Pages

LG G6 vs Poco F1

samedi 10 novembre 2018
myphone forum
LG G6 vs Poco F1
Γεια σας επειδή το LG G5 που έχω είναι έτοιμο να παραδώσει πνεύμα :mad: ψάχνω κινητό έως 300 ευρώ με προτεραιότητα στην καμερα.
Ο ένας λόγος που κοιταώ το lg g6 αν και παλιό πλεον ειναι γιατι την ultrawide καμερα δυσκολα την αποχορίζομαι, απο την αλλη το Poco εχει πολυ καλα χαρακτηριστικα.
Ολες οι προτασεις δεκτές.
καλωδιο για φορτιστη quick charge 2.0
Ξερει κανεις κανενα καλο καλωδιο που πρεπει να παρω για να εχω μαζι με το φορτιστη quick charge 2,0 ?
Αγορά νέου κινητού έως 350€
Καλησπέρα. Θέλω να αλλάξω το κινητό μου (htc 626g desire dual sim). Η επιλογή μου θα είναι ένα τηλέφωνο dual sim, οθόνη 5"-5,2" με υψηλή ευκρίνεια στον ήλιο, camera 13mb με μικρό f και τιμή γύρω στα 350€. Κατά προτίμηση όχι κινέζικο. Ποιά μοντέλα κρίνετε αξιόλογα?
Ευχαριστώ για τον χρόνο σας.
Lenovo A5
Καλησπέρα σας! Μόλις έγινα κάτοχος με διαδικτυακή αγορά από το εξωτερικό του Lenovo A5 smartphone. Αν και είμαι ευχαριστημένος με την επιλογή μου, δυστυχώς οι εφαρμογές, οι ρυθμίσεις και γενικά τα πάντα εμφανίζονται τα μισά στα αγγλικά και τα μισά στα ελληνικά. Μπορεί κάποιος να με πληροφορήσει γιατί συμβαίνει αυτό και πώς διορθώνεται;
Καρτοκινητό εξωτερικού στην Ελλάδα.
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα από eksixaraktires (Μήνυμα 7706034)
Στην υπόλοιπη Ευρωπη η καρτοκινητή φτηναίνει και στην Ελλάδα ακριβαίνει!
Θα βγω offtopic αλλά άμα ειδικά άμα έχει κάποιο δίκαρτο κινητό, αξίζει να ρίξει μια ματιά και στα ξένα καρτοκινητά από την στιγμή που είμαστε ευρώπη και μπορούμε να κάνουμε roaming...
Just want to say Hello!
You actually stated that superbly!

Feel free to visit my webpage; Mp3-Storage
[Επίσημο] Sony Xperia XA1 plus
Αν και κυκλοφόρησε ένα χρόνο πριν
http://www.myphone.gr/foru...d.php?t=456584
δεν βρήκα κάποιο θέμα γι αυτό.
Βασικά να ρωτήσω αν υπάρχει διαθέσιμο;
Ξεκλείδωμα συσκευης iPhone X
Kαλησπέρα σας. Υπάρχει ένα iphone x που βρέθηκε τον Αυγουστο σε τράπεζα της Ελβετίας από φίλο που δουλεύει εκεί. Mιας και δεν αναζητηθηκε μου το έφερε προχτες. Έχει κλείδωμα icloud. Μπορουμε να το ξεκλειδωσουμε; Πήγα σε κάποιο κατάστημα που ασχολείται με iphone και μου ζήτησαν 100 ευρώ!!

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire