Pages

Αγορά smartwatch

dimanche 11 novembre 2018
myphone forum
Αγορά smartwatch
H εμπειρία μου με τέτοιου είδους συσκευές περιορίζεται στο mi band 2. Τώρα όμως θέλω ένα smartwatch και ξεκινώντας από κάποιο φθηνό, σκέφτηκα για το amazfit bip (γιατί κάπου με τραβάνε και οι τετραγωνισμένες οθόνες), αλλά όταν το είδα από κοντά μου φάνηκε τόσο μικρό (1,93 το ύψος μου) και γενικά ήθελα κάτι ποιο μεγάλο στο χέρι μου. Μετά σκέφτηκα το amazfit pace και διαβάζοντας στο θέμα του είδα αρκετούς μετά από κάτι μήνες να πέφτει απότομα η αυτονομία του ρολογιού σε λιγότερο από μέρα χωρίς να μπορούν να κάνουν κάτι (δεν ξέρω αν έχει αλλάξει κάτι, αλλά εντυπωσιακό ρολόι). Μετά σκέφτηκα για το Pace 2 που τα λεφτά του είναι κοντά στο gear sport (που το έχει ένας φίλος) και μετά θυμήθηκα ότι ένας άλλος φίλος μου πήρε το Samsung gear s3 frontier (όταν ακόμα δεν το σκεφτόμουν για τόσο ακριβό smartwatch και δεν το είχα δώσει σημασία). Έχω μερικές μέρες που διάβασα όλες τις σελίδες (συγκεκριμένα και τις 99) του εδώ θέματος και μάλλον καταλήγω σε αυτό. Ενώ μέχρι τώρα μου άρεσε περισσότερο το frontier τώρα άρχισε να μου αρέσει πολύ και το classic.

Ο λόγος που άνοιξα το θέμα είναι μήπως υπάρχει κάτι που να με διαφεύγει (χρηματικό όριο κάπου στα 200), από Garmin δεν έχω ιδέα και τέλος να πω ότι πιο πολύ το θέλω ως γκατζετάκι παρά για να αθλούμαι (κανένα περπάτημα, αλλά επειδή πρόσφατα έχω κόψει και το κάπνισμα, ίσως αποκτήσω πιο αθλητικές συνήθειες).
Τα fitbit τι λένε;
δημοψηφισμα.....
sony xz3 vs s9+
ειμαι κατοχος για τριτη φορα p20 pro θελω να το ξεφορτωθω αλλα καταληγω παλι εδω λογω καμερας μπαταριας..οθονη το ξερω δεν εχει..
αναμεσα sony xz3 or s9+ τι θα προτιμουσατε????
battery?
display?
desigh?
camera?
Android app at tizen
Καλησπέρα σας.


Υπάρχει κάποιος τρόπος να εγκαταστήσω android apps σε λειτουργικό tizen που έχει η 4k hd τηλεόραση μου?


Αν ναι ποιος είναι αυτός ο τρόπος?
Online πληρωμή λογαριασμού και ελλιπής απόδειξη(Λευκή σελίδα
Παιδιά σας έχει τύχει ποτέ;;
Εμένα δεύτερη φορά που πλήρωσα online από τον υπολογιστη μου μου κατεβάζει λευκή τη σελίδα pdf -απόδειξη της συναλλαγής!
Την πρώτη φορά που μου έγινε πήρα και τηλέφωνο και σχεδόν το παραδέχθηκαν ότι ίσως φταίει το ηλεκτρονικό σύστημα αλλά εγώ δεν βλέπω να μπορώ ούτε μετά από τόσες μέρες να μου δώσει απόδειξη σε pdf (της προκοπής ) παρά μόνο ένα πινακάκι όπου βγαίνουν κωδικοποιημένα (με τους αριθμούς μητρώου συνδρομητή κ.λ.π) τα στοιχεία των εξοφλήσεων των τελευταίων λογαριασμών..To pdf δεν μου εκτυπώνεται ούτε με Acrobat ούτε με λογισμικά ανάγνωσης pdf άλλα δωρεάν ή μη...

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire