Pages

προβλημα με τις φωτογραφιες του instagram

mercredi 5 décembre 2018
myphone forum
προβλημα με τις φωτογραφιες του instagram
καλησπερα σε ολους
εχω ενα θεμα σχετικα με τα στορι μου στο ινστα
με το που κλικαρω την σελφι/φωτο αυτοματα μου εμφανιζεται η φωτογραφια με εντελως λιγοτερη αναλυση...σχεδον χαλσμενη..
και αυτο με εχει βαλει σε ενδυασμους πως εχει θεμα το κινητο με την καμερα..
το κινητο μου ειναι το α7 2018 samsung
αγορασμενο απο καιζερσοπ...
Πείρα το Mate 20(NOT Pro), ρωτήστε με ότι θέλετε
Πείρα την παγκόσμια L29 έκδοση με 6GB ram και 128gb internal, μαύρο χρώμα.

Προέρχομαι από iPhone 8 και βρίσκομαι Κύπρο.

Αν ενδιαφέρεστε να το αγοράστε και έχετε απορίες ρωτήστε ελευθερα.
Απορία για Forthnet.
Γειά σας.Είμαι χρόνια συνδρομητής στην Forthnet ( NOVA ) για παροχή Internet ( ADSL ).Επειδή με έχουν πάρει τηλέφωνο για προσφορά σε πακέτο τηλεφωνίας και Internet θα ήθελα να ρωτήσω αν ισχύει όπως μου είπαν ότι από 01/01/2019 άν δεν είμαι σε ενιαίο πάροχο για τηλέφωνο και Internet ( τώρα το τηλέφωνο το έχω στον ΟΤΕ ) θα διακοπεί η παροχή του Internet.Επειδή το θέμα επείγει παρακαλώ για απαντήσεις από όσους γνωρίζουν κάτι σχετικό.Ευχαριστώ.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire