχει καλύτερη κάμερα ?
Γενικά ποιο είναι καλύτερο ?
Ευχαριστώ προκαταβολικά και καλό απόγευμα
ΑΓΟΡΑ ΣΥΣΚΕΥΗΣ
1) Το χρηματικό ποσό που διαθέτουμε. : 180,00 € (δυνατότητα αγοράς με τιμολόγιο / απαλλαγή Φ.Π.Α.)
2) Το μέγεθος οθόνης που προτιμούμε. : 5,99 - 6,26
3) Το θέλουμε απο Ελλάδα ή και απο Κίνα/Ευρώπη; Με 2ετη εγγύηση αντιπροσωπείας ή μας αρκεί και η εγγύηση του καταστήματος; : Ελλάδα με καλύπτει η εγγύηση του καταστήματος.
4) Χρειαζόμαστε 800αρα μπάντα ώστε να χουμε σε περισσότερα μέρη 4g; (επαρχία χωρις 800αρα έχεις σοβαρό θέμα) : Αδιάφορο
5) Το θέλουμε dual? Χρειαζόμαστε ραδιόφωνο, ir ή nfc? : Δε με νοιάζει να είναι dual, δεν έχω ιδέα τι είναι το NFC, τα άλλα ας υπάρχουν
6) Χρειαζόμαστε ελληνικό μενου; Αν ναι, πειράζει αν χρειαστεί φλασαρισμα; : Καλό είναι να υπάρχει ελληνικό μενού αλλα δε χαθηκε ο κόσμος να είναι και στα αγγλικά
7) Μας ενδιαφέρει ο καλός ήχος ή/και η καλή οθόνη; Αν ναι θέλουμε amoled (και) stereo ή μας αρκεί lcd (και) mono. : ότι καλύτερο στον προυπολογισμό που έχω είναι καλοδεχούμενο.
8) Βάλτε σε σειρά προτεραιότητας τα εξής: ταχύτητα, βαρύ gaming, κάμερα, αυτονομία. : κάμερα, ταχύτητα, αυτονομία & gaming
9) Ποια είναι η τωρινή σας συσκευή. Ντρέπομαι να τη γράψω.:lol:

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire