Pages

Ιδιωτικό ΙΕΚ,αξίζει ή όχι;

lundi 4 février 2019
myphone forum
Ιδιωτικό ΙΕΚ,αξίζει ή όχι;
Mon, 04 Feb 2019 20:16:15 GMT
Καλησπέρα σας.Εδω και 3 χρόνια δούλευα ως διανομέας σε καφετέρια και αναγκάστηκα να σταματήσω λόγω μιας επέμβασης στο γόνατο.Αυτη τη στιγμή δεν είμαι έτοιμος ακόμα και επειδή θα αργήσω κάποιο διάστημα,σκέφτηκα για να μην πάει χαμένος ο χρόνος και για να κάνω και γω κάτι διαφορετικό,να πάω επιτέλους να ασχοληθώ με κάτι που μπορεί να έχει και προοπτικές.Πηγα λοιπόν σε ένα ιδιωτικό ΙΕΚ (το Θεσσαλικο για όποιον ξέρει) και μίλησα με τον υπεύθυνο.Είχα στο μυαλό μου 2 ειδικότητες και αφού ήταν ειλικρινής και μου είπε ότι με την πρώτη (σχετικά με υπολογιστές) δεν θα έχω καλή επαγγελματική αποκατάσταση,όταν τον ρώτησα για τουριστικών επαγγελμάτων (receptionist,υπάλληλος κρατησεων,Bar κ.α.) μου είπε ότι μαζί με την μαγειρική είναι τα 2 κορυφαία σε ζήτηση.Ολα όσα μου είπε ηταν θετικά,ακόμα και το σεζόν Μάρτιο-Οκτώβριο σε νησί είναι κατι που μου αρέσει σαν ιδέα,μου είπε για πρακτική και αυτό το καλοκαίρι και το επόμενο σε συνεργαζομενα ξενοδοχεία και επειδή μένω στα Τρίκαλα μια πόλη η οποία και λόγω του Μύλου των ξωτικών κάθε Χριστούγεννα έχει Full πληρότητα,θα μπορώ να δουλέψω και εδώ σε κάποιο ξενοδοχείο.Μου είπε μάλιστα ότι τρέχει και μια προσφορά αφού έχω το Lower στα αγγλικά,με δωρεάν μαθήματα και πληρώνοντας μόνο τα εξέταστρα,να ανέβω επίπεδο με το Toeic.Ψαχνω λοιπόν να βρω το λακο στη φάβα λοιπόν που λέμε γιατί δεν μπορώ να πιστέψω ότι όλα είναι τόσο θετικά και θέλω την γνώμη σας ώστε να μην απογοητευτώ.Ειχα σκοπό να βγάλω και κάρτα ανεργίας πριν μάθω για όλα αυτά μιας και δεν δουλεύω αλλά ψάχνομαι... Επειδη δεν θέλω να χασω άλλο χρόνο,εσείς τι λέτε;Είμαι 24 στα 25 αν παίζει ρόλο.Ευχαριστω και σορρυ για το μεγάλο μήνυμα
Just want to say Hello.
Mon, 04 Feb 2019 18:58:18 GMT
Howdy! This blog post could not be written much better! Looking at this article reminds me of my previous roommate! He continually kept preaching about this. I'll send this article to him. Fairly certain he's going to have a great read. Thank you for sharing!

Also visit my web blog teen dating
FDA warns Abbott Labs over heart device problems The U.
Mon, 04 Feb 2019 12:41:47 GMT
It is remarkable, rather valuable piece

---
In my opinion it is obvious. I advise to you to try to look in google.com And even though you did., He had arrive of age., coolfurries.com And even though you did.
Oneplus 6T ή Xiaomi Mi Mix 3?
Mon, 04 Feb 2019 12:00:36 GMT
Μετά από πολύ ψάξιμο κατέληξα τελικά σε αυτά τα 2. Το oneplus θα είμαι όμως με 8 gb ram. Σαν επιδόσεις ξέρω ότι θα είναι και τα 2 πολύ καλά. Με τις κάμερες όμως τι γίνεται; ποιο υπερεχει;

Στάλθηκε από το STF-L09 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ελληνική Τηλεοπτική Σεζόν 2018-19
Mon, 04 Feb 2019 11:45:10 GMT
συνεχιζω απο:
http://www.myphone.gr/foru...d.php?t=457023

κι εχω να πω οτι δεν υπαρχει σωτηρια για την ελληνικη τηλεοραση, δυστυχως...

για σαρβαιβορ και τα διαφορα ysft και power of love ή οπως λεγονται, κανενα σχολιο,
ουτε εχω δει παρα ελαχιστο, ουτε προκειται, τα θεωρω 100% αδιαφορα,
μ αρεσει που τα συνεχιζουν και το πρωτο δε πηρε και την θεση του παπαδοπουλου τα σαββατα...
μη χ3σω! ελεος καπου!
αλλα δεν φταινε αυτοι μαλλον, αλλα οι ελληνες τηλεθεατες που μαλλον τους αρεσουν τα.. σκουπιδια..
μου ειπαν οτι θα εχει ενδιαφερον λεει γιατι ειναι ελλαδα-τουρκια, καλα, παλι αδιαφορο,
δεν γινεται να το κοψουν εντελως;

παμε στις σειρες που εχω δει τωρα:
1) κοκκινοπουλος (ου φονευσεις): χαλασε πολυ... να το πω αλλιως; τα ιδια και τα ιδια, δεν αλλαζει κατι και
αν αλλαξε, σιγουρα προς το χειροτερο, εκει που τα πρηγουμενα χρονια περιμενα πως και πως το επεισοδιο,
τωρα βαριεμαι αφανταστα,
2) αθεριδης (μην ψαρωνεις): αλλη σαχλα που μαλλον απευθυνεται σε αλλου ειδους κοινο,
αντε ας πουμε ο αθεριδης και η λεκακη πως τη λενε καλοι, ολοι οι υπολοιποι, παιδια, μαμα της λεκακη και γκομενα του αθεριδη τερμα αδιαφοροι, οι διαλογοι δε, νταξει νομιζουν οτι ειναι χιουμορ η γιαγια με το ινστα;
3) ζωη εν ταφω: αφου βομβαρδιστηκα απο μηνυματα του τουιτερ στην πρεμιερα ειπα να δοκιμασω την τυχη μου:
ωπα λεω, καταλαβα, παμε για ποιοτητα, ελα ομως που δεν βγαινει; ηθοποιοι ξυλαγγουρα απαγγελουν ρολους,
κλιμα αχαρο, δε, κατι δεν κολλαει

με λιγα λογια; πληρης απογοητευση...

edit: εφαγε θαψιμο το σαρβαιβορ
Im glad I now registered
Mon, 04 Feb 2019 10:23:46 GMT
I am really grateful to the owner of this web site who has shared this impressive article at here.

Also visit my web blog; singapre limited liability company
Xiaomi mijia
Mon, 04 Feb 2019 10:08:38 GMT
Πήρα δυο ip κάμερες xiaomi mijia 1080p απο bangood, αλλά δεν μπορώ να τις συνδέσω στην εφαρμογή yi home, στην οποία έχω συνδεδεμένες εδώ και καιρό δύο 720p yi home κάμερες, η οποίες έχουν αγγλικές ηχητικές οδηγίες εγκατάστασης. Οι καινούριες έχουν κινέζικα ηχητικά, αλλά εμπειρικά ακολουθώ την ιδια διαδικασία εγκαταστασης που έκανα με τις παλιές. Δεν αναγνωρίζουν όμως το qr code. Αν γνωρίζει κάποιος ας βοηθήσει, ευχαριστώ.
I am the new one
Mon, 04 Feb 2019 09:29:45 GMT
If you are going for best contents like myself, only pay a quick visit this web site daily for the reason that it provides feature contents, thanks

My web site - money management systems
ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΤΗΛ. ΚΑΤΑΛΟΓΟΥ & SMS ΑΠΟ ΠΑΛΙΟ ΚΙΝΗΤΟ ΣΕ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ
Mon, 04 Feb 2019 08:52:49 GMT
καλημερα σας
εχω ενα κινητο και θελω να μεταφερω τα τηλέφωνα και τα μυνηματα μου στο καινουργιο
το παλιό τηλ. ειναι το SONY ERICSON K550i και το καινουργιο ειναι το SAMSUNG GALAXY A8


υπαρχει τροπος να γινει κατι τετοιο και αν ναι ποιος?

ευχαριτώ εκ των προτέρων

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire