Pages

αγορά κινητού με πολύ καλή κάμερα για συγκεκριμένη χρήση!

mercredi 19 décembre 2018
myphone forum
αγορά κινητού με πολύ καλή κάμερα για συγκεκριμένη χρήση!
Ψαχνω κινητο Android για τον αδελφο μου που ειναι tattoo artist..
μεχρι 400ε (αλλα αν η δουλεια γινεται καλα και με φθηνοτερο δεν μας χαλαει αν γλιτωσουμε χρηματα)
Αγορά απο σκρουτζ, μετρητοις.

Το βασικο σημαντικο μας χαρακτηριστικο ειναι να εχει πολυ καλη καμερα για συγκεκριμενη χρηση: να μπορει να βγαζει πολυ καλες φωτο τα τατου που κανει!
Παλιοτερα ειχε ενα Galaxy S2 και ηταν σχετικα ικανοποιημενος..
Φετος πηρε ενα Huawei P9 Lite 2017 και το μετανιωσε..
Μου λεει οτι αν πας να βγαλεις κοντινο σχετικα φαινεται σαν καμενη η φωτο!
Και γενικα δυσκολευται να βγαλει φωτο της προκοπης..αντανακλαται το φως και γυαλιζουν επισης (δεν ξερω αν θα μπορουσε να βοηθηθει με ειδικο φωτισμο)

Προτασεις που μου εκανε φιλος:
Huawei P20 που λογικα μας καλυπτει σιγουρα αλλα ειναι και 400ε και κατι ψιλα..
Xiaomi Pocophone F1
Xiaomi Mi A2

μου ειπε οτι οι συγκεκριμενες αναγκες φωτογραφησεων ζητανε να εχει η καμερα του κινητο φωτεινο φακο και καλο contrast.

Οποιος γνωριζει περισσοτερα σχετικα με το τι χρειαζεται και ποια μοντελα θα μας καλυψουν σιγουρα, ας βοηθησει..


δειγματα απο το P9:

**προσπαθω να επισυναψω φωτο με μικρο μεγεθος αλλα δεν με αφηνει:
Exceeds forum quota by 188,6 KB.
Περίληψη των συνημμένων αρχείων του μέλους MASTERX: 144,5 KB
και δεν καταλαβαινω τι φταιει
Samsung Galaxy J6 (2018)...επαφες!!
Πηρα το Samsung Galaxy J6 (2018)
Το προηγούμενο κινητό μου έσπασε και δεν έχω πρόσβασή πλέον σε αυτό.
Θέλω να περάσω τις επαφές μου στο νέο κινητό άλλα τις έχω μόνο αποθηκευμένες σε αρχείο .vcf στο σταθερό υπολογιστή μου.
Το μπορώ να κάνω;;;

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire