Pages

Ταμειο ανεργιας

dimanche 23 septembre 2018
myphone forum
Ταμειο ανεργιας
Καλησπέρα, έχω εργαστεί τα τελευταία 3 χρόνια φουλ και εγώ συγκεντρώσει τα ένσημα για να λαβω ταμείο ανεργίας ωστόσο δεν υπέβαλλα την αίτηση εντός 60 ημερών και έχασα το ταμείο. Τώρα τι μπορω να κάνω για να το πάρω; αν βέβαια μπορώ να κάνω κάτι. Αν για παράδειγμα δουλέψω 2 μήνες μπορώ να το πάρω αργότερα ή εάν μου πλήρωνα να μου βάλουν τα ένσημα για ένα χρονικό διάστημα; υπάρχει κάποιος τρόπος να το πάρω τώρα;
μετα το oneplus 3t τι??
θελω να αλλαξω το κινητο μου(oneplus 3t) μεχρι 450 ευρω και max 5.8 ιντζες..τι προτεινετε?
οθονη MLS MX4
παιδια καλησπερα σας....ψαχνω για οθονη για το κινητο MLS MX4...ξερει καποιος που μπορω να βρω....????
ευχαριστω πολυ...
Smartphone μέχρι 80-90€
Καλησπέρα σε όλους!
Όπως γράφει και ο τίτλος, ψάχνω ένα κινητό Smartphone για τη μητέρα μου με κόστος το πολύ 80 με 90€!
Μιλάμε για γυναίκα ηλικίας 62 ετών χωρίς ιδιαίτερη εμπειρία σε Smartphone, άρα δεν υπάρχουν πολλές απαιτήσεις!
Απλά ψάχνω ένα κινητό θα ρολάρει σχετικά καλά, όσο είναι δυνατόν, για να μην παιδεύεται και όσο γίνεται αξιοπρεπή καμερίτσα.
Η αγορά θα προτιμούσα να γίνει από Ελλάδα για πιο γρήγορη παραλαβή.
Το μέγεθος επίσης δε θα ήθελα να είναι μεγαλύτερο από 5 ίντσες γιατί σίγουρα θα τη ζορίσει. Ίσως και 4.5 να τη βόλευαν καλύτερα
Ευχαριστώ πολύ προκαταβολικά!
ερωτήσεις επάνω σε 4S και apple
Καλησπέρα.

Στο 4S, που είναι ήδη εγκατεστημένο το Facebook, μπορώ με κάποιο τρόπο να το βγάλω εικονίδο; Να μην χρειαστεί να πάω "Ρυθμίσεις" και να το τρέξω από κει.
lg q 7 vs nokia 6
ποια απο τα δυο πιστευετε οτι ειναι καλυτερο ?αν δειτε για τα λεφτα αξιζουν και τα δυο. .δειτε χαρακτηριστικα και θα καταλαβετε .κανω στην ακρη τα γνωστα xiaomi huawei kai samsung.κυνηγαω πολυ το fast quick charger.τα xiaomi το εχουν αυτο το αλλα οχι ολα. επισης η huawei εβγαλε πολλα αλλα στις 5.5 ιντσες δεν με ικανοποιησε κανενα.ασε που δυσκολα να βρεις. νομιζω πως την γρηγορη φορτιση την εχουν βαλει σε λιγα κινητα .ειναι λιγο foul πιστευω .οταν βγει στην αγορα θα κλεψει τις εντυπωσεις το lg.
ενσημα και βιβλιαριο υγειας
καλησπερα σας , μου ειπανε οτι κανονικα ειναι 100 ενσημα για ανανεωσουμε βιβλιαριο υγειας αλλα μεσα στο χρονο βγαινει νεα αποφαση περιπου τον μαρτιο και λεει οτι χρειαζεται 50 ενσημα. και μου ειπανε οτι θα πρεπει να περασουνε 3 μηνες και μετα 2 μηνες για να βγαλω βιβλιαριο. τελικα τι ισχυει ; ειναι η πρωτη φορα που ασφαλιζομαι. τα πρωτα μου ενσημα δουλειας και δεν εχω ιδεα.
επισης δινεται παραταση μεχρι να βγουνε στο συστημα τα νεα ενσημα , στην ιατροφαρμακευτικη περιθαλψη; .

τελος μου ειπανε οτι θα μου δωθει ιατροφαρμακευτικη περιθαλψη οταν ανανεωσω το βιβλιαριο οχι για 1 χρονο εως 2019 αλλα εως 2020 καποιον μηνα το οποιο δεν καταλαβα δεν δινουνε ιατροφαρμακευτικη περιθαλψη για 1 χρονο αλλα για παραπανω; .


τελος θα ηθελα να ρωτησω ιδιωτικη περιθαλψη γνωριζεται κανενα προγραμμα οικονομικο;.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire