Pages

επιλογη κινητου εως 300 ευρω

mercredi 21 novembre 2018
myphone forum
επιλογη κινητου εως 300 ευρω
καλησπερα στο φορουμ. Ενδιαφερομαι και εγω αυτες τις μερες να παρω ενα κινητο.

Χρηση: Browsing, Social Media, YouTube

Φωτογραφιες βγαζω σπανια οποτε δεν με ενδιαφερουν ιδιαιτερα. Θα ηθελα να εχει Stock Android αλλα δεν ειναι Must. Επισης θα ητανε μεγάλο συν αν μπορουσα να το παρω με δοσεις απο καποιο καταστημα και αν γινεται να ειναι οσο πιο futureproof γινεται μιας και τα κινητα τα κραταω 2-3 χρονια.
Το κινητο που εχω τωρα ειναι το Honor 7 Που αγορασα το 2015 και εχω μεινε αρκετα ευχαριστημενος αλλα πλεον μου εβγαλε προχθες προβλημα το ηχειο και ειναι off.

Μεχρι στιγμης εχω δει το Nokia 7 plus, Honor play, pocophone. Γνωριζω οτι και το Nokia 8 ειναι πολυ δυνατο αλλα λογο εμφανισης και μεγεθους το απερριψα.Τα πρωτα δυο τα εχω δει και απο κοντα με το nokia Να μου τραβαει περισσοτερο την προσοχη απο μερια εμφανισης. Απο την αλλη το νοκια 7 plus εχει Snapdragon 660 Που δεν ξερω ποσο futureproof ειναι μιας και εχει βγει εδω και αρκετο καιρο. Ποια συσκευη θα προτινατε εσεις απο αυτες ή και αλλες;
Ταλαιπωρία 6 μηνών για προσφορά χωρίς προοπτική λύσης
Καλησπέρα σας,

Κάνω προσπάθειες με την εταιρεία σας από το περασμένο Ιούλιο για παράταση της προσφοράς σε τηλέφωνο-ίντερνετ-τηλεόραση.

Αρχικά μου έκανε προσφορά μια συνάδελφός σας από τμήμα προσφορών στις 6/7 και μου πρότεινε να το σκεφτώ και να με ξανακαλέσει καθώς δεν ήμουν έτοιμος να απαντήσω. Δε με ξανακάλεσε ποτέ.

Σας έστειλα e-mail 2/9 στο οποίο ζητούσα να μου απαντήσετε για κάποια καλύτερη προσφορά σε σύγκριση και με αυτά που δίνει ο ανταγωνισμός. Δεν έλαβα καμία απάντηση. Το e-mail το επαναπροώθησα στις 16/9. Πάλι χωρίς καμία απάντηση.

Επισκέφτηκα 3 φορές κατάστημα το Σεπτέμβριο και τον Οκτώβριο και ο υπάλληλος με διαβεβαίωσε πως θα προωθήσει μήνυμα να με καλέσουν στο τηλέφωνο. Ούτε εκεί καμία απάντηση.

Κάλεσα στο 13831 (χρεώσιμη κλήση) και μου απάντησε μια τηλεφωνήτρια απαράδεκτη στη συνομιλία, είπε πως μου έχετε δώσει απάντηση στο e-mail και να μη περιμένω τηλεφώνημα, ήταν σα να μου έκανε χάρη ότι θα διαβιβάσει μήνυμα για να με καλέσουν από το τμήμα προσφορών σας. Τελικά δε με πήραν ποτέ τηλέφωνο.

Άλλες δύο φορές είχα τηλεφωνική επικοινωνία με συνάδελφό σας τους τελευταίους 2 μήνες που μου είπαν ότι θα με καλέσει το τμήμα προσφορών για να μου απαντήσουν σχετικά στην επιστολή μου. Ο τελευταίος μάλιστα μου είπε ότι θα γίνει η επικοινωνία την ίδια μέρα. Και πάλι δε με πήρε κανείς τηλέφωνο.

Αυτό που καταλαβαίνω από την εταιρεία σας είναι ότι δεν ενδιαφέρεστε καθόλου να διατηρήσετε το πελατολόγιό σας ή το έχετε κλείσει το μαγαζί. Τέτοια ταλαιπωρία δεν έχω ξαναπεράσει και να κοντεύουν 6 μήνες χωρίς να μου προσφέρετε λύση.

Σας έχω δώσει τα στοιχεία μου σε προηγούμενο PM και οι ερωτήσεις που έκανα στο προηγούμενο θέμα ούτε αυτές έχουν απαντηθεί.
ΜΕ 200 Ε , BROWSING KAI CAMERA
Χαιρετώ την παρέα . Black friday έρχεται και λέω να πάρω κινητό στην γυναίκα , το έψαξα λίγο αλλά μετά σκέφτηκα ότι όσο και να το ψάξεις μόνος σου, καλύτερη επιλογή απο αυτή που θα σου προτείνουν τα τσακάλια στο forum , δεν πρόκειται να κάνεις . Άλλωστε με το honor 8 (2016) που πείρα μετά από τις συστάσεις από το forum,έχω μείνει πολύ ευχαριστημένος .
Άντε το χρώμα θα το διαλέξω μόνος μου .

1) Το χρηματικό ποσό που διαθέτουμε.
150 με 200 ΕΥΡΩ
2) Το μέγεθος οθόνης που προτιμούμε.
5 με 5,5
3) Το θέλουμε απο Ελλάδα ή και απο Κίνα/Ευρώπη; Με 2ετη εγγύηση αντιπροσωπείας ή μας αρκεί και η εγγύηση του καταστήματος;
Προτιμάμε τα ελληνικά προιόντα αλλά όταν δεν είναι και εις βάρος της τσέπης μας :p:p:p .
4) Χρειαζόμαστε 800αρα μπάντα ώστε να χουμε σε περισσότερα μέρη 4g; (επαρχία χωρις 800αρα έχεις σοβαρό θέμα)
Η 800αρα είναι must ....
5) Το θέλουμε dual? Χρειαζόμαστε ραδιόφωνο, ir ή nfc?
Θα θελα ραδιοφωνάκι, αλλά μπορώ να ζήσω και χωρίς αυτό .
6) Χρειαζόμαστε ελληνικό μενου; Αν ναι, πειράζει αν χρειαστεί φλασαρισμα;
Δεν ξέρω καν πως να κάνω φλασάρισμα :O:O
7) Μας ενδιαφέρει ο καλός ήχος ή/και η καλή οθόνη; Αν ναι θέλουμε amoled (και) stereo ή μας αρκεί lcd (και) mono.
Ότι καλύτερο με αυτά τα λεφτα .
8) Βάλτε σε σειρά προτεραιότητας τα εξής: ταχύτητα, βαρύ gaming, κάμερα, αυτονομία.
ταχυτητα, κάμερα, αυτονομία , καθόλου gaming .
9) Ποια είναι η τωρινή σας συσκευή.
samsung A3 .
Κάρτα Γραφικών Σε Λάπτοπ
Καλησπερα εχω στην κατοχη μου αυτο το λαπτοπ ( http://www.toshiba-greece....lite-c660-1cq/ ) το οποιο ειναι φιλου και το ανοιξαμε γιατι εχει καει η καρτα γραφικων,απλα δεν εχουμε καταλαβει 100% αν ειναι αποσπωμενη η ενσωματωμενη...
Θα παραθεσω καποιες φωτογραφιες με Links απο το dropbox,οποιος μπορει να βοηθησει καλως ευχαριστω πολυ εκ των προτερων

https://www.dropbox.com/s/...43929.jpg?dl=0

https://www.dropbox.com/s/...44334.jpg?dl=0
Δώρο Χριστουγέννων Πρακτική Άσκηση
Καλησπέρα παιδιά κάνω πρακτική άσκηση απο τις 3 Σεπτέμβρη στον ιδιωτικό τομέα δικαιούμαι έστω και ενα ποσό απο το δωρο Χριστουγεννων; Είμαι ώρες καταστηματων! Η επειδή είμαι πρακτικάριος είναι στην κρίση του εργοδότη μου αν θα μου δωσει;
Επιλογή flip phone
Χαιρετώ σας.
Σας παρακαλώ βοηθήστε λίγο με την περίπτωση της μητέρας που θέλει ένα απλό flip/clamshell τηλέφωνο με καλή οθόνη για να βλέπει τη φωτογραφία των εγγονών της όταν το ανοίγει.
Δεν έχω καμία πείρα και αυτά που βρίσκω στην ελληνική αγορά τουλάχιστον δε μου γεμίζουν το μάτι. Στο amazon βρίσκω περισσότερα αλλά τελειώς άγνωστα.
Περιορισμός τιμής δεν υπάρχει αλλά δεν μπορούμε να πάμε σε smart flip phone.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Xiaomi Hey+
Καλήσπερα! Ήθελα να αγοράσω το Xiaomi Mi Band 3 αλλά έπεσα επάνω σε αυτό. Το κακό είναι ότι δεν μπορώ να βρω πληροφορίες στο internet ούτε στο YouTube για το international version. Αν γνωρίζει κάποιος ας δώσει τα φώτα του.

https://www.banggood.com/O...p-1335363.html
Οι απορίες μου είναι¨
-Το NFC θα λειτούργει με android pay?
-Θα έχει αγγλικά το International version?
-Tο chinese version θέλει πολύ κόπο για να το κάνεις pair και connect ισχύει το ίδιο και για το αγγλίκο?
-Κανένα hands-on?
Κινητό με FM RADIO στα 300 ευρω
Καθώς κλαίω το one plus 3t λέω να πάρω ενα κινητό με RADIO (το θελω στις καθημερινές προπονήσεις μου).

Ειμαι προς honor-8x-dual στα 300 ευρω περίπου αλλα ήθελα τη γνώμη σας σε αυτήν την κατηγορία τιμής.
BLACK FRIDAY 2018 (??)
Black Friday 2018(?)


Sent from my JSN-L21 using Tapatalk

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire