Pages

Αναζητηση κινητου άμεσα

mardi 13 novembre 2018
myphone forum
Αναζητηση κινητου άμεσα
Καλησπέρα παιδια!! Εχω ενα Samsung j5 2016 και θα κανω αλλαγη κινητου!! Είμαι αναμεσα στα εξης κινητα: Xiaomi redmi note 6 pro, Xiaomi mi 8 lite, huawei mate 20 lite και Samsung a7 2018!!

Οι απαιτησεις μου ειναι βασικες!! Καλη και μεγαλη οθονη, πολυ καλη καμερα και καλο επεξεργαστη!! Γενικα θελω να εχει καλη αυτονομια γιατι το χειριζομαι πολλες ωρες την ημερα και το φορτώνω με αρκετες εφαρμογές και βγαζω αρκετες φωτογραφιες!!

Απο μια αναζητηση που εχω κανει κλεινω προς huawei mate 20 lite , αλλα μου αρεσει και το Samsung a7 2018

Μπατζετ γυρω στα 300 ευρω!!
Πειτε μου την αποψη σας!!
Αγορά s9+ η note9 εν όψη black friday
Καλησπέρα σε όλους....Είμαι μεταξύ s9+ και note9 αγορά την οποία σκοπεύω να κάνω άμεσα.Να.πω πως η αγορά θα γίνει από επώνυμη αλυσίδα την οποία δεν έχω αποφασίσει λόγω του ότι θέλω να το βάλω σε 24 άτοκες δόσεις....Το θέμα είναι να προχωρήσω η να περιμένω μήπως κάποιο από τα δύο πέσει λόγω black friday και χάσω κάποια καλύτερη τιμή για λίγες μέρες???Θυμάστε αν πέρσι είχε πέσει η τιμή του s8+ στην περσινή black friday???

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire