Pages

Τι είναι τα passive radiators?

jeudi 27 décembre 2018
myphone forum
Τι είναι τα passive radiators?
Αγόρασα πρόσφατα ένα ασύρματο ηχείο της JBL και στο πλάι έχει δύο πράγματα σαν ηχειάκια που ονομάζονται passive radiators. Μπορεί να μου εξηγήσει κάποιος με απλά λόγια τι κάνουν αυτά; Ποιά είναι η χρήση τους σε ένα ηχείο?
Αγορα VFM μηχανη espresso και μυλος κοπης
Καλησπερα, ψαχνω μηχανη espresso και μυλο κοπης κοντα στο 100 μαζι ν βγαινουν. Ψαχνω για κατι φθηνο για το σπιτι. Ειδα κατι arielli 130,150 και 190. Δεν ξερω τι να επιλεξω. Επισης για τον μυλο, ειδα και με 15 ευρο ηλεκτρικους, θα κανουν την δουλεια τους? ευχαριστω πολυ 
Gcam
Καλησπέρα,
Βλέπω που λένε όλοι για τη Gcam ότι είναι πολύ καλή...

Στο store δεν βγάζει κάτι. Και αν βάλω Google camera εμφανίζει την Open Camera.

Τα φώτα σας!
Κλειδωμένη SD
Γεια σας παιδιά, χρόνια πολλά, καλές γιορτές...

Πριν μερικούς μήνες, είχα αγοράσει από το gearbest μια SD 64GB για το κινητό μου.
Ξαφνικά, η SD κλείδωσε. Δεν έχω ιδέα πως....

Μπορώ να δω και να αντιγράψω από αυτήν τα δεδομένα, αλλά δεν μπορώ να γράψω σε αυτήν τίποτα....
Το έψαξα, βρήκα διάφορες λύσεις, από low level format μέχρι επέμβαση στην registry...
Δεν δούλεψε τίποτα.....

Έστειλα μήνυμα στο gearbest και μου απάντησαν πως δεν υπάρχει τρόπος να
ξεκλειδώσει και μου έστειλαν μερικό refund....

Έχει τύχει σε κάποιον αυτό, υπάρχει κάτι που μπορεί να την ξεκλειδώσει ;

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire