Pages

Honor 8x vs Poco F1 vs Samsung A7 (2018)

samedi 29 décembre 2018
myphone forum
Honor 8x vs Poco F1 vs Samsung A7 (2018)
καλησπερα σε ολη την κοινοτητα.

ποιο απο τα 3 θα αγοραζατε στο αμεσο μελλον και γιατι;

με ενδιαφερει η οθονη, η πλοηγηση στο νετ, η ποιοτητα σηματος/ομιλιας/ηχου, η κατασκευη, η απροβληματιστη λειτουργια, το fm radio, παιχνιδια ελαχιστα, social καθολου.

ευχαριστω.
Smartphone γυρω στα 250€
1) Το χρηματικό ποσό που διαθέτουμε. 250
2) Το μέγεθος οθόνης που προτιμούμε. Δεν μας πειράζει
3) Το θέλουμε απο Ελλάδα ή και απο Κίνα/Ευρώπη; Με 2ετη εγγύηση αντιπροσωπείας ή μας αρκεί και η εγγύηση του καταστήματος; Απο Ελλαδα
4) Χρειαζόμαστε 800αρα μπάντα ώστε να χουμε σε περισσότερα μέρη 4g; (επαρχία χωρις 800αρα έχεις σοβαρό θέμα) Χρειαζομαστε την 800αρα
5) Το θέλουμε dual? Χρειαζόμαστε ραδιόφωνο, ir ή nfc? Ναι Dual

Με ενδιαφέρει η κάμερα κυρίως.Για την ωρα ειμαι αναμεσα σε Galaxy A8 και Huawei Mate 20 lite.Επισης δεν θα ήθελα Xiaomi.
Fasady Również Ograniczenia
Ogrodzeniowe z stanowczej sekwencji ergo zacne ogrodzenia dla brody, którym omija na sensacyjnym, absolutnym wzornictwie.

Also visit my blog post: sztachety szydłowiec
Smartphone από το amazon
Παρατηρώ ότι στα Smartphone από το amazon υπάρχει έκδοση για UK και για DE/FR/IT

γνωρίζετε τι σημαίνουν αυτά;

Θα είναι λειτουργικά στην Ελλάδα;

Θα έχουν Ελληνικό μενού;

παραθέτω μια διεύθυνση
LineageOS για Huwai Honor 7A?
Καλησπερα σε ολη την τρελοπαρέα.Καταρχην εχω ενα κινητο Huwai Honor 7A και θα ηθελα να αλλαξω operation system και να φυγω απο το Android και το κατασκοπευτικο google και ολων των υπηρεσιων του.

Θα ηθελα να βαλω το LineageOS που σεβεται την ιδιωτικοτητα.Το θεμα ειναι οτι στο επισημο site του LineogOS δεν φαινεται να υποστηριζει την συσκευη μου αλλα σε καποια αλλα forum εχω βρει την ανεπισημη εφαρμογη που υποστηριζει την συσκευη μου.

Το θεμα ειναι οτι επειδη ειμαι ασχετος δεν ξερω τον τροπο που πρεπει να ακολουθησω για ολη αυτην την διαδικασια.Δηλαδη σχετικα με το root και ολη αυτην την διαδικασια.Δεν ξερω σαν αρχαριος απο που να ξεκινησω.
Προβλημα s6 edge plus
Καλησπερα στην παρεα μετα απο 3 χρονια το s6 μας αφησε χρονους....νομιζα οτι ηταν μονο μπαταρια!
εκανα οτι combo υπαρχουν για επαναφορα κατι τλσπ τπτ νεκριλα!
πηγα χαιδαρι λεω μπαταρια μας αφησε δεν ανοιγει μ τπτ.....μ ειπαν για πλακετα αλλαγη δηθεν οκ λεω ποσο 300 τους λεω οκ παμε γιαλλο δεν ασχολουμε....και ρωταω τωρα εχω βρει την πλακετα απο ebay αλιεχπρες ξερω γω οπουδηποτε 30ευρα να την παραγγειλω μπαινει ευκολα?
υπαρχει κανα μαγαζι αξιοπιστο αθηνα να το παω να μου το σενιαρουν γτ αν το δειτε θα πειτε κριμα ειναι καινουργιο κινητο 3 χρονων...πραγματικα ουτε ενα σημαδι πανω του ρε γμτο τπτ...

Ευχαριστω εκ των προτερων και ευχομαι καλη χρονια σε ολους!
TV box
Καλησπέρα θα ηθελα να ρωτήσω για αγορά TV box είμαι μεταξύ mi box s beleenk gt1 κ ίσως κάποιο tanix θα ήθελα την γνώμη σας για αυτά κ εάν έχετε κάτι άλλο να προτείνετε γύρω στα 70 ευρώ. Για kodi.

Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire