myphone forum
Samsung Galaxy S9/S9 DUOS
Καλησπέρα στο φόρουμ!! Εδώ και λίγες μέρες κοιτάω μήπως τσιμπήσω το Samsung Galaxy S9, τώρα που έχει πέσει η τιμή του. Έχω μπερδευτεί όμως σε ένα σημείο και θέλω τα φώτα σας!!
Είδα ότι υπάρχουν δύο εκδόσεις: η απλή με τη μία SIM και η Duos με τις δύο SIM.
Αυτό που με μπέρδεψε είναι αν η απλή έκδοση παίρνει κάρτα μνήμης. Και αν ναι, η διαφορά της από την έκδοση duos είναι δηλαδή ότι η δεύτερη παίρνει ή δύο sim ή μία sim και μία κάρτα μνήμης; Γιατί αν ισχύει το δεύτερο τότε είναι το ίδιο με την απλή έκδοση; (στο κομμάτι της κάρτας μνήμης εννοώ).
Παίδες σόρρυ για το μπέρδεμα, αν ξέρει κάποιος ας απαντήσει για να μην πάνε τα λεφτά χαμένα!!
Ευχαριστώ!!!
Είδα ότι υπάρχουν δύο εκδόσεις: η απλή με τη μία SIM και η Duos με τις δύο SIM.
Αυτό που με μπέρδεψε είναι αν η απλή έκδοση παίρνει κάρτα μνήμης. Και αν ναι, η διαφορά της από την έκδοση duos είναι δηλαδή ότι η δεύτερη παίρνει ή δύο sim ή μία sim και μία κάρτα μνήμης; Γιατί αν ισχύει το δεύτερο τότε είναι το ίδιο με την απλή έκδοση; (στο κομμάτι της κάρτας μνήμης εννοώ).
Παίδες σόρρυ για το μπέρδεμα, αν ξέρει κάποιος ας απαντήσει για να μην πάνε τα λεφτά χαμένα!!
Ευχαριστώ!!!
MLS magic 11.6 2018
Καλησπέρα σε όλους και καλό Σαββατοκύριακο. Πρόσφατα μου έκαναν δώρο την παραπάνω ταμπλέτα που είναι dual boot. Του έβαλα και microsd 128gb και USB flash 64gb. Παρόλα αυτά δεν κάνει τα updates λόγω ελλείψεως χώρου και συνέχεια βγάζει το ανάλογο μύνημα. Επειδή έτσι κι αλλιώς δεν το χρειάζομαι το Android μήπως ξέρετε πως μπορώ να το αφαιρέσω και να έχει μόνο windows η ταμπλέτα και τα 32 gb να είναι ενιαία για αυτά; Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
για αγορα κινητου htc 10 evo η Asus Zenfone 3 Max ZC553KL
ποιο απο τα δυο κινητα τα προτιμουσατε ?βλεπω εχουν παρομοια χαρακτηριστικα. ας με πει καποιος αν γνωριζει εγκυρα το htc η καμερα του ειναι της σονυ η απλη καμερα? ενδιαφερομαι για καλη καμερα κ γρηγορα ιντερνετ, με 5,5 ιντσες φυσικα. κ εως 180 ευρω .
Eπανεκκίνηση ρούτερ όταν πέσει το ίντερνετ
Yπάρχει κάποιος τρόπος ή κάποια συσκευή που όταν πέσει το ίντερνετ να κάνει επανεκκίνηση στο ρούτερ?
Xiaomi redmi 6A 2/16 , 3/32
Καλησπερα,ειδα πως δεν υπαρχει καποιο θεμα με το συγκεκριμενο τηλεφωνο και μιας που το περιμενω ειπα να ανοιξω ενα θεμα.
Specs : https://www.gsmarena.com/x...mi_6a-9217.php
Περισσοτερα μολις παραλαβω.
Specs : https://www.gsmarena.com/x...mi_6a-9217.php
Περισσοτερα μολις παραλαβω.
Wind & Διακοπή μπας και δεν χάσουμε τα λογικά μας!
Καλησπέρα,
Πριν 1 μήνα περίπου υπογράψαμε στη Wind. Όλα καλά όλα ωραία μέχρι που πήραν τη γραμμή μας στις 3 Σεπτεμβρίου. Διανύουμε την 6η μέρα με ίντερνετ έως 2 mbps download/0.05 mbps upload. Παρά τις δεκάδες προσπάθειες μας δεν έχει επικοινωνήσει κανένας υπεύθυνος μαζί μας! Η εξυπηρέτηση πελατών κάνει ότι μπορεί να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα. Το ποτήρι ξεχείλισε όταν μας είπαν πως πρέπει να γίνει αλλαγή ορίου στο αστικό κέντρο και για να συμβεί αυτό χρειάζονται 4-5 εργάσιμες ακόμα!
Την ίδια στιγμή, ο άνθρωπος που υπέγραψε, είναι πρώην τεχνικός πεδίου και γνωρίζει από πρώτο χέρι οτι πρόκειται για μια διαδικασία λίγων λεπτών, άντε μιας εργάσιμης αν υπάρξει δυσκολία συνεννόησης με τον ΟΤΕ. Μας λένε είναι πολλές οι ενέργειες, τους εξηγούμε αναλυτικά κάθε ενέργεια, αποδεικνύοντας τους πως λένε μπούρδες και μετά... "εεε κάποιος θα επικοινωνήσει μαζί σας άμεσα".
Θέλουμε να προχωρήσουμε σε διακοπή και προφανώς δεν έχουμε καμία διάθεση να πληρώσουμε το πέναλτι μετά από τέτοια άθλια εξυπηρέτηση. Αυτά που θέλω να ρωτήσω είναι τα εξής:
-Ισχύει πως το πέναλτι δεν μπαίνει στην εφορία, δεν τοκίζεται κτλ;
-Το ποσό/οφειλή είναι ανάμεσα σε εμένα και τη WIND και δεν το συναντάω αλλού μπροστά μου;
-Μπορούμε να προχωρήσουμε σε κάποιου είδους καταγγελία ώστε να ξεμπερδεύουμε χωρίς προβλήματα;
-Υπάρχει περίπτωση να το τραβήξουν δικαστικά;
Ευχαριστώ για το χρόνο σας
Πριν 1 μήνα περίπου υπογράψαμε στη Wind. Όλα καλά όλα ωραία μέχρι που πήραν τη γραμμή μας στις 3 Σεπτεμβρίου. Διανύουμε την 6η μέρα με ίντερνετ έως 2 mbps download/0.05 mbps upload. Παρά τις δεκάδες προσπάθειες μας δεν έχει επικοινωνήσει κανένας υπεύθυνος μαζί μας! Η εξυπηρέτηση πελατών κάνει ότι μπορεί να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα. Το ποτήρι ξεχείλισε όταν μας είπαν πως πρέπει να γίνει αλλαγή ορίου στο αστικό κέντρο και για να συμβεί αυτό χρειάζονται 4-5 εργάσιμες ακόμα!
Την ίδια στιγμή, ο άνθρωπος που υπέγραψε, είναι πρώην τεχνικός πεδίου και γνωρίζει από πρώτο χέρι οτι πρόκειται για μια διαδικασία λίγων λεπτών, άντε μιας εργάσιμης αν υπάρξει δυσκολία συνεννόησης με τον ΟΤΕ. Μας λένε είναι πολλές οι ενέργειες, τους εξηγούμε αναλυτικά κάθε ενέργεια, αποδεικνύοντας τους πως λένε μπούρδες και μετά... "εεε κάποιος θα επικοινωνήσει μαζί σας άμεσα".
Θέλουμε να προχωρήσουμε σε διακοπή και προφανώς δεν έχουμε καμία διάθεση να πληρώσουμε το πέναλτι μετά από τέτοια άθλια εξυπηρέτηση. Αυτά που θέλω να ρωτήσω είναι τα εξής:
-Ισχύει πως το πέναλτι δεν μπαίνει στην εφορία, δεν τοκίζεται κτλ;
-Το ποσό/οφειλή είναι ανάμεσα σε εμένα και τη WIND και δεν το συναντάω αλλού μπροστά μου;
-Μπορούμε να προχωρήσουμε σε κάποιου είδους καταγγελία ώστε να ξεμπερδεύουμε χωρίς προβλήματα;
-Υπάρχει περίπτωση να το τραβήξουν δικαστικά;
Ευχαριστώ για το χρόνο σας
S8 plus vs Mate 10 pro
Είμαι μεταξύ των δύο συσκευών.
Αυτό που μ ενδιαφέρει κυρίως είναι η οθόνη κ η κάμερα κ μετά η μπαταρία κ η ταχύτητα.
Ποιο μου προτείνετε κ γιατί;
Αυτό που μ ενδιαφέρει κυρίως είναι η οθόνη κ η κάμερα κ μετά η μπαταρία κ η ταχύτητα.
Ποιο μου προτείνετε κ γιατί;
Aucun commentaire:
Enregistrer un commentaire