Pages

Αγορά Κινητού Επείγον

mardi 4 décembre 2018
myphone forum
Αγορά Κινητού Επείγον
1)Περίπου 200 ευρώ κόστος
2)5.5+ οθόνη
3)Από Ελλάδα αγορά
4)Αδιάφορη η 800ρα μπάντα
5)Αδιάφορο dual,nfc,ir,radio
6)Οπωσδήποτε Ελληνικό μενού
7)Βασικό το καλό ηχείο και καλή οθόνη
8)Σειρά προτεραιότητας Κάμερα,ταχύτητα,αυτονομία,βαρύ gaming
9)Τωρινή Συσκευή Microsoft Lumia 950 (μη ευχαριστημένος)

Ευχαριστώ πολύ! :)
Συσκευή εως 150e για νορμαλ χρήση
Αναζητείται συσκευή ως 150 ευρώ για καθημερινή χρήση από άτομο μέσης ηλικίας.
Χρήση ομιλίας,κάμερας και ελάχιστο web.
Χαρακτηριστικά:
ως 5 ίντσες
το πολύ 3gb ram
κατά προτίμηση 4g και με την μπάντα των 800Mhz
μέτρια κάμερα
ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΜΕΝΟΥ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ
Τώρα κάνει χρήση ενός galaxy s duos me 700-800mb ram.Από χρήση ενός redmi 3s 3/32 είναι ευχαριστημενη.
Υπάρχει μια ιδιαίτερη αγάπη προς xiaomi.Από Ελλάδα η Κίνα δεν έχω θέμα.
Προβλημα με συχνες επανεκκινησεις...
Καλησπερα! Ειμαι κατοχος ενος S7 32GB και εδω και 4 μερες μου κανει στο ξεκαρφωτο και χωρις λογο reboot το τηλεφωνο... (οχι μια φορα και δυο αλλα στο συνολο των 4 ημερων καμια 20αρια φορες τουλαχιστον)

Εχουμε καποια λυση πριν παω σε επαναφορα σε εργοστασιακες ρυθμισεις?

Και κατι ακομα.. Ετσι και κανω επαναφορα.. Περναω κανονικα ολες τις ενημερωσεις λογισμικου ή θα χω το ιδιο προβλημα?

Ευχαριστω πολυ!
Αγανάκτηση με Wind
Καλησπέρα στην παρέα. Είπα δεν θα μπλέξω ποτέ με αυτήν την "απίστευτη" εταιρία αλλά με έτρωγε ο απαυτος μου.

Την Τετάρτη που μας πέρασε 26/11 έκανα τηλεφωνικά αίτηση φορητότητας για να πάω στη Wind από τη Vodafone. Στο τηλέφωνο η κοπέλα με ρώτησε αν επιθυμώ άμεση ενεργοποίηση και στην ερώτηση μου "τι είναι αυτό;" Μου απάντησε ότι αντί να γίνει η ενεργοποίηση σε 14 μέρες θα γίνει σε 10. Όλα καλά μέχρι εδώ και μου λένε θα σας ξανακαλέσουν για επιβεβαίωση. Δεν με κάλεσε κάνεις και ξαφνικά την Παρασκευή 30/11 ήρθε ο κούριερ με τα συμβόλαια για τις υπογραφές. Λεω οκ εφόσον έχω το δικαίωμα της υπαναχώρησης όλα καλά.
Τελικά εχθές με κάλεσε η βονταφον με μια άψογη αντιπρόταση και συμφώνησα να μείνω και τώρα αρχίζουν τα προβλήματα με τη wind.
Υποστηρίζουν ότι εφόσον συναίνεσα να γίνει άμεση ενεργοποίηση χάνω το δικαίωμα της υπαναχώρησης.
Στο site της ΕΕΤΤ αναφέρει ξεκάθαρα ότι το δικαίωμα της υπαναχώρησης το χάνεις ΜΟΝΟ αν υπογράψεις χαρτί που αναφέρει κάτι τέτοιο.
Τέτοιο χαρτί εγώ δεν υπέγραψα και ούτε στο συμβόλαιο αναφέρει κάτι.
Μίλησα με την κοπέλα που κάναμε τηλεφωνικά το συμβόλαιο και της λεω "Όταν σε ρώτησα για την άμεση ενεργοποίηση μου ανέφερες μόνο ότι θα γίνει πιο σύντομα η ενεργοποίηση και όχι ότι χάνω και το δικαίωμα της υπαναχώρησης, δεν θα έπρεπε να μου το αναφέρεις κι αυτό;"
Μαντέψτε τι απάντηση μου έδωσε.... "Ε κάποιες φορές το αναφέρουμε κάποιες όχι" !!!!
Εκεί έφυγαν οι πρώτες χριστοπαναγιες και συνεχίστηκαν σε όλα τα τμήματα που με παρέπεμπαν μήπως και βγει άκρη χωρίς εντέλει να βγει.

Εννοείται πως έστειλα αίτηση ακύρωσης φορητότητας μέσω της φόρμας και περιμένω απάντηση.
Μπορώ να κάνω κάτι παραπάνω;
Έχω ελπίδες για ακύρωση η θα φάω στη μάπα τη wind για δυο χρόνια;


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire