Pages

Okratowania Plastikowe Niekonsekwencje Oraz Właściwości

lundi 31 décembre 2018
myphone forum
Okratowania Plastikowe Niekonsekwencje Oraz Właściwości
Do sporządzenia ograniczenia spośród plastiku na oddzielenie walor bramkę sztachetowa pomocne żyje jota puszyście 500 potoków postępowej wierzby.

Review my site; płoty i ogrodzenia
Facebook προβλημα σβηνονται οι δημοσιευεις μου
Καλησπερα σας παιδια προσεξα οτι οταν πηγαινω στο προφιλ μου και στο χρονολογιο μου και επιλεγω να παω πισω στον Ιουλιο του 2018 ή πισω στο 2016 κλπ δεν βρησκω δεν βλεπω τις δημοσιευεις μου τι σκατα κανει το φβ μας τις σβηνουν ; 
Οθόνη
Καλησπέρα σε όλους και καλή χρονιά!

Μια φίλη μου έχει το note 5a prime και πρόσφατα της έσπασε η οθόνη. Το πήγε να το φτιάξει και της είπαν πως στο συγκεκριμένο μοντέλο εαν γίνει αλλαγή οθόνης, θα κολλήσει σε παλιά έκδοση του android χωρίς να υπάρχει η δυνατότητα update. Έχει πάρει καινούριο κινητό τώρα, αλλά ήθελα να ρωτήσω τι παίζει με αυτό;

Ευχαριστώ εκ των προτέρων
Pocophone vs Nokia 7 plus
Εύχομαι σε όλους Καλή Χρονιά
.
Αν δεν λάβουμε υπόψη την τιμή πιο από τα δύο θα επιλέγατε και για πιο λόγο;
Τα κριτήριά μου με σειρά προτεραιότητας είναι:
1) μπαταρία
2) συνδεσιμότητα
3) κάμερα
4) future proof
Δεκτές και άλλες προτάσεις
.
ευχαριστώ
Σελίδα για αγοραπωλησίες φωτογραφικών - DSLR.gr
To ©DSLR.gr είναι μια σελίδα αγγελιών για μεταχειρισμένα και καινούρια φωτογραφικά είδη. Με 3 απλά βήματα μπορεί κάποιος να πουλήσει τον εξοπλισμό του, την παλιά του φωτογραφική.
Υπάρχουν κατηγορίες που κάνουν εύκολη την αναζήτηση και την καταχώρηση πρόβλημα που λύνει τις πωλήσεις του facebook στα αντίστοιχα γκρουπάκια. Η ανάρτηση αγγελιών είναι φυσικά δωρεάν.

Η σελίδα δεν παρέχει κάποιο κέρδος ούτε έχει συμμετοχή στις αγοραπωλησίες δηλαδή δεν κρατάει κάποιο ποσοστό κτλ.
Η δημιουργία της έγινε από το πάντρεμα χόμπι (φωτογραφία) και δουλείας (προγραμματισμός) .
Όλα τα σχόλια καλοδεχούμενα, αρνητικά ή θετικά.

https://dslr.gr/

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire