Pages

αγορά smartband/ smartwatch για τρέξιμο

mercredi 5 septembre 2018
myphone forum
αγορά smartband/ smartwatch για τρέξιμο
Γεια σας.
¨Εχω αρχίσει τρέξιμο και συμμετοχή σε αγώνες δρόμου ως 10 χλμ. προς το παρόν. Προπονούμαι τουλάχιστον 1 φορά τη βδομάδα κυρίως για χάσιμο βάρους και fitness.
Θέλω να μην κουβαλάω το κινητό πια στο χέρι και να πάρω κάτι για τον καρπό μου. Το ποσό ιδανικά θα ήθελα να μην περάσει τα 50 €.

κυρίως θέλω ακρίβεια μετρήσεων στο τρέξιμο και καλό συνοδευτικό software (pace, speed, distance κτλ.)

Ξέρετε καμία συσκευή να καλύπτει τις προσδοκίες;

ΥΓ έχω δει συσκευές από 7 ευρώ που είχε εδώ το site προχθές μέχρι τα xiaomi amazfit bip, band 2 , το honor band 3, το hauwei band A2... όλα αυτά στα σχόλια χρηστών σκρουτζ πάσχουν φοβερά από ακρίβεια μετρήσεων απόστασης... θέλω να βρω κάτι που να είναι καλό όσο και το κινητό με gps.
Sensors s7
Παιδες, καλησπερα!! Διαβασα οτι το s7 εχει τα παρακατω sensors. Το fingerprint, το spO2, ok.. Τα accelerometer, gyro, proximity, compass και barometer πως λειτουργουν;
Πρακτική Άσκηση
Καλησπέρα,

Έχω ξεκινήσει πρακτική άσκηση εδώ και μια εβδομάδα (είμαι από ΤΕΙ) και έχω κάποιες απορίες τις οποίες ούτε καν δεν μου τις έχει απαντήσει με σιγουριά η σχολή (μου τα μασανε λες και δεν ξέρεις τι τους γινεται)!!

1)Έχω πάει σε μια εταιρία για δουλειά (Ιδιωτική) και έχω διαβάσει δικαιούμαι λεφτά από τον ΟΑΕΔ! Αυτά πως γίνεται τα παίρνω από τον εργοδότη μαζί με ότι μου δίνει αυτός και στο τέλος τα ζητάει αυτός από τον ΟΑΕΔ η τα παίρνω εγώ κατευθείαν;

2)Η εταιρία αυτή έχει ωράριο καταστημάτων.. Δουλεύω πρωί-απογευμα η ένα από τα δύο;

3)Σάββατα το βιβλίο πρακτικής μου για να σημειώσω δεν έχει δουλεύω κανονικά τα Σαββατα;

Αν έχετε κάνει Πρακτική και ξέρετε κάποια πράγματα πείτε τα να ξέρω τι μου γίνεται... Επίσης πείτε και κάποια συμβουλή που θα μου φανεί χρήσιμη!! Έχω διαβάσει πολλά site τι λέτε για τις πρακτικές αλλά δεν έχω βγάλει άκρη σε αυτά που ρωτάω!!

Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

Στάλθηκε από το SM-G920F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ψάχνω για κινητό από το 2013 και πριν
Ψάχνω για κινητό κατά προτίμηση με κουμπιά με καλή κάμερα, να είναι 3G και να έχει πρόσβαση στο διαδίκτυο. Θέλω να αποφύγω να πάρω καινούργιο smartphone, διότι τα καινούργια δε με βολεύουν καθόλου έτσι όπως έχουν γίνει. Εκτός και αν προτείνετε ένα σαν το Samsung GT-S5570 που έχω και είναι πολύ εύχρηστο.
Έψαξα το Samsung GT-S5611 που με ενδιέφερε, αλλά περιέργως δεν υπάρχει ούτε μεταχειρισμένο πουθενά. Ούτε το Nokia 515 που επίσης με ενδιέφερε.
Γενικά η αγορά πουλά πια μόνο ό,τι έχει βγει από το 2016 κι ύστερα.
Λοιπόν, ακούω προτάσεις. Μεταχειρισμένο δε με πειράζει, αρκεί να είναι ελαφρώς χρησιμοποιημένο.

Μην ξεχάσετε να πείτε και τιμή. Εγώ διατίθεμαι μέχρι 80€ το πολύ να δώσω για τηλέφωνο.
Κινητο μέχρι 450€
Τι θα μου προτείνατε??

----- προσθήκη μηνύματος 3 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

Σκέφτομαι να πάρω το s8... Είναι καλό?? Το s8 πήρε την αναβάθμιση του portrait mode?? Ξέρει κανένας??
ΜΑΎΡΙΣΜΑ ΟΘΟΝΗΣ ΣΤΟ ΑΜΑΖΦΙΤ 2
καλήμερα!
έχει μαυρίσει η οθόνη στο ρολόι! μόνο φωτιζεί
δεν το χτύπησα η κάτι άλλο!
ξέρει κάνεις τι έπαθε?
υ,γ μια μέρα πριν πήρε νέα αναβάθμιση!!

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire