Pages

PayPal unathorized charges

samedi 17 novembre 2018
myphone forum
PayPal unathorized charges
Καλησπέρα σε όλους,

Θα ήθελα να κάνω μια ερώτηση, ανακάλυψα σήμερα ότι εχθές έγιναν 3 κινήσεις-αγορές από το PayPal μου σε ένα ρωσικό site, κάθε μια κίνηση ήταν αξίας 84€ σε ρωσικό νόμισμα, αφού ήμουν σίγουρος ότι κάποιος είχε κλέψει τα στοιχεία μου και έκανε τις αγορές από το λογαριασμό μου έκανα ένα dispute για unathorized charges στο PayPal για να ακυρωθεί οποιαδήποτε διαδικασία αγοράς και να μου επιστραφούν τα χρήματα πίσω (αφού πρώτα διέγραψα την κάρτα από το λογαριασμό μου και άλλαξα τον κωδικό μου)
Προς έκπληξη μου σήμερα το PayPal μου απάντησε ότι δεν βρήκε αρκετές αποδείξεις ότι ήταν unathorized charges και δεν θα μου κάνει refund τις κινήσεις.
Υπάρχει νόημα να πάω στην τράπεζα να κάνω αμφισβήτηση συναλλαγής ή το PayPal θα πει πάλι τα ίδια όποτε να κλάψω 250€;

Ευχαριστώ εκ των προτέρων
Facebook app στο Android. Μας κατασκοπευει;;;;
Χθες βράδυ είχαμε κουβέντα με φίλο για τους νέους επεξεργαστές κινητών που είναι always aware Εδώ και χρόνια, για τα έσοδα της Facebook και για το πόσο πιθανό είναι να μας ηχογραφεί, κατασκοπευει στα ίσα η Facebook από τα κινητά μας με κάμερες, μικρόφωνα και τοποθεσία.
Έτσι λοιπόν απεγκατεστησα την εφαρμογή και αποφάσισα να μπαίνω από browser.

Δεν είναι ιδέα μου αλλά το κινητό (Nokia 8) πάει πολύ πιο σφαίρα σε όλα από τη στιγμή που πέταξα το Facebook.
Επίσης η μπαταρία πιάνει νούμερα που δεν έχω ξαναδεί. 53% και 4+ ωρες sot ήδη με κάμποσο 4G+ και τα υπόλοιπα WiFi.

Θα ήθελα να δω αν κάποιοι το δοκιμάσετε σε δικές σας συσκευές αν θα παρατηρήσετε κάτι ανάλογο.
test171118
спасибо, очень интересно.

----- προσθήκη μηνύματος 53 δευτ. μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

спасибо, очень интересно.

----- προσθήκη μηνύματος 56 δευτ. μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

спасибо, очень интересно.

----- προσθήκη μηνύματος 69 δευτ. μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

спасибо, очень интересно.

----- προσθήκη μηνύματος 34 δευτ. μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

спасибо, очень интересно.

----- προσθήκη μηνύματος 36 δευτ. μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

спасибо, очень интересно.
test171118
спасибо, очень интересно.

----- προσθήκη μηνύματος 53 δευτ. μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

спасибо, очень интересно.

----- προσθήκη μηνύματος 36 δευτ. μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

спасибо, очень интересно.

----- προσθήκη μηνύματος 31 δευτ. μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

спасибо, очень интересно.

----- προσθήκη μηνύματος 51 δευτ. μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

спасибо, очень интересно.

----- προσθήκη μηνύματος 31 δευτ. μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

спасибо, очень интересно.
ΜΑΥΡΙΣΕ Η ΟΘΟΝΗ ΤΟΥ SAMSUNG J5
Kαλημερα

Χαλασε η οθονη του samsung j5 μαυρισε η οθονη(εσπασε μαλλιον).Το προβλημα μου ειναι οτι θελω μια εφαρμογη στο Pc να μπω στο κινητο μου να παρω καποιες σημειωσεις πολυ συμαντικες για μενα.Σε οσες εφαρμογες εψαξα χρειαζεται να μπω στο κινητο να βρω ρυθμισεις προγραμματιστη κτλ....το προβλημα ειναι οτι δεν μπορω να το κανω αυτο γιατι δεν βλεπω.Μπορει καποιος να με βοηθησει?

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire