Pages

Meizu X8

dimanche 25 novembre 2018
myphone forum
Meizu X8
Τι γνωρίζουμε για τη meizu όσον αφορά αναβαθμίσεις και ποιότητα του κινητού;
Το συγκεκριμένο φαίνεται καλό κινητό σε αυτή την κατηγορία τιμής (212€) Δεν γνωρίζω αν με τη μέθοδο με dhl που δίνει το κατάστημα περνάει από τελωνείο η οχι. Άλλα καταστήματα αναφέρουν οτι με dhl κάνει τριγωνική.
Την γνώμη σας για τη συσκευή
https://www.kimovil.com/en...eizu-x8-global
Επιλογή Συσκευής
Λοιπόν παιδιά... κοντά στα χριστούγεννα θα κάνω αλλαγή του κινητού μου...! Έχω ένα iphone7....!
Είναι το πρώτο κινητό με ios που έχω και είμαι πολύ ικανοποιημένος σε εμπειρία χρήσης.
Τι λέτε εσείς; Είμαι ανάμεσα σε iphoneXR, iphoneX και στο iphoneXS...! Θα ειναι με συμβόλαιο που θα γίνει η αγορά
Συσκευή με καλύτερη οθόνη έως 300 euro
Χρόνια χρήστης κινητών με amoled οθόνη. Αυτή την στιγμή κυκλοφορούν πολλά τηλέφωνα έως 300 ευρώ αλλά τα περισσότερα με LCD οθόνη. Ξέρω αν θέλω amoled πρέπει να πάω σε Samsung αλλά στις τιμές αυτές δεν υπάρχει κάτι να μου αρέσει..Μπορείτε να μου προτείνετε κάποιο με LCD που θα μπορούσε να με ικανοποιήσει;Έχω δει από κοντά το redmi note 5 αλλά αυτό που πρόσεξα σε βιντεάκια του YouTube δεν μου άρεσε,τα χρώματα αρκετά ξεπλυμένα και το μαύρο γκρίζο..
προσωρινή φραγή των υπηρεσιών πρόσβασης στο Internet
Εχω ενα προβλημα που μου ετυχε πρωτη φορα.. Παω να μπω στο ιντερνετ μου βγαζει μια σελιδα της wind λεγοντας αυτο:

Σας ενημερώνουμε πως έχει ενεργοποιηθεί η προσωρινή φραγή των υπηρεσιών πρόσβασης στο Internet και σταθερής τηλεφωνίας που λαμβάνετε από τη Wind. Ο λόγος της φραγής μπορεί να είναι:
* Ληξιπρόθεσμες οφειλές ή
* Χρήση της υπηρεσίας που εναντιώνεται με τους όρους χρήσης (αποστολή μαζικών mail -spam-, επιθέσεις σε συνδεδεμένους χρήστες -attacks- κλπ) και αλλα..

Τι να κανω;;
Νέα συσκευή Χiaomi μέχρι 150ε
Καλησπέρα σε όλους,

Ψάχνω για συσκευή για να αντικαταστήσει Xiaomi Redmi Note 2.

1) Το χρηματικό ποσό που διαθέτουμε.
150e
2) Το μέγεθος οθόνης που προτιμούμε.
5.5 inches και πάνω
3) Το θέλουμε απο Ελλάδα ή και απο Κίνα/Ευρώπη; Με 2ετη εγγύηση αντιπροσωπείας ή μας αρκεί και η εγγύηση του καταστήματος;
2ετη εγγύηση αντιπροσωπείας αν είναι εφικτό, Αγορά από Ελλάδα
4) Χρειαζόμαστε 800αρα μπάντα ώστε να χουμε σε περισσότερα μέρη 4g; (επαρχία χωρις 800αρα έχεις σοβαρό θέμα)
ναι
5) Το θέλουμε dual? Χρειαζόμαστε ραδιόφωνο, ir ή nfc?
dual μη απαραίτητο, ραδιο nfc αδιάφορα
6) Χρειαζόμαστε ελληνικό μενου; Αν ναι, πειράζει αν χρειαστεί φλασαρισμα;
ελληνικό μενού χωρίς φλασάρισμα
7) Μας ενδιαφέρει ο καλός ήχος ή/και η καλή οθόνη; Αν ναι θέλουμε amoled (και) stereo ή μας αρκεί lcd (και) mono.
όχι
8) Βάλτε σε σειρά προτεραιότητας τα εξής: ταχύτητα, βαρύ gaming, κάμερα, αυτονομία.
Ταχύτητα, αυτονομία, κάμερα, gaming
9) Ποια είναι η τωρινή σας συσκευή.
Xiaomi Redmi Note 2

Τι θα προτείνατε από σύγχρονες Xiaomi συσκευές; Οι δυνατότητες Redmi Note 2 καλύπτουν ακόμα τον χρήστη για να καταλάβετε σε τι χαρακτηριστικά κινουμαστε πάνω κάτω - όποια αύξηση σε επιδόσεις εντός τιμής καλοδεχούμενη φυσικά, αν και δεν είμαι αισιόδοξος. Το κινητό προορίζεται για γονείς, οπότε δεν θα ήθελα να πάμε σε μικρότερη οθόνη από του note 2.Η αγορά μάλλον θα γίνει από Ελλάδα.

Προτάσεις;

Ευχαριστώ προκαταβολικά για την βοήθεια.
Ταμπλετ;;
Ρε παιδιά θεωρείτε ότι ένα ταμπλετ χρειάζεται ενώ έχω ήδη λαπτοπ;; πιστεύεται ότι με ένα εξωτερικό πληκτρολόγιο θα μου είναι χρησιμο για τις εργασίες της σχολής;;
προβλημα με φορτωσει netflix
Καλημερα σας θελω την βοηθεια σας.εχω στον ιδιο χωρο το wifi κ την τηλεοραση αποσταση 7 μετρα ταχυτητα 8 μου βγαζει η tv. στο you tube μπενω κανονικα με το netflix εχω προβλημα ξεκιναει η ταινια κ μετα απο 1-2 λεπτα φορτωνειε αποτελεσμα γραμματα να προχωρανε κ η σκηνη να μενει πισω και να ακουω προηγουμενες σκηνες εν τελει να μην σας κουραζω δεν φορτωνει το νετ φλιξ κ καλωδιο εβαλα κ τπτ καμια γνωμη τι φταιει θα ηθελα
Επιλογή κινητού έως 200€ με καλή μπαταρία και κάμερα
Καλημέρα στην παρέα.

Με το J5 (2016) συγγενή να πνέει τα λοίσθια και με την ευκαιρία της μπλακφράιντει, μας ήρθε να αλλάξουμε το κινητό. Πώς το βλέπετε με βάση τα παρακάτω; Σας ευχαριστώ πολύ!

1) Το χρηματικό ποσό που διαθέτουμε.

Έως 200 €
2) Το μέγεθος οθόνης που προτιμούμε.
5 με 5,5
3) Το θέλουμε απο Ελλάδα ή και απο Κίνα/Ευρώπη; Με 2ετη εγγύηση αντιπροσωπείας ή μας αρκεί και η εγγύηση του καταστήματος;
Δεν υπάρχει θέμα
4) Χρειαζόμαστε 800αρα μπάντα ώστε να χουμε σε περισσότερα μέρη 4g; (επαρχία χωρις 800αρα έχεις σοβαρό θέμα)
Καλό θα ήταν, χωρίς να είναι απαραίτητο
5) Το θέλουμε dual? Χρειαζόμαστε ραδιόφωνο, ir ή nfc?
Ραδιόφωνο αν υπάρχει θα ήταν καλό. Αν όχι δεν πειράζει
6) Χρειαζόμαστε ελληνικό μενου; Αν ναι, πειράζει αν χρειαστεί φλασαρισμα;
Αδιάφορο. Δεν υπάρχει πρόβλημα αν χρειάζεται φλασάρισμα
7) Μας ενδιαφέρει ο καλός ήχος ή/και η καλή οθόνη; Αν ναι θέλουμε amoled (και) stereo ή μας αρκεί lcd (και) mono.
Θα μας άρεσε μια οθόνη που να μην είναι μάπα
8) Βάλτε σε σειρά προτεραιότητας τα εξής: ταχύτητα, βαρύ gaming, κάμερα, αυτονομία.
Αυτόνομία, κάμερα και μετά το χάος
9) Ποια είναι η τωρινή σας συσκευή.
Samsung Galaxy J5 (2016)
συσκευή αντάξια του moto g 2gen !
Γεια σας φίλοι!
Λοιπόν μετά από τέσσερα χρόνια η αγαπημένη μου συσκευή moto g 2gen της motorola αρχίζει και δείχνει σημάδια κόπωσης...θα ήθελα να μου προτείνετε μια συσκευή αντάξια της από οποιαδήποτε μάρκα ή και από την ίδια ακόμα καλύτερα...:worry:

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire