Pages

S8 plus ή S9 plus;

samedi 22 septembre 2018
myphone forum
S8 plus ή S9 plus;
Είμαι μεταξύ των δύο συσκευών κ το ερώτημα είναι ένα κ μοναδικό!
Αξίζει η διαφορά τιμής ώστε να πάρω το 9αρι;
Γνήσια μπαταρία Lenovo
Καλημέρα, έχω το Lenovo A Plus ή a1010a20 και ψάχνω μπαταρία γνήσια. Ξέρετε που μπορώ να βρω; Παρήγγειλα μία που έλεγε ότι ήταν γνήσια, αλλά βγήκε καρά-μαϊμού, δεν έφτασε ποτέ το 100% φόρτισης και στους 3-4 μήνες τα έπαιξε από 51 μου κατέβηκε 21, από 67 στο 32 κλπ, αν φτάσει στο 16 που αρχίζει και ειδοποιεί δεν την προλαβαίνεις.

Ας είναι και κάποιο ηλ. κατάστημα που ξέρετε ότι γενικά έχει γνήσιες μπαταρίες.
Προβλημα με νοκια 5
Καλησπερα μολις παρελαβα ενα νοκια 5 καινουριο. Πατησα να υο ανοιξω αλλα ενω ανοιξε και ειδα υο σημα anroid kai nokia , μετα αντι να με βγαλει τον οδηγο να επιλεξω γλωσσα κτλ , με εχει μονο κλειδωμενη οθονη για κλησεις εκτακτης αναγκης. Το τηλ ηρθε με ζελατινα κανονικα σφραγισμενο. Σας παρακαλω βοηθειστε με πως να το ανοιξω
θηκη για το Mate s και προστασία οθόνης
Φίλοι και φίλες , Καλημέρα από Χανιά.
Θέλω να βάλω ένα μικρο θεματάκι που εμένα με προβλημάτισε πολύ μήπως κάποιος ξέρει κάτι:
Αγόρασα μια φτηνή θήκη για το πολύ καλό mate -s που έχω εδώ και 2 1/2 χρόνια καθώς η παλιά ελιωσε. Η θηκη που είχε στη συσκευασία ήταν με παράθυρο στο 1/3 της πρόσοψης. Παρόμοια και η καινούρια με δύο παράθυρα στην πρόσοψη 1/3 και 1/6.
Στην παλιά μόλις την έκλεινα εμφανιζόταν το ρολόι και ημερομηνία καθώς και η γραμμή πληροφοριών.
Ήλπιζα ότι το ίδιο θα γινόταν και στην καινούρια. Όχι όμως δεν δείχνει κάτι παραμένει στην οθόνη λειτουργίας.
Δοκίμασα πολλές αλλαγές στις ρυθμίσεις οθόνης και όμως τίποτα.
Συγκρίνω τις δύο θήκες δεν βλέπω κάποια ορατή διαφορά εκτός το παράθυρο 1/6
Το έκλεισα και αυτό τίποτα.
και το πιο καλό; όταν σκεπάζω την οθόνη του κινητού με την παλιά θήκη τότε λειτουργεί όπως παλιά, βάζω την καινούρια και στην επαναφορά ξαναχαλάει.
Αρχίζω να υποθέτω ότι η παλιά είναι Τσιπαρισμένη;
Ξέρει κανείς φίλος κάτι;
Θα εκτιμούσα την Βοήθεια σος
Ευχαριστώ πολύ

Συνημμένες Εικόνες θηκη Huawei mate -s.bmp
Τύπος Αρχείου: bmp 8,9 KB
Φωνητική εντολή
Γειά σας
Εχω το samsung s7 2018
Μπορώ όταν είμαι στο αυτοκίνητο να δίνω φωνητική εντολή να ανοίγει το κινητό μου με ανοιχτή ακρόαση χωρίς να το αγγίζω;
Καταλαβαίνετε τους λόγους.
Ευχαριστώ
Acer Aspire 8930 recovery
Χαιρετώ την κοινότητα του Myphone. Θα χρειαστώ βοήθεια σχετικά με το Acer aspire 8930 (windows vista λειτουργικό εγκατεστημενο ) διότι χάλασαν και οι δυο σκληροί δίσκοι με αποτέλεσμα να χάσω την επιλογή του recovery και δυστυχώς να μην έχω δημιουργήσει τα dvd ανάκτησης μέσα από το πρόγραμμα πού παρέχει η Acer. Υπάρχει κάπου*στο internet να κατεβάσω τα recovery disks ή αν*κάποιος μπορεί και έχει την καλοσύνη και είναι κάτοχος τού συγκεκριμενου φορητού υπολογιστή να μου ανεβάσει online το recovery ?*
Ποιό από τα δύο
Στην εταιρεία που δουλεύω μου δι ουν επιλογή μεταξύ redmi 5 plus 64G και Samsung a6+.
Οι προτεραιότητες μου είναι όχι lagaρισματα μπαταρία καμερα. Ασύρματη φόρτιση αποδεκτή.
Τι λετε guys ;)

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire