Pages

Oneplus 5t gcam camera

mardi 11 décembre 2018
myphone forum
Oneplus 5t gcam camera
Είμαι πολύ ευχαριστημένος γενικά με την κάμερα του κινητού .
Εχω διαβάσει όμως , πως η gcam camera της google κάνει καλύτερη δουλειά.
Όμως εκεί μέσα υπάρχουν άπειρα Λίνκ που μπορείς να κατεβάσεις και δεν εχω βρει το ιδανικό κατέβασμα έτσι ώστε να δω διαφορά....
Εάν ξέρει κάποιος ποιο συγκεκριμένο είναι ( το ακριβές λινκ ) θα το εκτιμούσα δέοντος.
Ευχαριστω.
Ελληνικοι Χαρτες για συσκευες Garmin
Οπως θα δειτε και στο παρακατω λινκ ο ανθρωπος αυτος εχει κατσε και εχει μεταφρασει τους ΕΛΕΥΘΕΡΟΥΣ ΑΝΟΙΧΤΟΥΣ ΧΑΡΤΕΣ της Google στα Ελληνικα και εχει περασει μεσα και σχεδον ολα τα σημεια ενδιαφεροντος.

Μια πολυ καλη και νομιμη προσπαθεια που πιστευω οτι πρεπει να τυχει της βοηθειας μας....(Γιαυτο οι απανταχου προγραμματιστες ας ερθουν σε επαφη να βοηθησουν)

http://www.swpegasus.com/
Κινητο Xiaomi
Καλησπερα
εχω ενα Lenovo Vibe k5 εδω και 3 περιπου χρονια.Σε γενικες γραμμες ειμαι ευχαριστημενος αλλα εχει αρχισει να γεμιζει η μνημη των 32gb και επιπλεον καμμια φορα κλεινει μονο του.Σκεφτομαι να το αντικαταστησω με ενα μοντελο Xiaomi.Απαραιτητα 4 gb rom και τουλαχιστον 64gb ram.Διαθεσιμο ποσο maximum 180 ευρω.Θελω να αντεξει τουλαχιστον 2 χρονια οπως το lenovo.Ποιο πιστευετε οτι θα επρεπε να παρω?
Ευχαριστω
Ανακατασκευασμένος υπολογιστής
Καλησπέρα. Χρειάζομαι και πάλι την βοήθεια σας. Ξαφνικά χάλασε το pc μου, μητρική καπούτ, δεν ήμουν για έξοδα, αλλά πρέπει να πάρω έναν για χρήση word καμιά φορά και excel και φυσικά ίντερνετ. Ένας γνωστός μου πρότεινε να πάρω ανακατασκευασμένο, μου είπε και κάποια χαρακτηριστικά. Έκανα μία έρευνα, τι λέτε για αυτό: http://www.cosmodatastock....indows-10-home;
Το budget μου δεν ξεφεύγει καθόλου πάνω από τα 100€.
Επιπλέον πείτε μου και για τους ανακατασκευασμένους.
Αναβαθμίσεις εφαρμογών από App Store - Πολύ αργό download
Καλησπέρα, είμαι κάτοχος ενός iPhone XR. Στο σπίτι έχω 100 άρα VDSL σύνδεση (Vodafone). Παρ' όλα αυτά έχω παρατηρήσει πως πολύ συχνά, όταν κατεβάζω αναβαθμίσεις εφαρμογών από το App Store, αυτές κατεβαίνουν πάρα πολύ αργά, δηλαδή για 20 ΜΒ μπορεί να περιμένω ακόμη και λεπτά.
Δε νομίζω ότι έχει να κάνει με τη συσκευή, γιατί έχω διαβάσει στο ίντερνετ για παρόμοιο πρόβλημα και σε άλλα μοντέλα (από παλιότερα μέχρι και σε XS Max) αλλά κανείς πουθενά δεν προτείνει κάποια λύση. Σας έχει συμβεί; Το έχετε αντιμετωπίσει κάπως; Τι μπορεί να ευθύνεται; Έχω δοκιμάσει να αλλάξω DNS και να βάλω Cloudflare αλλά διαφορά δεν είδα στο συγκεκριμένο κομμάτι.
control pedal για ραπτομηχανη singer 252 fashion mate USA
καλησπερα σας , ψαχνω το πατημα της ραπτομηχανης την ειχε παρει ο πατερας μου στην γιαγια μου απο την Αμερικη τοτε που ζουσε εκει , αλλα τωρα δεν το βρισκουμε , το την μηχανη την βρηκα στο ebay δειτε εδω https://www.ebay.com/itm/V...~zLy:rk:1:pf:0

θα μπορεσω να το βρω; καπου ; το ξερω οτι θα ειναι στο εξωτερικο αλλα δεν ξερω τι τελωνειο θα πληρωσω ετσι οπως τα εχουνε κανει δυσταζω να το αγορασω απο το εξωτερικο διοτι δεν ξερω τι θα μου ερθει να πληρωσω τελικα , τι μπορουμε να κανουμε; .

λεγαμε να αλλαξουμε την μηχανη σε αντιστοιχη ελληνικη για 220volt και οχι 110 που ειναι τωρα οπως της Αμερικης.

βρηκαμε αυτο*https://www.vintagesingerp...66-99*αλλα δεν ξερω τι θα πληρωσω για τελωνειο.

αν μπορει καποιος να με βοηθησει. ευχαριστουμε

βρηκα αυτο εδω https://www.ebay.com/itm/F...:pf:0#shpCntId και ειναι απο κινα με δωρεαν μεταφορικα , τι κοστος λετε να μου κοστισει σαν τελωνειο; .

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire