Pages

Oneplus 6T Vouchers

lundi 5 novembre 2018
myphone forum
Oneplus 6T Vouchers
Κανω την αρχη για τα vouchers, με εκπτωση 20 ευρω για αγορα αξεσουαρ, μαζι με την αγορα ενος Oneplus 6T.
https://www.oneplus.com/in...NLE5NSLQSWQXXR
Ανθεκτικό, με κουμπιά, μεγάλη μπαταρία
Αυτά που περιγράφω στον τίτλο θέλω να αγοράσω για τον αδερφό μου και αν γίνεται να το παραγγείλω και απόψε. Ευχαριστώ εκ των προτέρων
Επιλογή κινητού για budget 400 (πάνω κάτω)
Καλησπέρα παιδιά. Έχω μπει στο τριπακι να πάρω ένα κινητό για την γυναίκα και έχω ψιλοπελαγωσει από τις επιλογές μιας και έχω να ασχοληθώ μερικά χρόνια.
Ας ξεκινήσουμε με τα βασικά... Κόστος : Έχω ένα σχετικό ταβάνι τα 400-450 με έμφαση στο ότι πιο φτηνά σε αυτό που θέλω. Αγορά : Με ενδιαφέρει από Ελλάδα.
Για τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά δεν έχω κάτι δεσμευτικό πλην του τι ψάχνω... Τα οποία είναι : Απροβληματιστο και να αντέξει μια 3ετια βρε παιδί μου ειδικά εαν είναι στο άνω μέρος του budget, να έχει καλή κάμερα και να έχει μια αξιοπρεπή μπαταρία και το κυριότερο δικαρτο.
Τα κινητά τα οποία έχω κοιτάξει από αυτά που έχω διαβάσει εδώ μέσα και μετά και από δικιά μου έρευνα είναι το Xiaomi redmi 6 pro, Pocophone (απορυφθηκε από συζηγο λόγω εμφανισης), το Samsung Α7 2018, Honor 10, Mi A2, και ίσως μιλάμε ίσως εαν το τραβήξω από τα μαλλιά το P20.
Θα ήθελα μια βοήθεια ανάμεσα σε αυτά ή σε κάτι άλλο που έχετε να μου προτείνετε.

Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Huawei Mate 10 Lite ή Xiaomi Redmi Note 6 Pro;
Καλησπέρα.

Ψάχνω κινητό για τη σύζυγο η οποία έχει ξεμείνει με ένα προϊστορικό Samsung A3 του 2014, το οποίο πλέον δεν παλεύεται.

Γενικώς, η χρήση για την οποία θα προορίζεται το τηλέφωνο είναι casual browsing, social media, email, youtube και δυνατότητα να τραβάει αξιοπρεπείς καθημερινές φωτογραφίες. Με δεδομένο ότι το budget δε θέλω να ξεφύγει από τα 200€, ότι η αγορά θα γίνει από Ελλάδα, και θεωρώντας ότι μια τέτοια mid range επιλογή θα μας βγάλει άλλα 3-4 χρόνια μέχρι "να μην παλεύεται πλέον" και αυτή, κατέληξα σε αυτά τα δύο. Το κινητό δεν πρόκειται ποτέ να γίνει root, δεν πρόκειται ποτέ να πάρει unofficial rom και απλά θα περιμένουμε τις επίσημες αναβαθμίσεις αν και εφόσον αυτές έρχονται.

Διαβάζοντας διάφορα reviews στο internet, θεωρώ ότι κλίνω περισσότερο προς το Xiaomi, μιας και υπερτερεί έστω και στα σημεία σε απόδοση της camera και στη μπαταρία, ενώ γενικώς θεωρώ ότι η επεξεργαστική ισχύς και των δύο δε θα την προβληματίσει. Επίσης το rose gold μας αρέσει περισσότερο από το σκέτο gold! Από την άλλη δεν είχα ποτέ εμπειρία με Xiaomi smartphone και δεν ξέρω αφενός τη σταθερότητα του λειτουργικού σε σχέση με τα updates που συχνά γίνονται από την εταιρία κλπ, αλλά και το service σε περίπτωση που χρειαστεί κάτι (ενώ από τη Huawei έχω ίδια γνώση). +1 στο Xiaomi για το ότι είναι ένα χρόνο νεότερο μοντέλο από το Mate 10 Lite.

Γνώμες;:thanks:
DT No1 F18
Αγορασα την προηγουμενη εβδομάδα το DT No1 F18 στα 35 ευρω μαζι με τα μεταφορικα. κλαη επιλογη θα έλεγα με αρκετα καλη μπαταρια. μετα τη χτεσινη αναβαθμιση της εφαρμογης Hplus το ρολοι συνδεεται καλα και εχει αρκετα καλη εμπειρια χρησης. εχει αρει κανεις αλλος το συγκεκριμενο?
Mate 10 pro ή p20 pro
Αναμεσα σ αυτά τα δύο, γνωριζω οτι το p20 pro ειναι πιο καινουριο, αξιζει εχει μεγαλες διαφορες απο το mate; Πιο πολυ μ ενδιαφερει η καμερα
Huawei honor x ή samsung a8
Ποιο εκ των 2 θα παίρνατε;*

Βέβαια κάθε εναλλακτική ευπρόσδεκτη.



Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire