Pages

Αναβάθμιση στο Redmi Note 5A Prime;

samedi 8 décembre 2018
myphone forum
Αναβάθμιση στο Redmi Note 5A Prime;
Καλησπέρα παιδιά, έχω αυτό το κινητό που αναφέρω στον τίτλο και θέλω να ρωτήσω, αν μπορώ να του βάλω την πιο πρόσφατη έκδοση android και miui; (έστω το Oreo, αν δεν γίνεται το Pie (έχω 7.1 nougat) και από το miui την 10, αφού έχω ήδη την 9.6). Ευχαριστώ! θα περιμένω τις απαντήσεις σας.
Το samsung galaxy s8 αξιζει;
Τελικα αποφασισα για το s8 plus ,μου εχουν πει οτι ειναι αρκετα καλ με τρομερη καμερα κτλ..εσεις τι λετε
Έως 120€ μόνο από γνωστή αλυσίδα
Καλημέρα σε όλους.Γνωστή μου ενδιαφέρεται για κινητό και θέλει να το πάρει μόνο από μεγάλη αλυσίδα χωρίς να μπορώ να της αλλάξω γνώμη,οπότε επειδή σε τιμές και συσκευές καταστημάτων δεν έχω άποψη θα ήθελα την δική σας.Εχει ένα παλιό Galaxy Core οπότε ότι και να της πούμε θα είναι αναβάθμιση,απλά επειδή κρατάει τόσο τα κινητά θα ήθελα να της προτείνω κάτι να το έχει για όσο περισσότερο καιρό γίνεται.Τα βασικά που ζητάει είναι όσο το δυνατόν λιγότερα κολλήματα και μεγαλύτερη μπαταρία!Για ίντσες δεν ξέρω,υποθέτω όμως όχι κάτι πολύ μεγαλύτερο σε σχέση με αυτό που είχε.Καθε γνώμη ευπρόσδεκτη,ευχαριστώ!

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire