Pages

Xiaomi Mi A2 ή mate 10 Light;

mercredi 12 septembre 2018
myphone forum
Xiaomi Mi A2 ή mate 10 Light;
Όπως αναφέρει και ο τίτλος είμαι ανάμεσα στα δύο. Ή τρία; (note5).
Η τιμή είναι παρόμοια αφού η αγορά θα γίνει από κατάστημα ελληνικό και η συσκευή θέλω να έχει εγγύηση.
Με ενδιαφέρει η ομαλή λειτουργία, η κάμερα καθώς και η αντοχή στο χρόνο αφού θα έρθει να αντικαταστήσει το jiayu s4 και η χρήση θα είναι κυρίως σερφαρισμα και χαζολογημα.
Ραδιόφωνο και 3.5mm είναι καλοδεχουμενα.
Ευχαριστώ.


Στάλθηκε από το BLN-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
honor 10 ή huawei P10?
Αν μπορεί κάποιος να βοηθήσει πιο είναι το καλύτερο,βασικά θέλω να κρατήσει τουλάχιστον 2 χρόνια.
το π10 ξέρω είναι πιο παλιό αλλά σε τιμή και προδιαγραφές είναι παρόμοια.η χρήση του κινητού θα είναι μέτρια και το π10 είναι πιο μικρό σε μέγεθος
Αντικατάσταση Router Cosmote (ευρυζωνική σύνδεση) με άλλο
Καλησπέρα,
Πρόσφατα ο ΟΤΕ έκανε την γραμμή ευρυζωνική με αποτέλεσμα να πρέπει να βάλω τον Router που αυτός δίνει Speedport w724 για να έχω τηλέφωνο.
Προηγουμένως στην γραμμή είχα ένα κορυφαίο τον ASUS n54 και έκανα την δουλειά μου. Όμως δεν διαθέτει δύο θύρες rj11 αλλά μία η οποία την πιάνει η γραμμή vdsl από τον τοίχο. O router του OTE έχει 1 rj11 για το vdsl και 2 για τηλέφωνο. Πιθανότατα κάνει κάποια άλλη λειτουργία εσωτερικά γιατί με την διακλάδωση απλώς δεν δουλεύει στο ευρυζωνικό και θα μου δούλευε και μένα με τον παλιό router (Asus). Ψάχνοντας βρήκα μία συσκευή η οποία λέγεται VOip Adapter π.χ. Cisco SPA112 η οποία συνδέεται δικτυακά με τον router και μπορείς να κάνεις κλήσεις voip από αναλογικά τηλέφωνα και να δεχτείς κτλ. Το ερώτημα μου είναι αν προμηθευτώ την συσκευή και την στήσω πάνω στο Router μου Asus θα έχω τηλέφωνο μέσω του ευρυζωνικού ΟΤΕ ή θα πρέπει να πληρώνω κάποια άλλη υπηρεσία π.χ. skype; Με λίγα λόγια μπορώ να μην έχω τον router του OTE σε ευρυζωνική τηλεφωνική γραμμή;
Παρακαλώ αν κάποιος έχει τον τρόπο ή κάποιο παράδειγμα ας με καθοδηγήσει. Θα προτιμούσα με τα συγκεκριμένα μηχανήματα που αναφέρω.
Ευχαριστώ
Χρήστος
Εξυπηρέτηση πελατών.
Καλησπέρα.
Πριν από 3 εβδομάδες περίπου, βραχυκύκλωσε η γραμμή, με αποτέλεσμα να μη έχω WiFi και τηλέφωνο.
Μετά απο επανειλημμένες προσπάθειες κατάφερα να έρθω σε επικοινωνία με το service για να τους ενημερώσω.
Στην εξυπηρέτηση ήταν ξεκάθαροι,σε περίπτωση εξωτερικής εργασίας ή να χρειαστεί να τραβήξει γραμμή θα υπήρχε χρέωση 30€.
Συμφώνησα.
Ο τεχνικός ήρθε, δεν χρειάστηκε να κάνει επιπλέον εργασίες,και το πρόβλημα μου λύθηκε.
Προς μεγάλη μου έκπληξη, ήρθε λογαριασμός με χρέωση 30€.
Απαράδεκτοι, να ξέρετε κύριοι ότι θα κινηθώ στον συνήγορο του Πολίτη, και νομίζω εάν δεν κάνω λάθος ότι πρέπει να έχει ηχογραφηθεί η συνομιλία μας.
Ευχαριστώ.

Sent from my Pixel 2 XL using Tapatalk
Galaxy a6 vs xperia xa2 vs nokia 8 vs huawei mate 10 lite
Καλησπερα,εχουμε επιδοτηση απο cosmote,ψαχνω καποια συσκευη για τον πατερα μου κ εχουμε εστιασει στις συγκεκριμενες.Εχει στην κατοχη του ενα samsung j3 του 15 η 16,επομενως αναζητα κατι αξιοπιστο,απλο στη χρηση για τις καθημερινες λειτουργιες,με καλη αυτονομια,δεν θελει κατι εξεζητημενο,2 χρονια θα κρατησει τη συσκευη επομενως η σταθεροτητα του λογισμικου ειναι απαραιτητη.Το s8+ που εχω εγω του φαινεται παντοφλα,απο τα παραπανω ποιο θα προτεινατε; με βασικο κριτηριο την ομαλη λειτουργια του smartphone,λιγο youtube,μερικες φωτο,ανετη οθονη. Αντιλαμβανομαι οτι το Α6 δεν ειναι οτι καλυτερο σε specs,ομως εχει συνηθισει το samsung...ευχαριστω εκ των προτερων για τυχον απαντησεις!
Κοροιδια απο COSMOTE
Τα γραφω απλα προς ενημερωση για οσους δεν εχουν καταλαβει ακομα τι @*^$#^$ ειναι εκει στη COSMOTE

Πολλα χρονια πελατης, με 2 σταθερα και κινητα, ειχε ληξει εδω και 2 μηνες η συμβαση του ενος σταθερου και ηθελα να βαλω vdsl. καθως απο τη cosmote δεν εκαναν καμια προσφορα απο το 13888 ουτε ενα ευρω κατω για τους παλιους πελατες και παραλληλα ειχα βρει καλη τιμη απο wind και ειχα στο μυαλο να μεταφερω και καποιο απο τα κινητα για να πετυχω ακομα καλυτερη τιμη, μιλαω με το τμημα ακυρωσεων να ρωτησω τι ποινη κλπ προβλεπεται για το κινητο μιας και ειχε ακομα χρονο μπροστα.
Πανω στη κουβεντα μου προτεινουν να μου κανουν μια λιγο καλυτερη τιμη για το σταθερο μονο (μιλαμε για λιγα ευρω), κοντα σε αυτη της wind αλλα και παλι πιο ακριβη. Τεσπα για να μη μπλεξω με φορητοτητες κλπ και αφου αξιωθηκαν να κοψουν κατι συμφωνω να το προχωρησουμε να τελειωνουμε. Αυτα στις 21/8

Απο τοτε δεν εχω κανενα νεο για την πορεια της ανανεωσης, το τμημα ακυρωσεων (που τις πρωτες 2 εβδομαδες μεχρι να μου δωσουν απευθειας τηλ επικοινωνιας περιμενα καθε φορα 3 εργασιμες να με καλεσει πισω) με κανει μπαλακι στο 13888, το 13888 στα καταστηματα, αυτοι παλι πισω στο τμημα ακυρωσεων/προωθησεων (2 διαφορετικα τμηματα οπου κανενας δε γνωριζε η εβλεπε κατι για τη συγκεκριμενη συνδεση).

Με τα πολλα, αφου εχω χρεωθει δε ξερω ποσα 2ευρα με κλησεις στο 13888, καμποσες ωρες στα καταστηματα οπου δε βγαινει ακρη, μιλαω τελικα με τη συγκεκριμενη υπαλληλο που ειχε κανει τη προσφορα και μου λεει οτι εχει καταχωρηθει εδω και καιρο αλλα για καποιο λογο δε προχωραει και μου ζηταει λιγο χρονο να το δει. Λεω οκ αντε να δουμε. Τελικα, με παιρνουν σημερα 12/9 και μου λεει οτι αν και ειχε καταχωρηθει η αιτηση ανανεωσης στο ταδε πακετο, δεν ηταν δυνατο να προχωρησει για λογους που δε μπορει να μαθει η να μου πει οποτε προχωρησε στην ακυρωση της αιτησης για να μην υπαρχει ως εκρεμμοτητα.

Εφαγα 3 εβδομαδες να με δουλευει ψιλο γαζι η Cosmote για μια ανυπαρκτη τελικα προσφορα, με μια εκπτωση της πλακας που και αυτη τελικα την ακυρωσανε χωρις να μου πουν καν το γιατι. Τετοια ξεφτιλικα δεν εχω συναντησει πουθενα αλλου.
Αντικατάσταση Router
Καλησπέρα σας,
διαγνώστηκε (τηλεφωνικά), από συνάδελφό σας του τεχνικού τμήματος, βλάβη στο router της γραμμής μου
και ζητώντας την αντικατάστασή του ενημερώθηκα ότι πρέπει να πληρώσω λόγω ότι έχει παρέλθει ο χρόνος εγγύησης της συσκευής...
Το θεωρώ αδιανόητο να μου ζητάτε κάτι τέτοιο όντας πελάτη σας μία δεκαετία και για μια βλάβη που προκλήθηκε στον εξοπλισμό, που εσείς μου προμηθεύσατε, δίχως δική μου υπαιτιότητα.
Αναμένω τοποθέτησή σας
v30 vs g7
οτι λεει ο τιτλος! σκεφτομαι να αντικαταστησω το s7 edge, και ψαχνομαι λιγο. μουσικη ακουω σπανια απο το κινητο, και αν ακουσω θα ειναι σε καμια παραλια απο το ηχειο. ακουστικα δεν χρησιμοποιω σχεδον ποτε!
παιχνιδια συνηθως δεν παιζω, αν παιξω θα ειναι κατι ελαφρυ τυπου candy crush να περασει η ωρα καπου που θα περιμενω..
κυριως με ενδιαφερει η καμερα και η αυτονομια.
συχνοτητα αλλαγης τηλεφωνου περιπου 1.5 χρονο. (το αναφερω λογω ram)

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire