Pages

Τι xiaomi να παρω;;;;

dimanche 7 octobre 2018
myphone forum
Τι xiaomi να παρω;;;;
Παιδια sos.επειδη τα εχω κανει αχταρμα στο μυαλο μου με τοσα μοντελα που εχει η xiaomi εχω μπερδευτει ταμαλα...πρωτα απ ολα..σαν να εχω καταλαβει οτι αν επιλεξω ενα dual sim τηλ.xiaomi δε θα εχει δυματοτητα επεκτασης μνημης με καρτα sd.σωστο;ή οχι;;παρακαλω πειτε μου!!
Τι παίζει με τους φορτιστές για τα προϊόντα της Apple;
Ανοίγω αυτό το θέμα για δυο λόγους. Καταρχάς ποτέ δεν κατάλαβα τι παίζει με τα καλώδια. Δεν μου αρέσει η τιμολογιακή πολιτική της Apple και προσπαθώ να περιορίσω τις αγορές μου και έτσι δεν αγοράζω αυθεντικά καλώδια καθώς δεν βρίσκω το κατάλληλο επίχειρημα. Η OnePlus που πραγματικά έχει αναπτύξει μια δική της τεχνολογία και η οποία είναι συμβατή με τα αυθεντικά προϊόντα και δεν χρεώνει τόσα ένα καλώδιο.

Τα μίσα καλώδια δεν δουλεύαν εξαρχής και τα υπόλοιπα έπαψαν να λειτουργούν με την πάροδο του χρόνου. Έτσι έχω καταλήξει να χρησιμοποιώ μόνο το αυθεντικό της συσκευασίας του iPad mini 4.

Κατά δεύτερον, εδώ και λίγο καιρό έχω προσέξει ότι ακόμη και με τον αυθεντικό φορτιστή το ipad κάνει δυο ήχους έναρξης φόρτιστης με περίπου απόσταση του ενός λεπτού.
Πρόγραμμα πλοήγησης για αυτοκίνητο με φωνητικές υποδείξεις
Παιδια γνωριζει κανεις αν υπαρχει καποιο δωρεαν Android προγραμμα πλοηγησης για αυτοκινητο (για τον νομο Αττικής βασικα το χρειαζομαι) που να του κανουμε στην αρχη αναζητηση μια διευθυνση προορισμου (πχ οδος και αριθμος) και μετα οπως οδηγουμε να υποδεικνυει φωνητικα (πχ στριψτε δεξια στα 300 μετρα, στριψτε αριστερα στα 200 μετρα, κλπ?) (ας ειναι και στα αγγλικά, βασικα δεν θελω να κοιταω συνεχεια την οθονη οπως οδηγω). Χρειαζεται συνεχως κατα την οδηγηση να εχω και το 4G ανοιχτο? Σας ευχαριστω πολύ! :)
S9+ και θέματα που μπορούν να απαντηθούν από τον εκπρόσωπο!
Καλημέρα μας,
Μιας και έχουμε έναν εκπρόσωπο της εταιρείας στο Forum θα ήθελα να πω τα εξής για το νέο μου απόκτημα S9+, που λογικά έχουν εφαρμογή σε όλα τα μοντέλα της εταιρείας. Αν χρειάζεται να μεταφερθεί το νήμα, πείτε μου.

Θέματα:
1) Δεν βλέπεις την στάθμη της μπαταρίας του Bluetooth ακουστικού. Γίνεται σε πολλές εταιρείες, δυστυχώς όμως όχι στην Samsung, ή τουλάχιστον δεν το έχω βρει.
2) Σχετικά με sms:
a. ΔΕΝ μπορείς να γράψεις ΠΡΩΤΑ το sms και μετά να προσθέσεις τους παραλήπτες. Πράγμα που δημιουργεί πολλά προβλήματα, τουλάχιστον για εμένα.
b. Αν έχεις βάλει ένα X παραλήπτη για να στείλεις sms και ενώ το έχεις γράψει θες να προσθέσεις ακόμη έναν ή να διαγράψεις έναν παραλήπτη (αν έχεις πάνω από 1 παραλήπτη)…τότε όταν πατάς το «ΕΝΑΡΞΗ» σε βγάζει σε ΚΕΝΟ ΣΜΣ. Αυτό είναι μεγάλο BUG.
3) Σε άλλες εταιρείες (π.χ. LG), όταν πλησιάζει η γιορτή ή τα γενέθλια που έχεις καταχωρημένα…...σου βγάζει ενημέρωση όταν τους καλείς ή όταν σε καλούν…Π.χ. Γενέθλια σε 2 ημέρες. Είναι πολύ καλό feature.
4) Πρόγραμμα συγχρονισμού με OUTLOOK EXPRESS, όπως παλιά. Δυστυχώς από παλιά έκδοση του KIES χάθηκε η δυνατότητα συγχρονισμού με το εν λόγω λογισμικό. Τώρα κάνω χρήση του https://www.fjsoft.at/en/ My Phone Explorer και βολεύομαι, αλλά θα προτιμούσα να έχω επίσημο λογισμικό. Το μόνο μείον είναι ότι ΔΕΝ κάνει αντιστοίχιση όλων των πεδίων του Outlook με τα Android.

Ελπίζω να πάρουμε απαντήσεις και κυρίως να δούμε υλοποίηση λύσεων…. Διότι το παρελθόν έχει δείξει ότι απλά υπάρχει απάντηση χωρίς ουσία.


Να είστε καλά.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire