Pages

Huawei Mate 20 Lite

vendredi 14 septembre 2018
myphone forum
Huawei Mate 20 Lite
Μου έκανε εντύπωση που δεν υπάρχει ήδη θέμα για τη συσκευή και το ξεκινάω εγώ λοιπόν. Αγόρασα σήμερα την συσκευή πρώτες εντυπώσεις πολύ θετικές. Όμορφη συσκευή με αέρα premium. Επίσης μου αρέσει πάρα πολύ η οθόνη. Υπάρχει κανείς άλλος που την έχει αγοράσει ή είμαι μόνος μου;

Στάλθηκε από το SNE-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
καλυτερη καμερα Huawei?
honor 10 , p10 plus η καποιο αλλο? ταβανι τιμη το p10plus .
Αλλαγή Epsilon tv
Tο "Ε" αλλάζει , μάλλον σε open tv. Το κανάλι του Ιβάν Σαββίδη εχει αρχίσει να αλλάζει το πρόγραμμά του και η πρεμιέρα είναι στις 15/10/2018. Από 01/10/2018 παύει το ζωντανό πρόγραμμα ώστε να γίνει η μεταφορά στα πρώην στούντιο του
mega στην Παιανία.
"Το Epsilon είναι ....OPEN και μας περιμένει - Το νέο brand name στον αέρα τη Δευτέρα"

http://www.real.gr/media/a...eutera-494900/


EPSILON: Κατεβάζει ρολά πριν γίνει OPEN
https://www.newsit.gr/mela...-open/2615849/
IΕΚ
Γεια σας..θα ηθελα την γνωμη σας για ενα θεμα..εδωσα πανελληνιες φετος και δεν καταφερα να περασω πουθενα..οποτε παω για βοηθος φαρμακοποιου σε δημοσιο ιεκ η να ξαναδωσω..βεβαια μου φαινεται βαρετο να διαβαζω τα ιδια και πλεον χωρις την βοηθεια φροντηστηριων(οικονομικους λογους)μοιαζει πολυ δυσκολο..απο την αλλη δεν ξερω αν θα μπορεω να βρω δουλεια οταν τελειωσω το ιεκ και αν αυτα τα δημοσια ιεκ ειναι καλα..ειμαι σε διλλημα..το ιεκ βεροιας συγκεκριμενα..θα ηθελα να με βοηθησετε
Μέγεθος εικονιδίων
Καλησπέρα
κάτι έκανε ο μικρός μου παίζοντας με το κινητό μου και τα εικονίδια που είναι στην κάτω σειρά στην αρχική οθόνη είναι τώρα μικρότερα σε μέγεθος από τα από πάνω.
Ξέρει κανείς πως να τα επαναφέρω?
έχω samsung galaxy a5 2017

Σας ευχαριστώ
Stock Android + Καλή camera
Καλημέρα στην παρέα. Ενδιαφέρομαι για νέα συσκευή. Η κύρια χρήση της θα είναι social media και φωτογραφίες. Ψάχνω αποκλειστικά για συσκευές με stock android. Έχω ξεχωρίσει τις παρακάτω συσκευές:

Pixel XL (1st gen)
Nokia 7+
Nokia 8
Xiaomi MiA2

Για την ώρα κλίνω προς Xiaomi λόγω 6GB RAM.

Ποιά είναι η άποψη σας?
Netflix σε MLS tablet
Καλησπέρα σας, έχω στα χέρια μου ένα tablet της MLS που ανήκει στη μάνα μου (IQ Tab Prim 10", 2GB ram) και προσπάθησα να της εγκαταστήσω το νετφλιξ να βλέπει απ το λογαριασμό μου. Εγκαταστάθηκε η εφαρμογή κανονικά και έκανα log in πλην όμως δεν με αφήνει να δω τίποτα. όταν πατάω να streamαρει κάτι μου βγάζει error 5.10 και όταν πατάω να κατέβει το επεισόδιο(δοκίμασα να το κάνω μπας και το πρόβλημα ήταν μόνο το streaming) αυτό κατεβαίνει κανονικά, πλην όμως όταν πάω να το παίξω μου βγάζει 102.2.7 error. Ξέρει κανεις τι συμβαίνει, και αν η MLS έχει πρόβλημα γενικα με το netflix;;; Έκανα search στο google το οποιο δεν επεστρεψε κάποιο αποτέλεσμα πλην των τυποποιημένων που δεν βοηθούν πουθενά απ τη neflix την ίδια(τα οποια όμως τα έκανα), και κάποια από XDA τα οποία αφορούν rooted devices τόσο ως σφάλματα όσο και οι λύσεις αυτών(από επικοινωνία με MLS μου είπαν ότι η συσκευή τους δεν έρχεται rooted). Καμιά ιδέα για να παίξει επιτέλους;

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire