Pages

Απενεργοποιημενη sim

jeudi 15 novembre 2018
myphone forum
Απενεργοποιημενη sim
Γεια σε ολους! Εψαχνα για μια καρτα sim για να βαλω στο gps και βρηκα μια wind η οποια το παιδι που μου την εδωσε ειχε καιρο να την χρησιμοποιησει και απενεργοποιηθηκε. Για να την ενεργοποιησω θα χρειαστει να πληρωσω κατι ή μπορει να γινει και δωρεαν; Αν πρεπει να βαλω καρτα για να ενεργοποιηθει, ποσο ειναι το φθηνοτερο ποσο που μπορω να βαλω; ευχαριστω εκ των προτερων!!
κινητό για αρκετά χρόνια
1) Το χρηματικό ποσό που διαθέτουμε: μέχρι 300€
2) Το μέγεθος οθόνης που προτιμούμε: 5,5+
3) Το θέλουμε απο Ελλάδα ή και απο Κίνα/Ευρώπη; Με 2ετη εγγύηση αντιπροσωπείας ή μας αρκεί και η εγγύηση του καταστήματος;
προτιμώ από Ελλάδα χωρίς να αποκλείω το εξωτερικό αν αξίζει
4) Χρειαζόμαστε 800αρα μπάντα ώστε να χουμε σε περισσότερα μέρη 4g; (επαρχία χωρις 800αρα έχεις σοβαρό θέμα) ΝΑΙ
5) Το θέλουμε dual? Χρειαζόμαστε ραδιόφωνο, ir ή nfc? όχι απαραίτητα
6) Χρειαζόμαστε ελληνικό μενου; Αν ναι, πειράζει αν χρειαστεί φλασαρισμα; Θα προτιμούσα να έχει Ελληνικό μενού εξ αρχής
7) Μας ενδιαφέρει ο καλός ήχος ή/και η καλή οθόνη; Αν ναι θέλουμε amoled (και) stereo ή μας αρκεί lcd (και) mono. Καλή οθόνη ειδικά την ημέρα
8) Βάλτε σε σειρά προτεραιότητας τα εξής: ταχύτητα, βαρύ gaming, κάμερα, αυτονομία: Αυτονομία, κάμερα, ταχύτητα

9) Θέλω να αντέξει στο χρόνο (3-5 χρόνια)

Ευχαριστώ
RealChristmas.Gr΄
Κάτι για τους λάτρεις της Χριστουγεννιάτικης μουσικής!!

΄΄Ξεκινάει το RealChristmas.Gr΄΄

http://www.typologies.gr/x...lchristmas-gr/
φραγή NOVA τηλεόραση, με πληρωμένους λογαριασμούς...
Την προηγούμενη Πέμπτη, ενημερώθηκα με sms από τη Nova για φραγή της υπηρεσίας Nova τηλεόραση που διέθετα. Προέβη σε αποστολή ηλεκτρονικού μηνύματος, ζητώντας εξηγήσεις από την εταιρεία, τονίζοντας ότι έχω πληρώσει, όπως έκανα ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ, εδώ και πάνω από 20 χρόνια!!! όλους τους λογαριασμούς μου, χωρίς ουδεμία καθυστέρηση. Επίσης ανέφερα ότι ΔΕ ΘΑ ΔΕΧΤΩ ως απάντηση, ότι έγινε "Συστημικό" λάθος, γιατί μια φορά που είχε ξαναγίνει κάτι παρόμοιο κάπως έτσι μου το παρουσίασαν...
ΟΥΔΕΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕ...

Σάββατο πρωί, μου έκοψαν την πρόσβαση. Αμέσως μόλις διαπιστώσαμε τη φραγή της υπηρεσίας, έστειλα αναλυτικότερο ηλεκτρονικό μήνυμα, που φαίνονταν οι τελευταίες πληρωμές προς την εταιρεία, μέσω τραπέζης. Ζήτησα βεβαίως και την τακτοποίηση του ΠΙΣΤΩΤΙΚΟΥ της ΠΡΟπληρωμής που έχω κάνει.
ΟΥΔΕΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕ.

Ξαναέστειλα τη Δευτέρα ηλεκτρονικό μήνυμα, για να με καλέσουν και να μου εξηγήσουν το λόγο που διέκοψαν την υπηρεσία.
ΟΥΔΕΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕ.

Αποφάσισα να τους καλέσω τηλεφωνικώς πλέον, μιας και "έψαχνα να βρω το δίκιο" μου.
Μίλησα με κάποιον εκπρόσωπο, ο οποίος μου ανέφερε ότι έχω μια οφειλή από το 2015!!! :lol::lol::lol:
Φυσικά έβαλα τα γέλια, μιας και τέτοια οφειλή ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ και ΠΩΣ αλήθεια προέκυψε ΞΑΦΝΙΚΑ μετά από 3 χρόνια;
Μου είπε να ενεργοποιήσει την υπηρεσία και ΦΥΣΙΚΑ αρνήθηκα την επανασύνδεση. Για ποιον λόγο ήθελαν να επανασυνδέσουν την υπηρεσία που ΑΥΤΟΙ ΔΙΕΚΟΨΑΝ δε το κατάλαβα... Άλλωστε είχα οφειλή ή μήπως δεν είχα;

Μετά από λίγη ώρα χτυπά το τηλέφωνο και στη γραμμή μία ευγενική κυρία από NOVA. Μιλήσαμε αρκετή ώρα, επικαλέστηκε ΦΟΡΤΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ για την αργοπορημένη επικοινωνίας μας και μου ανέφερε για μια οφειλή και αυτή από το 2015 :lol::lol::lol: ...
Την ρώτησα καλά κι αυτή η ΔΗΘΕΝ οφειλή τόσα χρόνια που ήταν κρυμμένη και ο λογαριασμός μου ήταν πάντα ΜΗΔΕΝΙΚΟΣ; σε αυτό φυσικά δεν είχε καμία απάντηση... και είναι λογικό. Άλλωστε μου ανέφερε είστε και το γνωρίζετε, συνεπέστατος πελάτης.

Και κάπως έτσι η nova, έχασε έναν συνεπέστατο, όπως προκύπτει κι από όλα τα αρχεία της πελάτη...

Αναφέρω τα γεγονότα κι εύχομαι να μην τύχουν σε άλλον...

ΥΓ Φυσικά και αναμένω την πίστωση των χρημάτων που έχω ΠΡΟΠΛΗΡΩΣΕΙ! κι επιφυλάσσομαι για όλες τις ενέργειες από δω και πέρα...

*Τα πλήρη στοιχεία μου μπορώ να τα δώσω στους διαχειριστές του φόρουμ εφόσον ζητηθούν και μόνο σε αυτούς με την εταιρεία που διαχειρίζεται τη nova, πλέον δε θέλω να έχω καμία σχέση.
αγορα hdd ποιον?
καλσησπερα θελω να αγορασω εναν hdd ως 100 με 110ευρω θα τον εχω σαν εξωτερικο σκληρο για backup,ταινιες,games,σειρες
ειμαι σε διλλημα και δεν ξερω ποιον να παρω ωστε να ειναι αξιοπιστος μην με αφησει στον τοπο με τα αρχεια μεσα
per 304601,303163,303161,303051,304822,304824,313162
δεν μπορω να στειλω photo και στελνω τους κωδικους

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire