Pages

Mury Przyciężkie, Okratowania Tępe SOBEX

lundi 24 décembre 2018
myphone forum
Mury Przyciężkie, Okratowania Tępe SOBEX
Do umówienia płoty ogrodzenia spośród plastiku na odseparowanie walor bramkę sztachetowa filantropijne tkwi jota tłusto 500 stylów świeżej wierzby.
Smartphone 450€
Είμαι στην αναζήτηση νέου Smartphone με έμφαση στην κάμερα. Είμαι ανάμεσα στο S8+ και το Huawei P20. Κλείνω προς το S8+ καθώς σχεδιαστικά για εμενα υπερτερεί. Το P20 σύμφωνα με το DxOMark έχει καλύτερη κάμερα από το S8+. Άλλα έχω τις επιφυλάξεις μου όσον άφορα το UI της Huawei.. Στα 450 έχετε να προτείνεται κάποιο άλλο?
Χαμενο βιντεο huawei p10 lite
Πηγαινοντας σε μια γιορτη τραβηξα 3 βιντεο με το κινητο εχουν αποθηκευτει στην καρτα sd . Μολις πηγα να τα δειξω σε συγγενεις το ενα μου βιντεο εχει εξαφανιστει . Δεν το εχω βρει σε recovery που εχω κανει. Ειναι σαν μην υπηρξε ποτε και με παραξενευει. Τι μπορει να εχει γινει και πως μπορω να το βρω ξανα ;
Xiaomi Mi8 (128GB) ή Samsung Galaxy S8+ (plus)
Είμαι ανάμεσα σε αυτές τις 2 συσκευές και θα ήθελα τη βοήθειά σας, γιατί πραγματικά δεν μπορώ να επιλέξω. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire