Pages

Μεταφορά Υπολοίπου

samedi 24 novembre 2018
myphone forum
Μεταφορά Υπολοίπου
Καλησπέρα. Μολις ειδα στο My Cosmote μια παλιά sim που πλεον δεν χρησιμοποιώ εχει μεσα 40 ευρω που λήγουν την αλλη Παρασκευή. Μπορώ αυτά να τα μεταφέρω στο κανονικό μου κινητό;
Προβλημα με LTE σε SAMSUNG NOTE 8
Kαλησπερα σας
Πριν λιγες μερες πηρα ενα note 8 SM-N950F απο το εξωτερικο.Αντιμετωπιζω ενα προβλημα με το 4G.Ενω ειναι ολες οι ρυθμισεις σωστες και το 4G ειναι ενεργοποιημενο απο τον παροχο, δεν πιανει με τιποτα την ταχυτητα του 4G.Ειναι συνεχως κολλημενο στο Ε, Η+ ή στο 3G.
Εχω επισης ενα S8+ αγορασμενο απο Ελλαδα και εκει δουλευει κανονικα.
Υπαρχει κατι που μπορω να κανω;

Ευχαριστω εκ των προτερων!
Blue light filter
Είναι δυνατόν ολόκληρη samsung, να δίνει επιλογή φίλτρου μπλε φωτός μόνο στις συσκευές galaxy s?
Δηλαδή οι υπόλοιποι θα πρέπει να καίμε τα μάτια μας το βράδυ;

Κι όχι μόνο αυτό. Έχει απενεργοποιήσει και το system UI tuner με αποτέλεσμα, δεν είναι δυνατή η "κρυφή" ενεργοποίηση του.
huawei mate 10pro vs poco f1
Καλησπερα παιδια ειμαι αναμεσα στο mate10 pro και το poco με 128 gb ,και τα δυο κοστιζουν 399 απο γνωστες αλυσιδες καταστηματων τις οποιες κ θα επιλεξω λογω ατοκων δοσεων μεσω πιστωτικης κ 2ετους εγγυησης αντιπροσωπειας.τα τελευταια 3 χρονια εχω lg g4 το οποιο ενω δουλευει απροβληματιστα,το φορτιζω μεχρι κ 3 φορες τη μερα.ταχυτητα,μπαταρια κ καμερα οι προτεραιοτητες μου καθως και οτι δεν θελω να αλλαζω κινητο συχνα.τι λετε παιδες;;;
S9 plus,απορία.
Την καλημέρα μου στο φόρουμ!
Θέλω να ρωτήσω αν η οθόνη της συγκεκριμενης συσκευής είναι πιο ευαίσθητη σε σπασίματα σε σχέση με άλλες συσκευές λόγω της edge οθόνης.
Μόνο αυτό με κολλάει από το να πάρω τη συσκευή,έχω ακούσει πολλά κ το σκέφτομαι!
S9 plus,απορία.
Την καλημέρα μου στο φόρουμ!
Θέλω να ρωτήσω αν η οθόνη της συγκεκριμενης συσκευής είναι πιο ευαίσθητη σε σπασίματα σε σχέση με άλλες συσκευές λόγω της edge οθόνης.
Μόνο αυτό με κολλάει από το να πάρω τη συσκευή,έχω ακούσει πολλά κ το σκέφτομαι!
OnePlus 6T VS Huawei Mate 20?
Βρήκα το Mate 20(6GB/128GB) international σε πολύ καλή τιμή. 30-40ευρ πιο ακριβό από το 6T(8GB/128GB).

Προέρχομαι από iPhone 8 και γυρεύω κινητό με κορυφαία μπαταρια,*κάμερα και smoothness. Γνωρίζω πολύ καλά κάτι καλύτερο σε software στο Android από OnePlus δεν υπάρχει. Αλλα απ ότι βλέπω και το skin την Huawei πετάει.

Είμαι ανάμεσα στο να χάσω καλύτερη κάμερα αλλα να έχω καλύτερο software με το 6T.*

Εσείς τι λέτε?*

Προσωπικό είμαι πιο κοντά στο Mate 20 λόγω καλύτερης κάμερας, fm radio, καλύτερο water resistance, καλύτερη μπαταρία,*αλλα δεν ξέρω αν θα μετανιώσω λόγο του skin της Huawei.

Αυτό που με προβληματίζει είναι ότι δεν βρήκα κανένα comparison 20 με 6T camerta, είναι όλα του 20 Pro. Αυτά του 20 που βρήκα είναι με αλλα κινητά και απ ότι βλέπω η κάμερα του είναι αντάξια του P20 Pro σχεδόν. Οποτε η λογική λέει θα έχει πολύ καλύτερη κάμερα από 6T.
Καλώδιο φορτιστη
Να πω κάτι που είδα τυχαία.πριν λίγο καιρό πήρα ενα ποιο γρήγορο φορτιστη,απο τον μαμα για το κινητό μου.στο.μαγαζί μου ειπαν οτι για να δω διάφορα στην φόρτιση έπρεπε να πάρω και ενα καλώδιο άλλο.όπως και εκανα.πραγματικα η φόρτιση γίνεται αρκετά ποιο γρήγορα.το έχω βέβαια σαν λύση ανάγκης οπότε δεν έχω πολύ χρονο,γιατί φοβαιμαι οτι η συχνη χρηση μπορεί να γονατίσει την μπαταρία.τι πρόσεξαν.άφησα κάποια στιγμη το καινούργιο καλώδιο με τον μαμά φορτιστη.είδα οτι η φόρτιση είναι λίγο ποιο γρήγορη με το <καλό> καλώδιο.όχι τόσο γρήγορη όσο με τον άλλο φορτιστη,αλλα λίγο ποιο γρήγορη.σας έχει τύχει;μπορεί να επαιξε ρολο το καλώδιο το ποιο καλό;τα καλώδια που έχουν μέσα οι συσκευασίες δεν ειναι τόσο καλής ποιότητας;αυτα. Απλα τροφή για το μυαλό.
Huawei p20 lite single sim
Καλημέρα στην ομάδα,
Έχω αγοράσει το Huawei p20 lite single SIM. Θέλω να ρωτήσω αν γνωρίζει κανείς αν μπορεί να γίνει dual SIM, σε κάποια site στο εξωτερικό λέει ότι γίνεται. Ευχαριστώ!

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire