Pages

Καινουριο Κινητο ή επισκευή παλιου?

mardi 20 novembre 2018
myphone forum
Καινουριο Κινητο ή επισκευή παλιου?
Καλησπέρα,

Μετά απο 2,5 χρόνια, έπεσε το κινητο μου (s7 edge) και χάλασε η οθόνη. Για να επισκευαστεί κοστίζει 210 ευρώ, μεταχειρισμένη οθόνη και 265 ευρώ καινούρια της samsung.

Η εναλλακτική είναι τα: Xiaomi Mi A2 Lite και Samsung A8 2018

1) Το χρηματικό ποσό που διαθέτουμε.
Γύρω στα 250 ευρώ
2) Το μέγεθος οθόνης που προτιμούμε.
5,3" - 6"
3) Το θέλουμε απο Ελλάδα ή και απο Κίνα/Ευρώπη; Με 2ετη εγγύηση αντιπροσωπείας ή μας αρκεί και η εγγύηση του καταστήματος;
Κατά προτίμηση Ελλάδα επειδή το βιάζομαι
4) Χρειαζόμαστε 800αρα μπάντα ώστε να χουμε σε περισσότερα μέρη 4g; (επαρχία χωρις 800αρα έχεις σοβαρό θέμα)
Ναι η 800αρα ειναι must
5) Το θέλουμε dual? Χρειαζόμαστε ραδιόφωνο, ir ή nfc?
Dual sim, να παίρνει micro sd σε ξεχωριστή θύρα και κατά προτίμηση να έχει nfc, radio fm και audio jack
6) Χρειαζόμαστε ελληνικό μενου; Αν ναι, πειράζει αν χρειαστεί φλασαρισμα;
Ελληνικό μενού
7) Μας ενδιαφέρει ο καλός ήχος ή/και η καλή οθόνη; Αν ναι θέλουμε amoled (και) stereo ή μας αρκεί lcd (και) mono.
Δεν με απασχολεί και τόσο αλλά είναι καλοδεχούμενα :lol:
8) Βάλτε σε σειρά προτεραιότητας τα εξής: ταχύτητα, βαρύ gaming, κάμερα, αυτονομία.
Κάμερα, ταχύτητα, αυτονομία, βαρύ gaming
9) Ποια είναι η τωρινή σας συσκευή.
S7 edge
mi band 3
σαν ασχετος εχω προβλημα με την ενεργοποιηση του band, δεν μπορω να το κανω pair η οθονη δεν ανοιγει και γενικα δοκιμασα να το φορτισω σε λαπτοπ, πριζα και power bank και δεν βλεπω σημαδια οτι φορτιζει ή κατι. καμια ιδεα?
[Αγορές] I am the new girl
With thanks, I value it!

Here is my page ... Free Media
Προβλημα με Instagram
γεια σας φιλοι,
εχω ενα προβλημα με το ινσταγκραμ που με εχει παιδεψει πολυ το τελευταιο διαστημα. συγκεκριμενα ακολουθω 685 ατομα και εχω ιδιωτικο προφιλ. Ξαφνικα το ινσταγκραμ δεν με αφηνει να ακολουθω ατομα και δεν μπορω να καταλαβω γιατι. Ομως το περιεργο της υποθεσης ειναι οτι οταν ανοιγω τα δεδομενα μπορω να ακολουθησω κανονικα οποιονδηποτε ενω οταν ειμαι με το wifi δεν γινεται και αυτο μου το κανει εδω και 1 εβδομαδα συνεχομενα. Δεν καταλαβαινω γιατι με εχουν μπλοκαρει. Τους εχω στειλει μνμ σε αναφορα προβληματος φυσικα δεν προκειται να λαβω απαντηση....εχω κανει καθε δυνατον τροπο, επανεκινηση κινητου, wifi απεγκατασταση εφαρμογης και τιποτα.!!
Oneplus 6t vs Huawei P20 pro.
Καλησπέρα σας.
Βρίσκομαι σε αναζήτηση νεου κινητού, η αγορα θα γίνει μεσω τιμολογίου και πλεον εν λογω black friday και οι 2 συσκευες παιζουν στις ιδιες τιμες. Το one απο αμαζον και το huawei απο public.
Αυτη τη στιγμή βρισκομαι με ενα s7 edge εδω και 1,5 χρονο οπου ειμαι πληρως ικανοποιημενος αλλα δεν κοιταω το s9 plus γιατι ψαχνω κατι διαφορετικο.
Στο one με κερδιζει η εμπειρια χρησης, η αμεσοτητα των updates , το Pure android η εξελιξη μεσω xda.
Στο huawei h camera και το design του κυριως καθως δεν ειμαι φαν του miui.
Αληθεια οι καμερες των 2 εχουν τοσο μεγαλη διαφορα?
Και το κυριοτερο θα ηθελα απο τους κατοχους μια συγκριση των φωτογραφιων Oneplus 6t vs s7 edge , να δω τουλαχιστον αν φτανει στα ιδια επιπεδα σε low light συνθηκες.
Σας ευχαριστω εκ των προτερων.
Redmi note 5 ή mate 10 lite
Καλησπερα παιδια ποιο απο τα δυο κινητα προτεινετε;Το μπατζετ ειναι περιπου στα 200 ευρω.Ευχαριστω εκ των προτέρων
honor 9 lite vs samsung j6
Καλημέρα σε όλους,

Είμαι μεταξύ honor 9 lite και samsung j6 (ελέω black friday και 20% επιστροφής στον Γερμανό). Το κινητό προορίζεται για τον τον μικρό μου δηλ. gaming αλλα όχι βαριά παιχνίδια, social, youtube άντε και καμία φώτο.
Αρχικά πήγαινα για ακόμα πιο budget λύσεις αλλά λόγω της πρόσφοράς είπα να ανέβω λίγο χωρίς να ξεπεράσω τα 150-160€
Η αυτονομία της μπαταρίας είναι ένα ζητούμένο (αν και σε heavy χρήση καταλαβαίνω ότι πάμε για max 1 ημέρα).

Αν μπορεί κάποιος να πει μια γνώμη θα με βοηθήσει αφάνταστα (γλυκοκοίταζα και το ΧΙΑΟΜΙ RedMi Note 5A αλλά για κάποιο λόγο δεν μου κάθετε).

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire