Pages

ΜΟΡΦΟΠΟΙΗΣΗ

mardi 18 septembre 2018
myphone forum
ΜΟΡΦΟΠΟΙΗΣΗ
ΑΚΥΡΟ... δεν ηταν σωστη η αναρτηση.
Συγγνωμη
Μετά από S7 τι;
Είμαι κάτοχος του Samsung S7 και σκέφτομαι να το δώσω .έχω αφήσει το θέμα των κινητών κάποιους μήνες και τώρα έχω χάσει την μπάλα .
Ψάχνω ένα κινητό στα 350€ μαξ που να έχει την σύγχρονη αναλογία οθόνης σαν S8,S9.
Καλυτερη κάμερα απο το S7 με ois
Και γενικά να είναι καλύτερο και όχι ίσο σε απόδοση από το S7.
Έβλεπα το honor 10 αλλά δεν έχει ois , έβλεπα το Pixel XL αλλά έχει παλιό κόψιμο , μετά είδα το pocophone αλλά με τέτοιο νοτς θα ντρέπομαι να βγω από το σπίτι ...λίγη βοήθεια λοιπόν !

Sent from my SM-G930F using Tapatalk
Dual SIM Full Active
Καλησπέρα.
Smartphone με όσο το δυνατόν μεγαλύτερη οθόνη και υποστήριξη ταυτόχρονης χρήσης δυο καρτών sim, (όχι stand by), στο εύρος τιμής 200-250€, από Ελλάδα αποκλειστικά.
Τι επιλογές υπάρχουν;
Ρύθμιση Android 7.1 για χρήση με SIP Calling
Γεια χαρά σε όλους στο φόρουμ!! Εχω το redmi 4x με android 7.1.2. Αν υποθέσουμε ότι έχω αρκετά δεδομένα, μπορώ να κάνω φτηνές κλήσεις προς εξωτερικό χρησιμοποιώντας μια VoIP υπηρεσία, π.χ. το callingcredit (το οποίο είναι αρκετά φτηνό). Προσπαθώ λοιπόν δύο μέρες τώρα να ρυθμίσω το stock dialer του κινητού με SIP settings παρόλα αυτά δεν καλεί μέσω SIP αλλά κάνει κανονική κλήση μέσω δικτύου. Οι ρυθμίσεις SIP της υπηρεσίας callingcredit είναι αυτές https://www.callingcredit.com/download/sip και φυσικά μέσα από το λογαριασμό έχω ρυθμίσει το SIP στο enabled.
Θέλω να σημειώσω ότι δεν με ενδιαφέρει να βάλω την εφαρμογή που προτείνουν το mobile voip γιατί ενώ έχω κάνω εξερχόμενη κλήση μέσω αυτής, είναι πιθανό την ίδια ώρα να δεχτώ εισερχόμενη κλήση μέσω τηλεφωνικού δικτύου και η κατάσταση περιπλέκεται.
Σας παραθέτω σε φωτογραφίες τις ρυθμίσεις που μπορώ να κάνω μέσα από το dialer της Xiaomi. Ευχαριστώ για την όποια βοήθεια!

Συνημμένες Εικόνες 1.jpg2.jpg3.jpg
Τύπος Αρχείου: jpg 39,3 KB
Τύπος Αρχείου: jpg 36,3 KB
Τύπος Αρχείου: jpg 48,9 KB
G6 η Poco F1??
Ειμαι αναμεσα σε αυτα τα 2 κινητα για αγορα(παντα σε καινουριο),γνωριζοντας τα χαρακτηριστικα απο το καθενα,τα + και -, και ειμαι σε μεγαλο διλλημα...Οποια γνωμη η βοηθεια ευπροσδεκτη....Εσεις ποιο θα διαλεγατε για αγορα??
Mission impossible; Κινητό a la E5/E72
Ζητείται κινητό με WiFi, 3.5mm, μεταβλητό φωτισμό, φακό όπως:

E5, E52, E55, E72

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire