Pages

Κλείδωμα Τηλεφώνου

mercredi 20 juillet 2016
Καλησπέρα σε όλους.
Το πρόβλημα έχει ως εξής:
Χθες έκανα μια ανταλλαγή τηλεφώνων. Αυτό που πήρα τα είχε όλα (κουτί,απόδειξη από καιζερ, ακουστικά κ.α). Μου το είχε κάνει reset (όχι hard) έβαλα την κάρτα μου, δούλευε κανονικά, σετάρισα gmail, μου έστειλε μύνημα η google για νέα σύνδεση από το τηλέφωνο αυτό.... Για λόγους δικούς μου, άλλαξα το password στον λογαριασμό του google. Το απόγευμα και ενώ λειτουργούσε κανονικά, αποφάσισα να κάνω hard reset για να το σετάρω από την αρχή. Έλα όμως που όταν πάω να βάλω τον λογαριασμό μου δεν μου το δέχετε και μου λέει ότι θέλει αυτόν τον λογαριασμό που έγινε τελευταια φορα synched.. Και αναρωτιέμαι, θα πρέπει να περιμένω 72 ώρες για να το κάνω ή να αναζητήσω τον προηγούμενο ιδιοκτήτη?

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων,

Νίκος


Κλείδωμα Τηλεφώνου

1 commentaire: