Pages

Ubiquiti litebeam m5

mercredi 14 novembre 2018
myphone forum
Ubiquiti litebeam m5
Γειά σας μήπως ξέρει κάποιος να μου πει πώς να κάνω εγκατάσταση την κεραία litebeam m5?
Βασικά η αλήθεια είναι ότι προσπάθησα αλλά δεν μου βγάζει τα δίκτυα...
Ίσως να κάνω κάποιο λάθος στην ip...
Πρόβλημα με απενεργοποιηση των Windows
Καλησπέρα σας. Έχω ένα θέμα με το pc. Πριν μερικές μέρες αγόρασα ένα pc και χθες με παρουσίασε ένα θέμα. Συγκεκριμένα, όταν πατάω τερματισμό λειτουργίας από τα Windows κλείνουν κανονικά η οθόνη και τα περιφερειακά, όμως δεν κλείνει η κεντρική μονάδα. Όλα λειτουργούν κανονικά, δηλαδή η κάρτα γραφικών, ο σκληρός δίσκος, ανεμιστήρες κτλ... Τι λέτε να φταίει και τι μπορώ να κάνω; (λέτε μήπως να φταίει το γεγονός πως έχει παλιά έκδοση κάρτας γραφικών;)

Στάλθηκε από το WAS-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
XIAOMI Pocophone η Mi8 η μεταχειρισμενο Μate 10 η...?
Γεια σας παιδιά. Έχασα το Mate 8 και ενώ ήμουν στην αρχή να πάρω το ίδιο αλλάζω γνώμη και πάω για άλλο μοντέλο.
Έριξα πολύ διάβασμα, ψάξιμο και δοκιμές σε καταστήματα μέχρι να καταλήξω σε κάποια που με καλύπτουν.
Κυρίως κάνω απλή χρήση δεν ξέρω και πολλά να κάνω παραπάνω. Λίγες εφαρμογές, κυρίως κλήσεις, πλοήγηση, λίγο ΙΝΤΕΡΝΕΤ και φωτογραφίες.
Με ενδιαφέρει πολύ το καλό και δυνατό ακουστικό, ηχείο και δόνηση, καθώς και η πολύ καλή ποιότητα κλήσεων.
Επίσης το καλό σήμα κινητής και GPS, καθώς και η ταχύτητα GPS.
Dual sim απαραίτητα.
Οθόνη απαραίτητα πάνω από 6 ίντσες και να φαίνεται ικανοποιητικά σε εξωτερικό χώρο και όχι να ψάχνω ίσκιο.
Κάμερα θέλω καλύτερη από Mate 8.
Μπαταρία σχετικά καλή, λόγω χρήσης δύο SIM με μέτριο σήμα στο σπίτι.
Θα ήθελα FM radio οπότε εδώ έχω λίγες επιλογές.
Αδιάφορο μου είναι αν είναι πλαστικό η γυαλί κ.λ.π.
Ακόμη μου αρέσει το tap to wake η tap to sleep.
Χρήματα μέχρι 300 η με υπέρβαση 350 με ΦΠΑ, τον οποίο γλυτώνω, οπότε καινούργιο από Ελλάδα συμφέρει νομίζω.
Ζυγίζοντας όλα τα παραπάνω κατέληξα στο XIAOMI Pocophone f1 64Mb, το οποίο μου βγαίνει στα 240 ευρώ περίπου χωρίς το ΦΠΑ από Σκρουτζομάγαζο και αναμένεται και στον Κωτσόβολο με εγγύηση αντιπροσωπείας, δεν ξέρω ακόμα τιμή, κάπου (65 ευρώ πάνω υπολογίζω).
Όμως υπάρχει και το Mi8 το οποίο α) έχει καλύτερη οθόνη (τα είδα και τα δύο, όμως το poco με καλύπτει), β) δεν έχει Minijack, αλλά αντάπτορα, (οπότε δεν έχουμε πρόβλημα), γ) δεν έχει ραδιόφωνο (αυτό ενοχλεί, αλλά σώνεται αφού υπάρχει και το ράδιο από το ίντερνετ), δ) έχει μικρότερη μπαταρία αλλά είναι πιο λεπτό (εδώ προτιμώ την μπαταρία) και τελευταίο και κριτήριο επιλογής για τα δύο είναι η κάμερα. Είναι περίπου ίδιες, μόνο που το Poco δεν έχει OIS. Ενώ ξέρω αρκετά καλά από φωτογραφία συνήθως τραβάω αυτόματα και δεν επεξεργάζομαι. Λόγω μικρών παιδιών θέλω αμεσότητα.
Η πιο σοφή επιλογή για μένα νομίζω είναι το Pocophone, εκτός και αν η κάμερά του δεν είναι και τόσο καλή, θα ήθελα και ένα δυάρι ζουμ χωρίς να χαλάει η ποιότητα.
Άλλες επιλογές - σκέψεις είναι για Honor8x στο ίδιο budget και Mate 10 Pro μεταχειρισμένο, κάνοντας υπέρβαση.

(Και μία ερώτηση λόγω ότι είμαι αρχάριος, το tap to wake η tap to sleep μπορεί να μπει με εφαρμογή? Στα ΧΙΑΟΜΙ είχαν μόνο το tap to wake στις ρυθμίσεις και στα Huawei δεν το είχε κανένα.)
VPN αλλαγή DNS
Γεια σας
μήπως γνωρίζει κάποιος αν είναι εφικτή η αλλαγή DNS σε τηλέφωνο με android 6 ?
γιατί έχω δοκιμάσει όλους τους τρόπους χωρίς επιτυχία
https://forum.xda-develope...evice-t3273769

Με ενδιαφέρει η αλλαγή DNS οταν συνδέουμε με wi-fi και το VPN ενεργοποιημένο
υποψιάζομαι ότι μπορεί να μη το επιτρέπει ο πάροχος κινητής (cosmote)
οποιαδήποτε ιδέα ευπρόσδεκτη
ONEPLUS A6000 VS Mi 8
Καλησπέρα ανάμεσα στα δύο ποιό θα διαλέγατε; Χρήση κοινωνικά δίκτυα, σπάνια ταινίες και καλή φωτογραφική.
Note 8 εκτός σήματος
Καλησπέρα έχω ένα πρόβλημα με το note 8, ενώ το το τηλέφωνο είναι ανοιχτό όταν με παίρνουν, δείχνει ότι είναι κλειστό και εμένα μου δίνει τις κλήσεις αργότερα, ή αν του κάνω επανεκκίνηση. Δεν το κάνει πάντα,στιγμές στιγμές και δεν ξέρω αν είναι θέμα κινητού ή cosmote. Έχει αντιμετωπίσει κανένας το ίδιο πρόβλημα?:mad:
[Quadcopter] Hubsan Zino H117S


Το Νέο Hubsan Zino ένα drone υψηλής ποιότητας σε ιδιαίτερα προσιτή τιμη, είναι αναδιπλούμενο με ενσωματωμένη κάμερα πάνω σε 3-axis gimbal, GPS, Follow Me, Headless Mode, GPS RTH & Auto Take Off λειτουργία, Flight Control Failsafe & Low Power Failsafe και 21 Λεπτά Πτήσης.
https://www.hubsan.com/eur...l?zino_lang=en
https://www.youtube.com/watch?v=9gak9oKspTk
iPhone 6S plus σε Android
Πέρα από την διαμάχη ios και Android.

Θέλουμε ένα κινητό με οθόνη 5.5 full HD με κάμερα σχετικά κοντά με το 6S και ανάλογες ταχύτητες που να τρέχει φυσικά Android.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire