Pages

Honor 8X Global Poster Design Contest

lundi 3 décembre 2018
myphone forum
Honor 8X Global Poster Design Contest
IPHONE XS MAX ΠΡΟΒΛΗΜΑ YOUTUBE
ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΕΔΩ ΚΑΙ 2 ΜΗΝΕΣ ΕΧΩ ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΜΟΥ ΕΤΥΧΕ ΕΝΑ ΒΙΝΤΕΟ ΣΤΟ YOUTUBE ΟΤΑΝ ΜΠΑΙΝΩ ΣΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΣΤΟ 5 ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΟ ΚΟΛΛΑΕΙ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙ ΕΠΑΝΕΚΚΙΝΗΣΗ ΟΜΩΣ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΜΟΝΟ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΣΑΣ ΑΦΗΝΩ ΚΑΤΩ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΔΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΘΩ ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ Η ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ KANΕΙ ΜΟΝΟ ΜΕΣΩ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ https://youtu.be/BGfoMk_CkM0
Huawei Band 3 Pro
Huawei Band 3 Pro. Αδιάβροχο, με οθόνη αφής AMOLED multi-color και βελτιωμένες δυνατότητες tracking. Ας μιλήσουμε για το νέο fitness Band της Huawei. http://www.myphone.gr/foru...d.php?t=471894
Μπορώ να μιλάω δωρεάν σε χώρες Ευρώπης αλλά εκτός Ε. Ε??
Μάγκες καλησπέρα απορία.
Οι παροχοι στα συμβόλαια δίνουν κάποια πακέτα με τάδε έξτρα κόστος σε χώρες ευρωπαϊκής ένωσης. Σε αυτά συμπεριλαμβάνονται και άλλες χώρες της Ευρώπης αλλά εκτός Ε. Ε??
Όπως πχ Σερβία η Ρωσία?? Γιατί βλέπω ότι οι αρκετές χώρες από πρώην σοβιετικη ένωση και ενωμένη γιουγκοσλαβια είναι στην ε. Ε
Ποοοοοσο ^#~$* ειναι η wind!!??
Καλησπερα στην παρεα,
Ειμαι συνδρομητης 2play vodafone..δεν ειχα σκοπο να φυγω, αλλα «αυθαιρετα» το παγιο μου, απο 21 το πηγανε 28!
Κανω την γνωστη κινηση κ παω προς wind.. με τα πολλα 15/11 υπογραφω συμβολαια μεσω courier..
28/11 με καλουν απο vofafone κανουν σουπερ προταση κ λεω θα μεινω.
Με συμβουλευουν μεσω της σελιδας της wind, να κανω υπαναχωρηση κ να στειλω μαζι κ την ταυτοτητα μου..
Το κανω στις 29/11, ακριβως 14 μερες απο την υπογραφη.. δεν λαμβανω καμια ενημερωση, παραμονο οτι ενας εκπροσωπος θα επικοινωνησει μαζι μου σε λιγοτερο απο 24 ωρες..
Σε αυτο το σημειο ισως να εκανα εγω λαθος γιατι στην φορμα επικοινωνιας επελεξα οτι δεν ειμαι συνδρομητης..
( μα η λογικη λεει οτι εισαι συνδρομητης οταν ενεργοποιηθεις! Ειμαι ακομα Vodafone, δεν ειχα συνδεθει στο δικτυο της wind!!)
Καμια απαντηση..
Σημερα, στο μεσοδιαστημα sms απο wind, οτι θα ενεργοποιηθω στο 4/12!
Οοοοοτι να ´ναι!

Σημερα 3/12 επειδη κατι με ετρωγε , καλω την wind μιλαω με μια αγενεστατη κ με ενημερωνει οτι δεν εχει δει κανενα αιτημα μου κ οτι θα ενεργοποιηθω κανονικα!
Της εξηγω, αλλα αυτη τιποτα..
Μιλαω με vodafone, μου λενε να επικοινωνησω ξανα κ να ξαναστειλω στην φορμα τους το αιτημα μου κ να τονισω οτι εστειλα κ στις 29/11...
Ξανα στελνω στην wind μεσω της φορμας τους , τα ιδια πραγματα κ παλι, ενημερωνομαι απο την φορμα οτι καποιος θα επικοινωνησει αλλα τιποτα παλι...

Ξανα τηλ wind, μια πιο ευγενικη κυρια κ της τα λεω ολα. Με ενημερωνει οτι δεν βλεπει κανενα αιτημα!
Επισης με ενημερωνει οτι πρεπει να συμπληρωσω την φορμα σαν συνδρομητης της wind!

Ξανα συμπληρωμα της φορμας, αναφερω ολες τις ημερομηνιες, κ αυτη την φορα σ συνδρομητης wind...
Κ πραγματι για 1η φορα δεχομαι email με ενα ticket number...

Εκανα ηδη καταγγελια στην ΕΕΤ..

Τι λετε... θα βγαλω ακρη;
η τον ηπια με την &!!&€’wind!!???





Sent from my iPhone using Tapatalk
HUAWEI ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΑΝΤΙΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ
Η απαράδεκτη και αντιεπαγγελματική αντιμετώπιση της εταιρίας είναι γεγονός.
Αφού ταλαιπώρησε τον συνδρομητή επί 2 μήνες (πριν ακόμα κλείσει χρόνο από την αγορά του τηλεφώνου του), πηγαινοφέρνοντας την συσκευή δήθεν για επισκευή!! και επιστρέφοντάς την πίσω με το ίδιο πρόβλημα...!
Αφού έστειλε επιστολή ζητώντας συγνώμη από τον πελάτη υποσχόμενη να προωθήσει την αντικατάσταση της συσκευής την επόμενη ο πελάτης δέχεται τηλεφώνημα να παραλάβει εκ νέου !!!! την συσκευή επιδιορθωμένη !....
Αφού δήλωνε στο e mail της την 27 /11 ότι ακόμη δεν την έχει παραλάβει την συσκευή, αλλά να μην ανησυχεί ο πελάτης, ξαφνικά (!!) την 1η του μήνα δέχεται ο πελάτης τηλεφώνημα ότι όχι μόνο η συσκευή επιδιορθώθηκε , αλλά βρίσκεται ήδη και πίσω !!!!!!!! στο κατάστημα της Θεσσαλονίκης.
Εταιρίες του είδους, θα πρέπει να αποσυρθούν από την ελληνική αγορά όχι μόνο γιατί δεν προάγουν τις σωστές επαγγελατικές υπηρεσίες αλλά και γιατί δημιουργούν σοβαρό πρόβλημα σε καταναλωτές και στην αγορά.
S8 θήκες προστασίας, θέλω την γνώμη σας!
Καλησπέρα!
Έχω το samsung s8 εδώ και μερικούς μήνες! Έχετε να μου προτείνεται μια καλή θήκη προστασίας που να μην κάνει το κινητό τεράστιο αλλά να είναι ανθεκτικό όσο γίνεται σε πτώσεις;
Έχω μια αδυναμία στις θηκες της spigen, έχω πάρει την Rugged Armor Extra αλλά θέλω και μια εναλλακτική, την θεωρώ πολύ καλή αλλά δεν είμαι σίγουρος τι θα γίνει σε μια ενδεχόμενη πτώση.
Φιλικά,
Άγγελος
Samsung Galaxy Tab S4 10.5 (SM-T835/SM-T830)
Καλησπέρα,

Μιας που δεν έχω βρει κατάλληλο τόπικ για το συγκεκριμένο Tablet ανοίγω το ανάλογο topic.
NOKIA 215 WiFi
Σήμερα ανακάλυψα ότι το ΝΟΚΙΑ 215 που έχει η μητέρα μου έχει προεγκατεστημένο μαζί με άλλες εφαρμογές και το Messenger. Υπάρχει δυνατότητα σύνδεσης δηλαδή με WiFi; Αν ναι πως συνδέεται;

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire