Pages

Xiaomi Redmi Note 5 vs Huawei Mate 10 lite

dimanche 9 décembre 2018
myphone forum
Xiaomi Redmi Note 5 vs Huawei Mate 10 lite
Καλησπερα σε ολη την κοινοτητα.

Ψάχνω συσκευή max τα 200€ κι έχω καταλήξει ανάμεσα σε αυτά τα δυο.
Είναι προς αντικατάσταση του samsung J3 2016 της κοπέλας μου.
Μιλάμε για τις εκδόσεις 4/64.

Σίγουρα και οι 2 συσκευές είναι μακράν ταχύτερες, και πιο smooth στην καθημερινή χρήση.

Με σειρά προτεραιότητας από το πιο σημαντικό στο λιγότερο με ενδιαφέουν τα εξής :
Ήχος με ανοικτή ακρόαση (παράξενο το πρώτο αλλά σημαντικό στην δουλειά της - το J3 πολύ καλύτερο από το δικό μου Redmi Note 4)
Διάρκεια μπαταρίας
Μουσική μέσω ακουστικών
Κάμερα (δεν πψάχνω θαύματα αλλά το δικό μου Redmi Note 4 είναι τουλάχιστον 2 κατηγορίες πάνω απο το J3)
Φωτεινή οθόνη
Σερφάρισμα στο ίντερνετ (ΟΧΙ facebook, instagram κλπ social)
Android μέχρι 350 ευρώ.
Καλημέρα στην παρέα!

Νέος στο android (έχω εδώ και 8 χρόνια BlackBerry) θέλω τις συμβουλές σας για αγορά καινούριας συσκευής.

Τα χρήματα που σκέφτομαι να διαθέσω είναι τα 350 ευρώ, σαν ταβάνι. Αν γίνεται να δώσω 300 και να πάρω κάτι εξίσου καλό, προφανώς και το προτιμώ.

Μέσα από το ψάξιμο που έκανα, αυτά που βλέπω συχνότερα σε παρόμοιες συζητήσεις και σε αυτή την γειτονιά τιμών είναι το Pocophone F1, το Honor 8X dual και έχω βάλει μέσα στην εξίσωση και το Honor 10 view, το οποίο έχει 6/128, σε σχέση με τα 4/64 του 8Χ.

Παιχνίδια δεν παίζω, οπότε δεν με ενδιαφέρει σχεδόν καθόλου ο συσκεκριμένος τομέας.

Το 8Χ και το honor 10 view μου αρέσουν περισσότερο σαν συσκευές, με την 2η να μοιάζει στα μάτια μου η ομορφότερη από τις 3 και δεν έχει και notch.

Από αυτονομία από ότι διαβάζω δεν θα με απογοητεύσει καμία από τις 3, με το Pocophone να βγαίνει νικητής βέβαια.

Το 8Χ έχει το πλεονέκτημα σε σχέση με τα άλλα 2 της τεράστιας οθόνης και ότι μπορώ να το πάρω από τον Γερμανό σε αυτή την τιμή και να μην μπλέξω με άλλα καταστήματα.

Υπάρχουν άλλες συσκευές που θα μου προτείνατε;

Το σημαντικό για μένα είναι να βγάζει οπωσδήποτε από το ξημέρωμα μέχρι το απόγευμα, χωρίς να αγχώνομαι για να βρω φορτιστή.

Χρησιμοποιώ πολύ το τηλέφωνο μου για κλήσεις, αρκετά e-mails σε καθημερινή βάση, επεξεργασία αρχείων word. Με ενδιαφέρει επίσης μετά την οθονάρα του Passport να πάω σε μεγάλη οθόνη και φυσικά θέλω η συσκευή μου να μου αρέσει κιόλας.

Είχα βάλει στην εξίσωση και το BlackBerry keyone Black edition, το οποίο έχει επίσης android, αλλά έχει και φυσικό πληκτρολόγιο, αλλά λέω να πειραματιστώ μετά από τόσα χρόνια με μία συσκευή που να έχει μόνο οθόνη αφής.
Κλειδωσε το λάπτοπ
Αφησα το λαπτοπ σε ενα παιδακι στο σημειο που ζηταει κωδικό για να λειτουργήσει και αυτό πατουσε πολλά πληκτρα σαν να παιζει παιχνίδι. Μετά μολις εβαλα τον κωδικό μου λεει "βαλτε τον τελευταίο κωδικό". Δεν ξερω τι εγινε, δεν ειχα αλλαξει ποτέ τον κωδικο, μαλλον κατι εκανε το παιδακι. Τί κανω τώρα;
Huawei P20 lite ή Galaxy A8 (2018)?
Γειά χαρά σε όλους και όλες. Θέλω να πάρω νέα συσκευή με βασική προτεραιότητα να έχει nfc και με κόστος περίπου τα 250 €. Είμαι ανάμεσα σε Huawei P20 lite και Galaxy A8(2018). Εσείς τι προτείνετ? Κάθε πρόταση δεκτή

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire