Pages

Κινητο με καλη καμερα - p20 €400 ή κατι αλλο

lundi 8 octobre 2018
myphone forum
Κινητο με καλη καμερα - p20 €400 ή κατι αλλο
Καλημερα

1)Το χρηματικό ποσό που διαθέτουμε.
Ιδανικα γυρω στα 300 αλλα παντα ξεφευγεις λιγο απο το μπατζετ. Προφανως οσο πιο λιγα τοσο το καλυτερο.
2) Το μέγεθος οθόνης που προτιμούμε.
5.5 νομιζω ειναι καλα, εξαρταται βεβαια και απο τα bezels
3) Το θέλουμε απο Ελλάδα ή και απο Κίνα/Ευρώπη; Με 2ετη εγγύηση αντιπροσωπείας ή μας αρκεί και η εγγύηση του καταστήματος;
Λεω να το παρω απο πλαισιο. Για να εχω εγγυηση αντιπροσωπειας και να εκμεταλλευτω εκπτωση και επιπλεον εκπτωση με αγορα μεσω καρτας eurobank. Παντως θα προτιμουσα εγγυηση αντιπροσωπειας.
4) Χρειαζόμαστε 800αρα μπάντα ώστε να χουμε σε περισσότερα μέρη 4g; (επαρχία χωρις 800αρα έχεις σοβαρό θέμα)
Νομιζω το το καλο σημα ειναι παντα καλα να υπαρχει. Οποτε καλο αλλα οχι απαραιτητο
5) Το θέλουμε dual? Χρειαζόμαστε ραδιόφωνο, ir ή nfc?
Ραδιοφωνο χρησιμοποιω αλλα οχι συχνα. Οποτε καλο αλλα οχι απαραιτητο. Ir εχω να δουλεξω απο εποχες νοκια 6110. Nfc ποτε. Αρα...δεν με νοιαζει. Dual αδιαφορο
6) Χρειαζόμαστε ελληνικό μενου; Αν ναι, πειράζει αν χρειαστεί φλασαρισμα;
Δεν με απασχολει. Αν δεν εχει ελληνικα, να εχει αγγλικα. Χωρις φλασαρισμσ
7) Μας ενδιαφέρει ο καλός ήχος ή/και η καλή οθόνη; Αν ναι θέλουμε amoled (και) stereo ή μας αρκεί lcd (και) mono.
Δεν εχω απαιτησεις, οτι να ναι...
8) Βάλτε σε σειρά προτεραιότητας τα εξής: ταχύτητα, βαρύ gaming, κάμερα, αυτονομία.
Καμερα, ταχυτητα, αυτονομια, gaming
9) Ποια είναι η τωρινή σας συσκευή.
Huawei p9lite 2016

Μου την εχει βαρεσει το τελευταιο καιρο με τις φωτο που εβγαζε το κινητο μου βραδυ, ολες οι νυχτερινες φωτογραφιες χαλια. Αλλο παραπονο γενικα στη χρηση του δεν ειχα, μονο οι νυχτερινες φωτο.
Οποτε ειδα μια προσφορα που εχει το πλαισιο και μου μπηκε η ιδεα να αλλαξω κινητο.
Για παραδειγμα p20 64gb με πληρωμη μεσω χρεωστικης eurobankμου βγαινει 400 ευρω, νομιζω αρκετα καλητιμη.
Να σημειωσω οτι δεν ειναι δεσμευτικο να γινει η αγορα απο την αλυσιδα αυτη αλλα νομιζω οτι η εκπτωση με μορφη επιστροφης 20% ειναι καλη και σε καποιες συσκευες εχει ηδη αλλη μια εκπτωση.
Επισης στο κινητο η χρηση ειναι αρκετη ομιλια και πολυ σερφαρισμα και social. Οποτε θελω 4G και καλη μπαταρια, αν και πλεον εχω φορτιστες παντου (σπιτι, αυτοκινητο, γραφειο)
Παιγνιδια σπανια. Συχνα ομως GPS επισης

Απο τη συσκευη μου ειμαι ευχαριστημενος γενικα και θελω να αλλαξω μονο λογω της καμερας. Ηθελα να βγαλω φωτογραφιες στις διακοπες και δεν τολμουσα, ειδικα βραδυ... ασε που μετα απο ενα σημειο αργουσε αρκετα να ανοιξει η καμερα και να ειναι τοιμη για ληψη, σαν να κολλαγε το κινητο.

Υπαρχει κατι καλυτερο και ιδανικα και φθηνοτερο συγχρονως;;;
Gearbest και λοιπά Κινέζικα...
Παιδιά, γνωρίζει κανείς τι παίζει για παραγγελίες απο gearbest και λοιπά sites αππο Κίνα;
Mας πιάνει τελωνείο;
Ρωτάω γιατί κάποια φεγγάρια είχαν ξεσαλώσει και δεν περνούσε ούτε κουνούπι!

Ευχαριστώ προκαταβολικά για τις απαντήσεις σας... :happy:
Επέκταση δικτύου wifi
Καλησπέρα σας θα ήθελα τη βοήθειά σας στο εξής πρόβλημα, θέλω να φέρω wifi σε γραφείο από wifi hotspot το οποίο βρίσκεται γύρω στα 30 μέτρα από μένα αλλά δεν έχω οπτική επαφή ούτε παράθυρο προς τα εκεί, μιλαμε μόνο για αναμετάδοση wifi και όχι σύνδεση ρουτερ με υπολογιστή. Έχω το access point D-LINK DAP-2020 και 2 ρούτερ, το θέμα είναι ότι για να πιάσω το σήμα από το wifi hotspot πρέπει :
α) Nα συνδέσω εξωτερική κεραία στο d-link από το γραφείο μου με περίπου 10 μέτρα καλώδιο για να έχει οπτική επαφή με του hotspot
β) Να τοποθετήσω το d-link σε άλλο γραφείο που το παράθυρό του βλέπει τη κεραία του Hotspot και να δώσω ενσύρματα ή ασύρματα το wifi σε ένα άλλο ρουτερ που θα έχω στο γραφείο μου και εκείνο να μου δώσει wifi.
Αν παίξω με την πρώτη περίπτωση πιστεύω ότι λόγω του μήκους του καλωδίου για την εξωτερική κεραία θα έχω τεράστια απώλεια σήματος με συνέπεια να λαμβάνω σχεδόν τίποτα, αν παίξω με τη δεύτερη περίπτωση την οποία δε ξέρω και πως γίνεται θα χρειαστώ και εκεί μακρύ καλώδιο δικτύου και επίσης δεν ξέρω αν γίνεται να γίνει ασύρματη αναμετάδοση d-link με ρουτερ και στη συνέχεια να δώσει αυτό wifi. Τι μου προτείνεται να κάνω? Ευχαριστώ.
Xiaomi redmi note 5 v xiaomi redmi note 6 pro..
Ποιο είναι καλύτερό για αγορά τωρα
BLACK SHARK --XIAOMI
Γεια σας παιδια ...πριν λιγες μερες αγορασα ενα black shark xiaomi--το κινητο ειναι αρκετα καλο και γρηγορο αλλα το προβλημα ειναι οτι φοραει λειτουργικο JOY ROM και δεν εχει ελληνικα...υπαρχει περιπτωση να αλλαξει η γλωσσα μιας και απο τον φιλο που το πηρα δεν μου το ειχε αναφερει και μαλλον την πατησα:mad::mad:
Μεταφορα γραμμης σε αλλη διευθυνση
Καλησπερα

Λογω μετακομισης θελω να μεταφερω τη συνδεση μου σε αλλη διευθυνση. Πηρα τηλεφωνο στη Nova και εκτος απο το κοστος μεταφορας 53 ευρω μου ειπε η κοπελα που μιλουσα οτι θα γινει και αναγκαστικη ανανεωση συμβολαιου για 12 μηνες επειδη εχω tripleplay.
Ισχυει κατι τετοιο? Υπαρχει καποιος τροπος για να το αποφυγω? Δεν θελω να ανανεωσω για 12 μηνες. Αν ξερει καποιος τι ισχυει και το πως πρεπει να κινηθω ας μου απαντησει
Απενεργοποίηση USB σε Android TV Box
Γεια χαρά σε όλους,

υπάρχει τρόπος να μην δίνει τάση η θύρα USB όταν απενεργοποιείται (Power-off) ένα Piano V88 με λειτουργικό Android 7.1.2;
Μετανανστευση
Καλημερα θα ηθελα να ρωτησω ποια χωρα θεωρειτε καλυτερη για μεταναστευση Δανια η ολλανδια?Να πω οτι με ενδιαφερουν οικονομικα επαγγελματα(τραπεζιτες οικονομολογοι κτλ).

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire