Pages

Xiaomi mi A1 vs Huawei Mate 10 lite vs Xiaomi Redmi 5 plus

dimanche 9 septembre 2018
myphone forum
Xiaomi mi A1 vs Huawei Mate 10 lite vs Xiaomi Redmi 5 plus
Γεια χαρά παιδιά θέλω να τα πάρω από γνώση αλυσίδα για να κάνω κ καμία επιδότηση που έχω ,πιο θα μου προτείνετε για

Browsing
Social
Κάπως συμπαθητική κάμερα
Μπαταρία
Και να είναι κάπως γερό σε κατασκευή
Θέλω να μου βγάλει 2χρονια σίγουρα
αγορα κινητου μεχρι 180 ευρω
θα ηθελα την γνωμη σας .5.5 ιντσες κινητο ειτε κινεζικο ειτε οχι .με πολυ καλη καμερα και στη τιμη των 180 ευρω . ποιο θα μου προτεινατε? α κ κατι ακομα να ειναι μεταλλικο. κ δεν το θελω για παιχνιδια .θελω να εχει 3 ραμ και 32 gb μνημη.
Αγορά android κινητού έως 350€
Μετά από 2 χρόνια σχέσης μίσους - πάθους με το LG G3, το άτιμο με εγκατέλειψε κ πήγε προς έναν υπόνομο (true story). Οπότε έμεινα χωρίς κινητό κ πρέπει σχετικά άμεσα (αύριο - βαριά Τρίτη) να πάρω ένα νεό. Έχουμε κ λέμε:


1) Το χρηματικό ποσό που διαθέτουμε: 350€ μαζί με το Φ.Π.Α.
2) Το μέγεθος οθόνης που προτιμούμε: Θα έλεγα, τουλάχιστον όσο το lg g3. 5.5"+
3) Το θέλουμε απο Ελλάδα.
4) Χρειαζόμαστε 800αρα μπάντα.
5) Το θέλουμε dual? Χρειαζόμαστε ραδιόφωνο, ir ή nfc? Το NFC είναι απαραίτητο. Τα υπόλοιπα αδιάφορα.
6) Χρειαζόμαστε ελληνικό μενου; Αν ναι, πειράζει αν χρειαστεί φλασαρισμα; Αδιάφορο.
7) Μας ενδιαφέρει ο καλός ήχος ή/και η καλή οθόνη; Θα ήθελα να έχει καλή οθόνη.
8) Σειρά προτεραιότητας: ταχύτητα, κάμερα, αυτονομία. Games δεν παίζω ποτέ
9) Ποια είναι η τωρινή σας συσκευή. LG G3
Έξοδα διακοπής, μετατροπής και διαχείριση παλιών πελατών
Καλησπέρα σας,

Τα τέλη διακοπής Nova 3play family+ (193Ε), Cinema+ (215Ε) κλπ ισχύουν αν η διακοπή γίνει εντός του 24μηνου συμβόλαιου ή ακόμα και αφού λήξει το συμβόλαιο;

Σε περίπτωση που κάποιος θέλει να μετατρέψει το Nova triple play cinema σε Nova triple play family ή σε Nova Double play υπάρχει κόστος;

Τι ισχύει σε παλιούς συνδρομητές που έχουν πάγια σταθερά για πάντα; Υπάρχει πιθανότητα να αλλάξει το πάγιο σε αυτούς τους πελάτες και να μπουν σε λογική 24μηνου συμβόλαιου;
Καλή κάμερα
Καλησπέρα,
Δεν ξέρω αν είμαι στο σωστό σημείο αλλά θέλω να πάρω μια καλή κάμερα είτε dslr, είτε κάτι compact ή gopro!! Διαθέτω μέχρι 350 και πολύ βαριά 400!!
Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω ασχοληθεί και πολύ και δεν μπορώ να αποφασίσω για το τι να πάρω...

Θέλω όσο τον δυνατόν καλή φωτογραφία σε αυτά τα λεφτά!! Η αλήθεια είναι ότι η dslr δεν ειναι για να την κουβαλάς παντού εκτός και αν είναι κάπως μικρή (θα την ψάξω να την δω από κοντά πρωτα αν βολευει), compact τώρα δεν ξέρω πάλι πόσο θα είναι καλή και αν θα έχει αξία για να την πουλήσω αν χρειαστεί και τέλος σκέφτομαι για GoPro που πιστεύω είναι αυτο που θα με βολέψει γιατί θα την έχω για διακοπές να καταγράψω καμία διαδρομή με το αυτοκίνητο η το ποδήλατο αλλά δεν ξέρω κατά πόσο καλή κάμερα έχει για φώτο... Μέχρι τώρα τραβάω φωτογραφίες με ένα Galaxy S6!! Πιο πολύ φωτογραφία θέλω βίντεο τραβάω και με το κινητό μου απλά θα με βόλευε πιστεύω μια GoPro αν αξίζει σε αυτά που θέλω! Ζηλεύω πραγματικά αυτές τις καλλιτεχνικες φωτογραφίες που βγάζουν που είναι πεντακαθαρες!

Πείτε την γνώμη σας... Και πείτε ένα προϊόν για κάθε κατηγορία σε αυτά τα λεφτά που είπα!!

Ευχαριστώ εκ των προτέρων!!


Στάλθηκε από το SM-G920F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Νέα συσκευή μέχρι 200 ευρώ ?
Γεια σας παιδιά, ενδιαφέρομαι για μια νέα συσκευή μέχρι 200 ευρώ.

Να πω για αρχή ότι πλέον έχω καταλάβει ότι τo hardware της συσκευής από μόνo του δεν λέει και πολλά, αλλά παίζει σημαντικό ρόλο τόσο η ποιότητα της κατασκευής όσο κυρίως και η διαχείριση του harware μέσω του software. Συνεπώς θέλω προτάσεις κυρίως σε ότι έχετε δοκιμάσει ή γνωρίζετε πώς λειτουργεί και όχι μόνο σύμφωνα με τo hardware της κάθε συσκευής.

Ένα minimum χαρακτηριστικών που θέλω είναι τα εξής:
16:9 οθόνη (αν υπάρχει κάτι καλό και με τη νέα αναλογία οθόνης δεν υπάρχει, αλλά να ικανοποιεί το συνολικό μέγεθος της συσκευής) Όχι μεγαλύτερο στο συνολικό μήκος από 150mm Να μη ζεσταίνεται (πολύ σημαντικό! Θέλω σίγουρα να μη ζεσταίνεται, τόσο η πλάτη του κινητού όσο και η οθόνη του.) Να έχει σχετικά μικρά bezels πάνω και κάτω Ηχείο, ακουστικό, μικρόφωνο, σήμα και όλα τα παρελκόμενα να λειτουργούν πολύ καλά Κάμερα δεν με απασχολεί να είναι πολύ καλή, αλλά να είναι έστω αξιοπρεπής.
Η δυνατότητα να παίζει παιχνίδια δεν με απασχολεί και θέλω να μπορεί να αντεπεξέλθει σε στοιχειώδες multi-tasking.

Η αγορά του να γίνει από Ελλάδα/Ευρώπη (π.χ κάποιο amazon κλπ).

Η συσκευή που έχω τώρα είναι το Meizu M1 Metal. Σαν σύνολο μου αρέσει αρκετά αλλά έχει μόλις 2GB RAM και 16GB χώρο, ζεσταίνεται αρκετα και εύκολα, και ο επεξεργαστής του δεν είναι και τόσο καλός και είναι παλιάς τεχνολογίας (28nm).
Αγορά κινητού
Έχω το honor 6 και είμαι σε σκέψη να το αλλάξω και έχω κολλήσει σε αυτά τα 2
mi 8
honor 10
Τώρα τι ψάχνω
1) γρήγορο και με τουλάχιστον 6 gb ram 64 gb rom
2) 2 κάρτες να παίρνει
3) να έχει όλα τα προσόντα για να μου κρατήσει στο μέλλον σαν το honor 6 που έχω
4) μέχρι 400 με τα μεταφορικά και εννοείται απ’ έξω
Σας ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια
IPHONE 6S PLUS απορίες!
καλήμερα σας, αγόρασα ένα iphone 6s plus 64GB πριν λίγες ήμερες και κατά την χρήση του διαπίστωσα ότι μόλις η μπαταριά πέσει κάτω από το 20% αρχίζει κολλάει, παίρνεις τηλέφωνο και η φωνή απο το ακουστικό είναι παραμορφωμενη, επίσης πας να ανοίξεις πχ φωτογραφίες και δυσκολεύεται ! γενικά οτι κάνεις το κάνει με lag !

με το που βάζω το φορτιστή όλα τέλεια !! φορτίζει η μπαταρία στο 100% και τέλος ! τα πάντα λειτουργούν άψογα!

ο προηγούμενος κάτοχος μου είπε ότι έχει γίνει αλλαγή μπαταρίας με αυθεντική

ξέρει κάνεις να βοηθήσει αν μπορούμε να κάνουμε κάτι ???

ευχαριστώ !!!

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire