Pages

iphone 6 32gb αξίζει η αγορά του;

samedi 15 décembre 2018
myphone forum
iphone 6 32gb αξίζει η αγορά του;
Μέχρι τώρα εχω μόνο συσκευές android αλλά συζητώντας με φίλους και γνωστούς άκουσα αρκετές φορές την πρόταση να κοιτάξω και για iphone (οι περισσοτεροι μου λενε, ειναι λιγο περιεργο τηλεφωνο αν εχεις μαθει σε android αλλα οτι εχει λειτουργει αψογα και οτι το ios παρεχει μεγαλυτερη ασφαλεια σε σχεση με το android) τώρα που ψάχνω για νέα συσκευή. Δεν κοίταζα πότε iphone λόγω της τιμής τους. Ψαχνωτας ομως στο Skroutz και με όριο τιμής τα 300€ μου έβγαλε στις επιλογές και το iphone6 με τα 32gb μνήμη (καθώς και το 6S πάλι με 32gb μνήμη αλλά με τιμή 335€ που είναι πάνω από το όριο που έχω βάλει).
Το ερώτημα μου είναι αν αξίζει να δώσω αυτά τα χρήματα για μια συσκευή του 2015-2016 (νομίζω τότε παρουσιάστηκε) και αν θα είναι αποδοτική και χρηστική (μπαταρια, αναβαθμισεις λειτουργικου) για τα επόμενα τρια χρόνια περίπου που σκοπεύω να το κρατήσω.
Θα ήθελα τις γνώμες σας.
s4 mini σε official
καλησπερα προσφατα αγορασα ενα s4μινι για το λογο του μεγεθους του που ειναι για μενα το ιδανικο...το προβλημα μου ειναι οτι το τηλεφωνο δεν πρεπει να εχει την official εκδοση του λογισμικου της samsung αλλα προφανος μια που φαινετε για official 4 4 2... τι μπορω εγω να κανω ωστε το τηλεφωνο μου να ειναι σαν να το αγορασα απο τη samsung χθες;; πρεπει να βαλω καποια κερνελ ωστε να δεχτει το official λογισμικο??? οποια βοηθεια ειναι δεκτη... ευχαριστω!
δε μπορω να μπω στο ιντερνετ απο το ταμπλετ
Γεια σας.Αγορασα ενα ταμπλετ huwei χθες αλλα δε μπορω να μπω στο ιντερνετ.Το wifi λειτουργει κανονικα.Ξερει κανεις καμια λυση ?Στη βοηθεια μου λεει να κανω restart το modem και unplug το power outlet.Τι πρεπει να κανω δηλαδη ?
επιλογη Smartphone
γεια σας , θα ηθελα την βοηθεια σας , ειμαι στην αναζητηση νεου κινητου
1) Το χρηματικό ποσό που διαθέτουμε. 200 εως 350
2) Το μέγεθος οθόνης που προτιμούμε. απο 5,5 και πανω
3) Το θέλουμε απο Ελλάδα ή και απο Κίνα/Ευρώπη; Με 2ετη εγγύηση αντιπροσωπείας ή μας αρκεί και η εγγύηση του καταστήματος; απο Ελλαδα
4) Χρειαζόμαστε 800αρα μπάντα ώστε να χουμε σε περισσότερα μέρη 4g; (επαρχία χωρις 800αρα έχεις σοβαρό θέμα) ναι
5) Το θέλουμε dual? Χρειαζόμαστε ραδιόφωνο, ir ή nfc? οχι δεν με ενδειαφερουν αλλα θα ηθελα να εχει nfc ,αν δεν εχει δεν με επηρεάζει
6) Χρειαζόμαστε ελληνικό μενου; Αν ναι, πειράζει αν χρειαστεί φλασαρισμα; θελω ελληνικο μενου χωρις φλασαρισμα
7) Μας ενδιαφέρει ο καλός ήχος ή/και η καλή οθόνη; Αν ναι θέλουμε amoled (και) stereo ή μας αρκεί lcd (και) mono.
8) Βάλτε σε σειρά προτεραιότητας τα εξής: ταχύτητα, βαρύ gaming, κάμερα, αυτονομία. ταχυτητα , καμερα , βαρυ gaming , αυτονομια
9) Ποια είναι η τωρινή σας συσκευή. lg g4c

Απο την ερευνα που εκανα , εχω ξεχωρισει , το huawei honor play , xiaomi pocophone , xiaomi mi 8
Γενικα θελω να μην εχει κολληματα , και να βγάζει μια μερα κανονικης προς βαρια χρησης.
το honor play θα με καλυψει σε αυτα που θελω , ή θα πρεπει να παω στο mi 8 ;
το mi 8 μου αρεσει αρκετα εμφανισιακά , αλλα αξιζει τα παραπανω χρηματα απο τι poco αφου ουσιαστικα εχει ιδια τεχνικα χαρακτηρηστικα ;
MLS iq8130
καλησπέρα
μήπως γνωρίζει κανείς τις διαστάσεις της μπαταριας; Η δική του φούσκωσε και λέω να πάρω μια απο Ebay. βασικά το πάχος με ενδιαφερει
Ιστοσελίδα για λογισμικό samsung
Χαιρετώ, μου φαίνεται αδιανόητο να μην υπάρχει μια σελίδα που να δινει με λογική ταχύτητα (οχι κάτι 15ΚΒ και 100ΚΒ,sammobile και συναφή) λογισμικό για samsung (συγκεκριμένα ψάχνω το στοκ για j5 2015)
Γνωρίζει κανεις τίποτα;

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire