Pages

Ψάχνω για ένα καλό «φωτογραφικό» κινητό τηλέφωνο..

lundi 26 novembre 2018
myphone forum
Ψάχνω για ένα καλό «φωτογραφικό» κινητό τηλέφωνο..
Παιδιά την βοήθεια σας παρακαλώ! Μιας και το μοναδικό κριτήριο επιλογής για το επόμενο μου τηλέφωνο είναι η κάμερα (φωτογραφία και βίντεο, είναι το «μεράκι μου» έχω παράλληλα και μηχανές βέβαια...) θα ήθελα να έχω και μια αξιοπρεπή συσκευή τηλεφώνου με καλή κάμερα με manual ρυθμίσεις πάντα και όχι σε auto.. που θα μπορώ να την έχω πάντα και παντού μαζί μου.. από ψάξιμο που έχω κάνει π.χ dxomark, YouTube κλπ. έχω δει πως είναι ίσως η καλύτερη λύση να παρω το p20pro. Μέχρι πριν λίγο καιρό ήμουνα μεταξύ lg v30 αλλά δείγματα που είδα και αναφορές δεν με πείθουν και πολύ.. είναι και η μπαταρία ένα θέμα.. μετά σκέφτηκα κάτι σε Samsung s9 η note 8 αλλά βγάζει πολύ κορεσμένα χρώματα.. θα ήθελα από κάποιους φίλου σας παρακαλώ να είχα την άποψη σας αν γνωρίζετε σχετικά καθώς και κάποιο αξιόπιστο ηλεκτρονικό κατάστημα με καλές τιμές.. το έχω βρει στα 530 αλλά δεν ξέρω κατά ποσό αξιόπιστο μπορεί να είναι.. ευχαριστω!
Γεια σας εχω μια smart F&U υπαρχει τροπος να εγκαταστησω app
προσπαθω να βρω πως θα εγκαταστησω ενα app μου σε smart tv F&U και δεν εχω βρει τιποτα υπάρχει τρόπος η τσαμπα ψαχνω?
Ευχαριστώ
Ραδιόφωνο κινητου
https://www.afasia.gr/pobo...8vYaGEeGMi5qeM αν κατάλαβα καλά αυτό λειτουργει και όπως ενα κοινο ραδιόφωνο;το έχει κάποιος;
Διαφορά τιμής Samsung galaxy s9 dual με s9 μονόκαρτο.
Παρακαλώ σκέφτομαι να αγοράσω το Samsung galaxy s9 μιας & η τιμη δεν ειναι απαγορευτική πια.Παρατήρησα στο γνωστο ψαχτηρι με πιο φθηνα κινητα (με ευρωπαϊκές προδιαγραφές) & ειδα το s9 dual ειναι πιο οικονομικό από οτι το s9 μονόκαρτο!Πρέπει να μαθω κάτι που δεν γνωρίζω?Υπάρχει καποια παγίδα?Γραφει ευρωπαϊκών προδιαγραφών τονίζω.Αν εχετε κατι κατα νου παρακαλω θα ηθελα να το μοιραστείτε μαζι μου.Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων!

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire