Pages

Αδιαβροχο εως 500ε

vendredi 21 septembre 2018
myphone forum
Αδιαβροχο εως 500ε
Καλησπερα σε ολους.

Μια προταση θα ηθελα,για οποιον κατεχει καποια απο τις υποψηφιες συσκευες, με καλη καμερα,dual sim,ip πιστοποιηση εως 500ε.Καλο θα ειναι η καμερα να εχει ois.Εχω ξεχωρισει τα εξης:
-mate 10 pro
-htc u11
-s8+
-lg v30 dual.

Τα 2 πρωτα με ελκυουν λογω stereo ηχου,τα 2 επομενα λογω jack.Κανενα δεν τα συνδυαζει ομως.
Phablet...ποιο;
Την καλησπέρα μου στην παρέα!
Θα ήθελα τα φώτα σας για το ποιο phablet,από 6'' έως 6,5" οθόνη θα μου προτείνατε.Εκτος από την οθόνη τα υπόλοιπα κρυτηρια μου είναι γερή κατασκευή, μπαταρία από 3500 και πανω και φυσικά να μην φτάνει τα 400€.Ειμαι κάτοχος mi max ένα χρόνο τώρα και θα ήθελα αντικατάσταση.Καμερα και ήχος δεν με ενδιαφέρουν.
Καλοδεχούμενη η όποια πρόταση και ευχαριστώ εκ των προτέρων!
Αναμεσα σε δυο.......
Xiaomi redmi note 4 η honor 6X ??????
ONEPLUS 6T
Μήπως να ξεκινήσει ενα καινούργιο επίσημο νήμα και για το ONEPLUS 6T που έρχεται οσονούπω ?
ανέβηκε βίντεο στην σελίδα του AMAZON που λέει για 17 Oκτωβριου.!

πηγη
https://m.gsmarena.com/one...news-33347.php

https://www.amazon.in/b?ie...0Coming%20soon

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire