Pages

Επιλογή κινητού με πλήκτρα

mardi 4 septembre 2018
myphone forum
Επιλογή κινητού με πλήκτρα
Καλησπέρα. Ψάχνω ένα απλό κινητό με πλήκτρα δεν με ενδιαφέρουν messenger internet κάμερες και τα λοιπά θέλω άπλα να έχει κάλο τηλεφωνικό κατάλογο, δηλαδή πόλους αριθμούς ανά επαφή και πλήρες ονοματεπώνυμο χωρίς περιορισμό σε χαρακτήρες. Μεχρι 60 - 70 ευρω.
xperia xz premium vs samsung galaxy s8
καλησπερα.ειμαι αναμεσα στις 2 συσκευες.ποια θα μου προτεινατε κυριως απο αποψη οθονης-καμερας-ηχεια-design?
xperia xz premium vs samsung galaxy s8
καλησπερα.ειμαι αναμεσα σε αυτα τα 2 για αγορα..ποιο θα μου προτεινατε?ποιο υπερτερει κατα τη γνωμη σας,κυριως σε οθονη-καμερα-ηχεια-design?
Κινητό έως 550€
Εχω το U11 και είμαι απόλυτα ευχαριστημένος. Αλλά επειδή το βλέπω οτι χάνει μεταπωλιτικη αξία οσο περνάει ο καιρός λέω να πάω σε κάτι άλλο. Θα είναι η πρώτη μου μη HTC συσκευή μετά από χρόνια.

Τι θέλω;
-Τοπ κάμερα. Το U11 είναι άψογο και δε κάνω συμβιβασμούς.
-Τοπ ήχο. Ακούω πολύ μουσική απ τα ηχεία του κινητού. 3.5 Jack μου είναι αδιάφορο.
-IP rating.

Κοιτάω p20 pro, xiaomi mi 8 αλλά δε μπορώ να καταλήξω. Απέναντι στα samsung είμαι προκατειλημμένος. Αν έβρισκα u12+ σ αυτά τα λεφτά ίσως το έπαιρνα. Δεν έχω ξαναζοριστει τόσο να πάρω συσκευή. Any help?

Στάλθηκε από το HTC 10 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Κινητό έως 500€
Κινητό μέχρι 500€ για αγορά από Ελλάδα.
Σαν πρώτες σκέψεις μου έρχεται το Mi8 και το S8. Δεν ξέρω αν αξίζει να δώσεις παραπάνω για να πας στο P20. Μας ενδιαφέρει το απροβλημάτιστο multitaksing, η διάρκεια μπαταρίας και η κάμερα.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire