Pages

Κινητό έως 300 ευρώ

dimanche 18 novembre 2018
myphone forum
Κινητό έως 300 ευρώ
Καλησπέρα φίλοι μου,
Σκέφτομαι να αγοράσω ένα νέο κινητό με τιμή max 300 ευρώ. Θα ήθελα να ακούσω γνώμες καθώς προβληματίζομαι στο ποιο να πάρω.
Πρόβλημα με wifi
Καλησμέρα εχω πρόβλημα με το wifi. Οταν σuνδεομαι μπαίνει κανονικα π.χ στο youtube και δεν μπαινει στο google η σε καποια εφαρμογη που χρειαζεται internet. Αυτο δεν συμβαινει παντα, αλλα τωρα τελευταια το κανει συνεχεια. Δεν το εχω κανει root μαμα rom, τι φταιει?
Λειτουργία DeX
Εδώ μπορούμε να γράφουμε για ζητήματα που αφορούν την λειτουργία DeX.


Ξεκινώ με την πρώτη απορία:
Έχω ένα laptop που έχει θύρα display port 1.2.

Επειδή δεν έχω καταλάβει τι παίζει με αυτή την θύρα και μοιάζει με type c,
αν πάρω ένα καλωδιο type c to type c θα δουλέψει;
Huawei MediaPad T3 vs Lenovo Tab 10 (100 euro)
Καλημέρα,

Βλέπω ότι λόγω προσφορών, και τα δυο ταμπλετάκια αυτά (10ιντσα) τα έχουν ρίξει στα 100 ευρώ...
Έψαχνα για τον πεθερό τάμπλετ, και πιστεύω ότι σίγουρα ένα απο αυτά τα δύο θα του κάνει για την χρήση που το θέλει (ιντερνετ, social κτλ)

Ετσι οπως τα είδα τα χαρακτηριστικά στο συγκριτικό (https://www.gsmarena.com/c...&idPhone2=8636) μου φανηκαν ψιλο παρόμοια (αν εξαιρέσουμε τα ηχεια και την χωρητικοτητα μπαταρίας στο Lenovo)...
Αλλά θα ήθελα να δω και τις γνώμες σας για το άν θα πρέπει να αποφύγω κάποιο απο τα δυο...

Ευχαριστώ!

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire