Pages

MLS IQ TAB 10,1'

samedi 29 septembre 2018
myphone forum
MLS IQ TAB 10,1'
Καλησπέρα έχω ένα MLS IQ TAB 10,1' και τα έχει παίξει η μπαταρία μπορείτε να μου πείτε που μπορώ να βρω καινούρια ??
Πάνες μωρού
Ξέρω θα μπορούσα να ανοίξω σε μια πιο ειδική σελίδα thread αλλά είμαστε τόσο οι πολλοί εδώ μέσα και ασχολούμαι πολύ με αυτό το forum οπότε λέω γιατί όχι..

Έχουμε και λέμε.. Νεογέννητο μωράκι 15 ημερών.. Δοκιμάζουμε πάνες.. Pampers ναι μεν αλλά.. Καλές αλλά ακριβές..

Babylino σε σουπερ τιμή και συνεχεια σε προσφορές ΑΛΛΑ στην ανηψια μου ήταν σούπερ στο γιο μου τώρα όμως βρήκα πριν τσισα στη πλάτη.. Δεν ήταν γάλα... Ήταν σίγουρα τσισα.. Αοσμα μεν τσισα δε.. Το γάλα μυρίζει διαφορετικά..

Κάποιος κάποια εμπειρία; λερώνει όντως ρούχα το συγκεκριμένο;
Τοποθέτηση αυτοκόλλητου/προστασία οθόνης
Καλησπέρα, πρόσφατα αγόρασα ένα laptop HP 15,6" και θέλω να του "φορέσω" αυτοκόλλητο στην πίσω πλευρά και προστατευτικό οθόνης (σαν αυτά που τοποθετούμε στα κινητά μας), τα οποία τα έχω παραγγείλει ήδη. Θα ήθελα να ρωτήσω, αν γνωρίζετε κάποιο κατάστημα, είτε στον Πειραιά είτε στο Κέντρο, που να τοποθετεί τα αντίστοιχα. Ρώτησα ήδη στο Πλαίσιο και μου είπαν πως δεν αναλαμβάνουν τέτοια εργασία.


Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων
Samsung A8 (2018) - Aνάκτηση αρχείων φωτογραφίας - βίντεο
Καλησπέρα σας. Εχω στη κατοχή μου το συγκεκριμένο τηλέφωνο. Εκ παραδρομής ενώ πήγα να διαγράψω 2-3 αρχεία εικόνας επέλεξα όλη τη μνήμη (εσωτερική όχι sd) με αποτέλεσμα μετά απο λίγο να διαπιστώσω ότι έσβησα τα πάντα. Προσπάθησα να βρώ κάποιο φάκελο με τα διεγραμμένα αρχεία αλλά τίποτα. Κατέβασα καποιες εφαρμογές για restore των αρχείων, δεν κατάφερα πολλά γιατί τα εμφάνιζε ναι μεν όλα, αλλά μάλλον σε μορφές screenshots κλπ το παρατήρησα αυτό απο τον πολύ μικρό όγκο των αρχείων. Μίλησα με την εξυπηρέτηση πελατών απο Samsung μου ανέφεραν ότι τα έχω διεγράψει εντελώς χωρίς να μπορώ να τα ανακτήσω. Κάποια βοήθεια σας παρακαλώ; Μου κάνει εντύπωση γιατί έχω και άλλη συσκευή android - Hyuawei αλλά εκεί βρίσκω το φάκελο των διεγραμμένων. Σας ευχαριστώ.
Πληκτρολόγιο iOS
Καλημέρα σε όλους!

Είμαι εδώ και καιρό χρήστης iPad και έχω συνηθίσει το πληκτρολόγιο του το οποίο βρίσκω εξαιρετικό ειδικά στην τελευταία του μορφή. Επίσης να πω πως για tablet θεωρώ ότι το iPad είναι μονόδρομος.
Εδω και λίγες μέρες χρησιμοποιώ δοκιμαστικά ένα δανεικό iPhone για να δω πως είναι η εμπειρία χρήσης και σε iPhone. Παρόλα αυτά η χρήση του πληκτρολογίου της Apple στο iPhone είναι απίστευτα προβληματική για μένα και πάρα πολύ κουραστική. Το γεγονός ότι δεν υπάρχει glide typing σε ένα τόσο μικρό πληκτρολόγιο, το οτι χρειάζεται συνεχώς να περνάς από τα γράμματα στους αριθμούς για τα σημεία στίξης, το ότι δεν υπάρχει ς κλπ κάνουν την την εμπειρία χρήσης στο πληκτρολόγιο του iPhone πάρα πολύ διαφορετική σε σχέση με αυτό το iPad και πολύ προβληματική ταυτόχρονα.
Δοκιμάζοντας το Gboard της Google επίσης είναι πολύ κακή εμπειρία γιατί η πρόβλεψη των λέξεων ειδικά σε glide typing είναι απίστευτα ανακριβής. Δεν ξέρω αν είναι θέμα ρυθμίσεων ή χρόνου που χρειάζεται για να μάθει κάποια πράγματα σε σχέση με το πως πληκτρολογώ, αλλά αυτή τη στιγμή μόνο και μόνο η χρήση πληκτρολογίου σε iPhone είναι λόγος για να αλλάξω ξανά πίσω σε Android. Έχετε να προτείνετε κάποιο tip ή κάποιο διαφορετικό πληκτρολόγιο που να λειτουργεί καλά σε iPhone; Αν και νομίζω πως δεν θα ήθελα να δοκιμάσω κάτι διαφορετικό πέρα από το G board ή το πληκτρολόγιο της Apple.

Ευχαριστώ πολύ!




Sent from my iPhone using Tapatalk
Redmi note 5 pro ή mi a2
Καλημέρα,

Είμαι ανάμεσα σε αυτές τις 2 συσκευές στις εκδόσεις με τα 64gb

Η διαφορά τιμής στο skroutz είναι γύρω στα 30€ και δεν είναι απαγορευτική.

Το κινητό είναι για γενικά απλή χρήση χωρίς πολλά παιχνίδια λίγο ίντερνετ, social media, και με τη φωτογραφία όχι σούπερ απαιτήσεις αλλά αν μιλάμε για μεγάλη διαφορά θα ήθελα να το ξέρω.

Παρακαλώ από κατόχους των συσκευών πιο θα προτείνατε και γιατί με βάση αυτονομία, επιδόσεις και φωτογραφία.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Να σημειωθεί πως είμαι εξοικειωμένος με miui αλλά όχι με pure android που έχει το mi a2
Vodafone tv για novasports. Θα σηκώνει??
Για χαρά μάγκες. Πήρα ένα πακέτο με Vodafone tv.
Σε ταχύτητα εχω την κλασσική 24ρα αλλά πιάνει γύρω στα 7 με 8 στα τεστ του ίντερνετ.
Θα υπάρξει κάνα θέμα με λαγκ/κολλήματα σε κανονικές συνθήκες?? Εννοώ πχ να είμαι παράλληλα και σε καμία ιστοσελίδα να έχω κάνα δυο συσκευές ακόμη στο WiFi κτλ (όχι βαριά χρήση πχ τορρεντ εκεί εννοείται θα κολλάει).

Έχει κανείς την υπηρεσία. Πως είναι? Σταθερή?
ZTE BLADE V9 VS MOTOROLA G 6 VS HTC U ULTRA !!!
θελω την προσοχη σας λιγο .εχω κοιταξει αυτα τα τρια κινητα .οποιος γνωριζει ας με απαντησει .ποιο πιστευετε οτι ειναι λιγο καλυτερο .σε ολα . μπαταρια . καμερα .κτλ.
Σκιες οθονης μετα χρονιας λειτουργιας
εχω προσεξει σε πολλες οθονες της samsung σκιες μετα απο 2 και χρονια χρησης κιτρινιζοντας την οθονη αλλαζοντας τα χρωματα της το εχετε προσεξει και σε αλλες μαρκες κινητων το ιδιο μιας και εγω δουλευω μονο samsung

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire