Pages

Ώρα για νέο κινητό

dimanche 16 décembre 2018
myphone forum
Ώρα για νέο κινητό
Μια και το Lenovo k3 note ειναι στα τελευταια του, αποφασισα να αγορασω νεα συσκευη! το μπατζετ μου ειναι max μεχρι 250 ευρω!
αυτο που με ενδιαφέρει στο κινητό με σειρά προτεραιοτητας ειναι:
800αρα μπαντα
γρηγορος επεξεργαστης (να μην τρωει πολλα κολληματα)
καμερα (βιντεο κυριως)
μπαταρια (σε συνδιασμο με επεξεργαστη που κανει οικονομια δλδ snapdragon)
64gb χωρητικοτητα
2 sim
εχω αυτα στο νου μου, αν εχετε κατι αλλο να μου προτείνεται, ειμαι ανοικτός! :D
https://www.skroutz.gr/com...734%2C11999744
με διεγραψαν επειδη ανεφερα το ονομα του σαιτ σας
Ανεφερα το ονομα του σαιτ σας σε ενα αλλο σαιτ (adsl.gr):X και μου διεγραψαν το ποστ.Η δικαιολογια ηταν οτι το ξερουν και δε χρειαζεται ειδικη αναφορα.ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑ ΛΟΓΟ ΜΗ ΠΑΤΕ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ ΣΑΙΤ.Απλα τσεκαρετε τα αποτελεσματα της γκουγκλ οταν πληκρολογειτε το ονομα του να δειτε τη βγαζει:mad:

Αν για καποιο λογο παραβαινω καποιο κανονα του σαιτ διαγραψετο
Δικαρτο 835 με υποδοχή micro sd
Ψάχνω για κινητό αντικαταστάτη του s7 edge μου.
Ψάχνω για κάτι με minimum sd835,4gb ram, δικαρτο με ξεχωριστή υποδοχή για sd (όχι hybrid) και Καλή φωτογραφική.

Τι επιλογές έχω?

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire