Pages

Honor 8X-Honor Play-Poco F1

jeudi 13 décembre 2018
myphone forum
Honor 8X-Honor Play-Poco F1
Καλησπέρα, ότι λέει ο τίτλος...
Γιορτές έρχονται, και σκέφτομαι να πάρω ένα από αυτά τα τρία κινητά...
Βασικά η χρήση είναι σαν δεύτερη συσκευή, απλά θέλω είναι γρήγορο,καλή φωτογραφία, να παίζω κάνα παιχνίδι άνετα τύπου Asphalt 8,και να βγάζω μέρα με την μπαταρία...
Και να μπορώ να το κρατήσω ένα χρόνο τουλάχιστον...
Ευχαριστώ....
Σύνδεση 2 ρουτερ για επέκταση WiFi
Στο πατρικό μου είχε ένα ρουτερ tplink archer vr400. Του έβαλαν wind fiber και του έφεραν νέο ρουτερ ZTE zxhn h268n.
Ο πατέρας μου είναι στο δεύτερο όροφο και θέλω χωρίς κόστος με αυτά αν γίνεται να επεκταθεί το σήμα και στο ισόγειο που είναι ο θείος μου σε ξεχωριστό διαμέρισμα (άλλη παροχή ρεύματος και τηλέφωνο). Υπάρχει επίσης στο ισόγειο μικρό δώμα με ίδιο ρεύμα με του 2ου ορόφου αν βοηθάει αυτό.
Μπορεί να γίνει κάτι έτσι ώστε να φτάσει το WiFi και στον θείο μου;
Είμαι άσχετος με αυτά οπότε αν υπάρχει κάποιος απλός τρόπος θα βοηθούσε.
Ευχαριστώ

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire