Pages

Honor 8X vs Mi 8 Lite ή κάτι άλλο;

mardi 18 décembre 2018
myphone forum
Honor 8X vs Mi 8 Lite ή κάτι άλλο;
Μετά από κάποιες οικονομικές δυσκολίες κλπ ήρθε η ώρα να πάρω επιτέλους ένα smartphone δώρο για μένα μιας και έρχονται γιορτές.Η τιμή που έχω βάλει σαν Maximum είναι τα 300€ και αυτο που θέλω είναι κάτι διαφορετικό από τα προηγούμενα κινητά που είχα.Κάτοχος Meizu M6 Note,απόλυτα ευχαριστημένος αλλά θέλω το κάτι παραπάνω.Θελω μια αναβάθμιση με κυριότερο κριτήριο την εμφάνιση του κινητού αυτή τη φορά.Θέλω επιτέλους να πάρω ένα κινητό να είναι όμορφο και να τραβάει τα βλέμματα που λέμε.Καλή μπαταρία(με το Meizu έχω καλομάθει),καλή οθόνη,αξιοπρεπή ήχο και αξιοπρεπή κάμερα πιστεύω είναι δεδομένα,κάτι ειδικό δεν ζητάω οπότε τα φώτα σας παρακαλώ!!Ξέρω ότι το poco είναι κορυφή αλλά δεν είχα ποτέ ένα πραγματικα όμορφο κινητό και θέλω πολύ να πάρω.Ετσι και αλλιώς σε σχέση με τον sd 625 του Meizu θεωρώ ότι αυτά που κοιτάω είναι αναβάθμιση.
Λειτουργία πτησης
Χαιρετώ την παρέα.πηρα χθες ένα κινητό.ενα Alcatel 5.προσπαθησα να κάνω ότι έκανα μέχρι τώρα.δηλαδη όταν δεν χρησιμοποιούσα την συσκευή σαν τηλέφωνο,έβαζα την λειτουργία πτησης και χρησιμοποιούσα το ,wifi.αυτη την φορά δεν με άφησε να το κάνω.στην λειτουργία πτησης δεν σε άφηνε να ενεργοποιησεις το wi fi. φταιει η έκδοση του αντροιντ;έχει την 7.το μόνο που κατόρθωσα να κάνω είναι να λειτουργεί κανονικά σαν τηλ αλλά να μην σου εμφανίζονται οι κλήσεις και τα μνμ.αλλα έχω θέλω όταν είναι κλειστό να φαίνεται στον καλούντα ότι είναι κλειστό.υπαρχει κάποια λύση;ευχαριστώ.
Κινητό μέχρι 300 ευρώ και μέχρι 6"
Καλησπέρα,

Βασικά αυτό που λέω στον τίτλο. Ψάχνω να αντικαταστήσω το huawei p9 lite μετά από 2.5 χρόνια χρήσης μιας και τα 2gb ram και 16gb rom αρχίζουν να φαίνονται λίγα.
Θέλω οπωσδήποτε dual sim και ραδιόφωνο/3.5mm jack.
Κοιτάω για αγορά από Ελλάδα ή Amazon.

Νομίζω οι βασικές επιλογές μου είναι:
- Xiaomi mi a2 lite
- Huawei p20 lite
- Huawei mate 10 lite
- Samsung A7 (2018)

Έχετε κάποιο σχόλιο μεταξύ αυτών των συσκευών ή κάποια άλλη να προτείνετε;
Ευχαριστώ.
πλήρης απενεργοποίηση internet σε smartphone
καλησπέρα. Έχω ένα Sony Xperia X Compact.
Θα ήθελα να ρωτήσω αν υπάρχει κάποιος τρόπος να αφαιρέσω το Play Store και παράλληλα να καταργήσω οριστικά τη δυνατότητα εγκατάστασης οποιασδήποτε νέας εφαρμογής .apk Ακόμα καλύτερα αν είναι μη αναστρέψιμη η διαδικασία.
Ευχαριστώ
σύγκριση κινητών για αγορά
Καλησπέρα στην ομάδα θέλω να πάρω ένα κινητό τώρα., με το κινητό περνάω πάρα πολύ ώρα μαζί του. Social YouTube κλπ αλλα παιχνίδια δεν παίζω καθόλου, με ενδιαφέρει να ειναι άνετο και να έχει καλη κάμερα οπότε είμαι ανάμεσα σε αυτά
Galaxy s8/plus
Xiaomi mi8
One plus 5t
Αυτά σκέφτομαι. Τι απόψεις έχετε? Γενικά προτιμάω Σ8 καθαρά από θέμα εμφάνισης αλλά δεν ξέρω γιατί είναι και. Προηγούμενης γενιάς αλλά είναι και φλαγκσιπ.,περιμενω να μου πείτε και εσείς!!
Φιλικά Βασίλης
Pocophone F1-MI 8
Από σήμερα μπήκε και το ΜΙ8 στο πλάνο... Ανάμεσα σε Poco και ΜΙ8,ποιο αξίζει πιο πολύ;;;
Βασικά το Poco έχει πιο μεγάλη μπαταρία, ραδιόφωνο,και είναι γύρω στα 40-50€ πιο φτηνό,το ΜΙ8 από την άλλη,οθόνη καλύτερη,NFC,ίσως καλύτερη κάμερα,και σαν ποιότητα κατασκευής είναι καλύτερο...Και φυσικά αν η μπαταρία του βγάζει την μέρα...Πολύ σημαντικό...
Για δώστε καμία βοήθεια,μιας και με συσκευές της Xiaomi δεν είμαι πολύ γνωστης..
iphone xs (max) vs s9 plus vs note 9
με κριτηριο την καμερα..αλλα και γενικοτερα!
Αγορα κινητου με γρηγορη φορτιση μπαταριας
Παιδια ψαχνω ενα κινητο με τιμη περιπου 150-200 ευρο να εχει γρηγορη φορτιση.
Να μην ξεπερνα τις 5,5 ιντσες και να ειναι τουλαχιστον 32GB.
Huawei p20 pro έχω θέμα με το hisuite
Καλησπέρα παιδιά έχω το εξής θέμα...εχω κατεβάσει κανονικά το hisuite στον υπολογιστή μου και την ώρα που πατάω για να συνδεθεί με το κινητό μου βγάζει ότι μια εφαρμογή εμποδίζει ένα αίτημα δικαιώματος.. οι ρυθμίσεις δεν μπορούν να επαληθεύουν την απόκριση σας.. Μήπως ξέρει κανείς τι είναι;

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire