Pages

S9 plus ή p20 pro μεγάλο δίλημμα

lundi 10 septembre 2018
myphone forum
S9 plus ή p20 pro μεγάλο δίλημμα
Νομίζω ότι είναι τα δύο κορυφαία τηλέφωνα στην αγορά!!! Ποιο να προτιμήσω??? Μου αρέσουν και τα δύο... Απλά το ένα έχει κάρτα μνήμης και οθόνη το άλλο έχει μπαταρία και κάμερα νομίζω καλύτερη...μπορείτε να μου πείτε την γνώμη σας??? Ευχαριστώ
Πρόστιμο Forthnet
Καλησπέρα σας. Είχα γραμμή στη Forthnet αλλά είχα συνεχώς προβλήματα. Αποσυνδέσεις, το ίντερνετ να μην αποκρίνεται.. Να μου ανοίγει σελίδα μετά από 15 δευτερόλεπτα. Ένα χρόνο δε μπόρεσαν να το φτιάξουν.. Πόση υπομονή να κάνω η κακομοίρα; Το ίντερνετ χρησιμοποιείτε για δουλειά, αναγκαζόμουν να δίνω δεδομένα από το κινητό στον υπολογιστή για να δουλέψω. Με τα πολλά άλλαξα παροχο πριν λήξει το συμβόλαιο.

Είχαν έρθει σπίτι να πω πόσες φορές τεχνικοί, δεν έβρισαν τίποτα θα το έλεγαν στον ΟΤΕ αλλά τίποτα.. Κανείς ποτέ δεν ασχολήθηκε παραπάνω. Οι μετρήσεις στο σπίτι ήταν πάντα όλα τέλεια. Αλλάζω παροχο και μου έρχεται κλασικά πρόστιμο απο τη Forthnet. Δεν έχω σκοπό να το πληρώσω μιας και με ταλαιπώρησαν τόσο πολύ... Με πήραν από μια εταιρία που τα αναθέτει αυτά η Forthnet λέει.. Να το πληρώσω και καλά... Μπορούν να μου κάνουν κάτι; έχω σκοπό να δίνω 5€ το μήνα... Δε θα πληρωθεί ποτέ όμως.. Η θα πληρωθεί μετά από 5-6 χρόνια.. Αν μείνει απλήρωτο, εκτός του ότι δε θα επιστρέψω ποτέ ξανά κάτι που δε με απασχολεί, υπάρχει άλλη επίπτωση; έχει αναφερθεί κάτι στο παρελθόν η έχετε κάποια προσωπική εμπειρία;

Συγνώμη για το σεντόνι αλλά έχω ήδη πολλά στο κεφάλι μου για να ασχολούμαι και με αυτούς.. Ευχαριστώ για το χρόνο σας
Επιλογή κινητού με περίπου 150 ευρώ
Γεια σας. Ψάχνω συσκευή με τα παρακάτω χαρακτηριστικά (που θα αντικαταστήσει το Lumia 640 που μόλις χάλασε):
Ποσό: περίπου 150 ευρώ. Μέγεθος οθόνης: 5'' με 6'' Αγορά από Ελλάδα (με αν είναι δυνατόν καλή εγγύηση). Καλό είναι να έχει καλή λήψη 4g. Dual sim. Δεν χρειάζεται ελληνικό μενού. Όχι φλασάρισμα. Με ενδιαφέρει ο καλός ήχος και η καλή οθόνη, αλλά κυρίως με ενδιαφέρει να είναι γερή κατασκευή που να είναι ανθεκτική (θα το βάλω και σε θήκη βέβαια). Σε σειρά προτεραιότητας: Καλή κατασκευή (γερή, εφάμιλλη του Lumia 640), κάμερα, αυτονομία, ταχύτητα, μηδέν gaming. Η τωρινή μου συσκευή είναι το Lumia 640 με το οποίο ήμουν πολύ ικανοποιημένος μέχρι που χάλασε (και το παράτησε η Microsoft).
Νέο κινητό Vol. 2
Καλησπέρα παιδιά. Ανοίγω ξανά νέο θέμα, γιατί δε στέφθηκε με επιτυχία η αγορά κινητού.
Εν συνεχεία του http://www.myphone.gr/foru...d.php?t=470239, λοιπόν,
αγόρασα συσκευή Nokia 8, αλλά το γύρισα πίσω γιατί ήταν το single sim, ενώ ήθελα το dual. Το γύρισα πίσω και μετά πήρα το Mate 10 pro, όμως σκέφτομαι να το δώσω γιατί ο ήχος στα βίντεο που τραβάω (με ενδιαφέρει κυρίως η μπροστινή κάμερα) μου φαίνεται απογοητευτικός. Παίζω κιθάρα και τραγουδάω και ανεβάζω βιντεάκια, οπότε, η αναζήτηση μου δεν έχει ολοκληρωθεί. Bonus, που μου έλειψε στο Nokia 8, το notification light.

Συνεπώς, ψάχνω συσκευή δοκιμασμένη χωρίς κολλήματα, με μεγάλη αυτονομία, dual sim και καλό ήχο στα βίντεο. Προοπτική τριετίας. Θα το ήθελα σχετικά άμεσα, συνεπώς πάμε σε κάτι από Ελλάδα με εγγύηση αντιπροσωπείας, κάνω παραχώρηση στο θέμα μεγέθους συσκευής και οθόνης. Θα το χρησιμοποιώ Αθήνα. Θέλω notification light, και αν γίνεται να έχει jack 3,5 mm. Ραδιόφωνο, επίσης, όχι υποχρεωτικά. Δεν έχω θεματα με τα φλασαρίσματα, θα ήθελα μια FHD οθόνη και οι τωρινές συσκευές είναι Lenovo P2 32 GB - 4 GB, Huawei Mate 10 pro. Το μόνο μου πρόβλημα με το Mate 10 pro μέχρι τώρα είναι ο ήχος στα βίντεο. Υπάρχει κάτι που μπορεί να με καλύψει;
Καλή κάμερα και μπαταρία
Καλησπέρα.
Ενδιαφέρεται φίλος μου για συσκευή (ίσως και μεταχειρισμενη) με το περισσότερο βάρος στην κάμερα (auto, χωρίς κόπο....), καλή μπαταρία και απροβληματιστη χρήση (όχι κολλήματα κλπ).
Τιμή δεν βάζω, αν αξίζει η "θυσία" θα γίνει. Πάντως περίπου μέχρι 400€.
Ακουω προτάσεις.
Ευχαριστώ προκαταβολικά.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire