Pages

Site εύρεσης καλύτερης τιμής παγκοσμίως

vendredi 7 décembre 2018
myphone forum
Site εύρεσης καλύτερης τιμής παγκοσμίως
Για ελλάδα μόνο, δυο καλά είναι το skroutz και το best price.
Υπάρχει κάποιο καλό που βρίσκει την καλύτερη τιμή ενός προϊόντος σε όλο τον κόσμο;
Ποια να παρω;
Γεια σας ειμαι κατοχος του samsung galaxy s6 και τωρα σκοπευω μετα απο τρια χρονια να παρω καινουριο κινητο.Ειμαι αναμεσα στο samsung galaxy s8 plus και Note 8 αλλα δεν ξερω ποιο να παρω,δεν ειμαι πολυ ειδικη σε αυτα.
HUAWEI Smart Scale
HUAWEI Smart Scale

ΧΡΩΜΑΤΑ
Άσπρο

ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ
300 x 300 x 23,7 mm
Καθαρό Βάρος: 1,.85 Kg

ΥΛΙΚΟ
Γυαλί & ABS πλαστικό

ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Προβολή βάρους και ποσοστού σωματικού λίπους στην επιφάνια της ζυγαριάς. Μέσω εφαρμογής προβάλει 9 δείκτες σύνθεσης σώματος όπως, βάρος, ποσοστό λίπους και νερού στο σώμα, μυϊκή και οστική μάζα, πρωτεΐνες, σπλαχνικό λίπος, δείκτη μάζας σώματος (ΒΜΙ) και βασικού μεταβολισμού (BMR). Προφίλ και διατήρηση ιστορικού μέσω της εφαρμογής HUAWEI Smart Scale App έως και 10 χρηστών με αυτόματη αναγνώριση χρήστη μέσω σύνδεσης Bluetooth.

ΜΕΓΙΣΤΟ ΒΑΡΟΣ
Μέχρι 150 Kg (330 lbs)

ΣΥΝΔΕΣΙΜΟΤΗΤΑ
Bluetooth 4.1
HUAWEI Smart Scale App

ΜΠΑΤΑΡΙΑ
4 x AAA

ΧΡΟΝΟΣ ΑΝΑΜΟΝΗΣ
12 μήνες

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑΣ
Έξυπνη ζυγαριά
Οδηγός χρήσης

ΠΗΓΕΣ
https://consumer.huawei.co...s/smart-scale/
ACS Θεσσαλονίκη
Καλησπέρα παιδιά,
Αν έχει κανένας σκοπό να παραλάβει κάτι με ACS στην Θεσσαλονίκη να το ξανασκεφτεί γιατί έχουν κλείσει ένα κατάστημα και θα αργήσουν πάρα πολύ να σας στείλουν το δέμα σας. Το θέμα είναι πως δεν υπάρχει καν συννενόηση ούτε ενημέρωση και πρέπει να τους παρακαλάς να κάνουν τη δουλεία τους.
Mi8 vs S9 plus
Kαλησπερα φιλοι μου!Εχω μια προταση ανταλλαγης με s9+ 10 ημερων απο γερμανο(με γυαλι και θηκη) και χρηματικη διαφορα απο μερους μου 150 ευρω.

Να σημειωσω το mi8 6/64 που εχω ειναι σχεδον 3 μηνων αγορασμενο απο κωστοβολο(Επισημη εγγυηση Infoquest) .
Φοραει ακριβο γυαλι της spigen και ultimateshield film στο πισω μερος και ολα τα πλαινα,tempered glass στην καμερα.
Εχω και 2 θηκες.

Αξιζει λετε?
Moto g5 plus η motor 6 plus???
Ψάχνω ένα κινητό για δεύτερο και κοιτάω και αυτά εκτός όλων των άλλων βλέπε χιαομι σου κτλ. Όμως εάν κάποιος ξέρει ας μου πει γνώμη για αυτά τα δύο ποια τα πλεονεκτήματα τους τα αρνητικά τους και αν οι διαφορές τους είναι μεγάλες; και εν τέλει αν αξίζει η αγορά ενός εκ των δύο;
Redmi note 6 pro vs Meizu Note 8 και στο βάθος Mi8 lite!!!
1) Το χρηματικό ποσό που διαθέτουμε. 200E MAX.
2) Το μέγεθος οθόνης που προτιμούμε. 5,5+
3) Το θέλουμε απο Ελλάδα ή και απο Κίνα/Ευρώπη; Με 2ετη εγγύηση αντιπροσωπείας ή μας αρκεί και η εγγύηση του καταστήματος; Από Κίνα/Ευρώπη, αλλά αν η τιμή είναι κοντά και από Ελλάδα.
4) Χρειαζόμαστε 800αρα μπάντα ώστε να χουμε σε περισσότερα μέρη 4g; (επαρχία χωρις 800αρα έχεις σοβαρό θέμα) Οπωσδήποτε 800άρα.
5) Το θέλουμε dual? Χρειαζόμαστε ραδιόφωνο, ir ή nfc? Αδιάφορα
6) Χρειαζόμαστε ελληνικό μενου; Αν ναι, πειράζει αν χρειαστεί φλασαρισμα; Ελληνικό μενού χωρίς φλασάρισμα.
7) Μας ενδιαφέρει ο καλός ήχος ή/και η καλή οθόνη; Αν ναι θέλουμε amoled (και) stereo ή μας αρκεί lcd (και) mono. Αρκεί μία καλή lcd. Ο ήχος, ειδικά από το ηχείο θα ήθελα να είναι καθαρός και δυνατός.
8) Βάλτε σε σειρά προτεραιότητας τα εξής: ταχύτητα, βαρύ gaming, κάμερα, αυτονομία. Ταχύτητα, αυτονομία, κάμερα, βαρύ gaming
9) Ποια είναι η τωρινή σας συσκευή. Ένα "τίμιο" Oukitel k6000pro :D

Ήρθε λοιπόν και η σειρά μου να ξεκινήσω αναζήτηση καινούριας συσκευής καθώς το Oukitel, άν και δε μου έχει βγάλει κανένα πρόβλημα στα 2 χρόνια που το έχω, νομίζω ότι τα "έχει φάει τα ψωμιά του". Έχω ξεχωρίσει τα 3 κινητά που αναφέρω στον τίτλο. Στην αρχή πήγαινα "καρφί" για το redmi note 6 pro αλλά έπειτα είδα τα άλλα δύο κινητά και είπα να το ψάξω λιγάκι παραπάνω. Το mi8 lite πριν λίγες μέρες το έβρισκα κάτω από 200 ευρώ αλλά τώρα όχι, παραμένει όμως στις προτιμήσεις καθώς δεν επείγομαι για αγορά και μπορώ να περιμένω τυχόν προσφορές ή κουπόνια μέσα στις γιορτές. Το μόνο που με προβληματίζει είναι η αυτονομία του, καθώς προερχόμενος από κινητό με 6000 μπαταρία ίσως με ξενερώσει η διάρκειά της. Είμαι όμως διατεθειμένος να την κάνω αυτή τη θυσία άν τελικά αξίζει έναντι του redmi note 6. Για το Meizu δεν έχω καθόλου άποψη, είδα όμως ότι έχει καλά χαρακτηριστικά για τα λεφτά του και έτσι μπήκε στην εξίσωση και αυτό. Άν κάποιος γνωρίζει θα εκτιμούσα τη γνώμη του.
Οποιαδήποτε γνώμη καλοδεχούμενη. :)
Cosmote - 5G
Ανακοινώθηκε η πιλοτική χρήση της τεχνολογίας 5G στον δήμο Ζωγράφου οπότε καλή μας αρχή.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire