Pages

[Πληροφορίες] Im glad I now registered

mardi 11 septembre 2018
myphone forum
[Πληροφορίες] Im glad I now registered
Hey, you used to write great, but the last few posts have been kinda boring... I miss your super writings. Past few posts are just a bit out of track! come on!

Feel free to surf to my web site mouse click for source
Θέμα με tablet και νομικό ζήτημα!
Καλησπέρα έχω αγοράσει ακριβώς πριν 3 χρόνια ένα Asus Transformer Book από public, λοιπόν και κάθε φορά που το πήγαινα για Service δεν μου ανοιγε καν ούτε φορτιζε, το πήγα πρώτη φορά μου το φτιάξανε, το πήγα 2η φορά μου το φτιαξανε στην 3η φορά απλά άλλαξαν πλακέτα και τώρα που ήρθε η 4η μου το βγάζουν εκτός εγγύησης γιατί πέρασε τις 5 μέρες που έγραφε η απόδειξη αγοράς και το πήγα 4 μέρες μετά αφού έληξε!! Αρχικά να πω πως το ταμπλετ το έχω πάρει 470 από τα public με επέκταση εγγύησης 2 χρόνια, που σημαίνει 1 χρόνο που δίνει η Asus και 2 το public = 3 χρόνια!! Από την τελευταία επικοινωνία μας που είχα με το public μου είπαν ότι η πλακέτα που άλλαξαν έχει εγγύηση 3 μήνες... Και είναι τελείως καταφατικοι ότι δεν μπορούν να το φτιάξουν... Σκέφτομαι να το πάω νομικά το θέμα γιατί το ταμπλετ έχει δουλέψει ελάχιστες ώρες, αν το έχω 3 χρόνια τους 3 μήνες το δούλεψα και ούτε και τους άλλους 2 είναι στα Service!! Ζήτησα από τα public αναλυτικό ιστορικό από την ημέρα αγοράς και μου είπε ότι στην φόρμα δεν γράφει τι πρόβλημα είχε και τι επισκευαστικε, απλά το πότε μπήκε και πότε βγήκε από το Service! Έχετε παρόμοια εμπειρία και αν ναι τι κάνατε!!

Να πω επίσης ότι πήγα και έκανα χαμό στο μαγαζί και τους είπα ότι θα κινηθώ νομικά αλλά στα ....... επίσης το παιδί που ήταν στο Service το είπε στα κεντρικά της Asus ότι θα κινηθώ νομικά και αυτοί τίποτα!!

Τι μπορώ να κάνω; Εστω να πάρω πίσω τα λεφτά μου να πάω στο συνήγορο του καταναλωτή;

Στάλθηκε από το SM-G920F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Πληρωμή με πάγια εντολή
καλησπέρα σας, είμαι συνδρομητής της nova τηλεόρασης full pack.
Θα ήθελα να ρωτήσω αν υπάρχει κάποια έκπτωση σε περίπτωση που ορίσω να γίνεται εξόφληση του λογαριασμού με πάγια τραπεζική εντολή.
Πρέπει να γίνει κάποια ενέργεια απο μέρους μου, όπως πχ να ενημερώσω την nova ότι θέλω να εξοφλώ με πάγια τραπεζική εντολή; (πέρα απο τον ορισμό της πάγιας εντολής στην τράπεζα)

Ευχαριστώ
Καλησπερα , με ενδιαφερει κινητο με πολυ καλη πισω καμερα
μεχρι 350ε . selfie δεν με ενδιαφερει . εχω ψαξει για :

mi note 3
pocophone f1
honor 10
xiaomi mi a2

αν εχετε καμια αλλη προταση η συμβουλη ,δεκτη. παιχνιδια κτλ δεν με ενδιαφερουν .γενικοτερα θελω πολυ καλη καμερα ,σταθερη φωτογραφια,οσο το δυνατον πιο φυσικη απεικονιση. ευχαριστω

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire