Pages

Mi A2 και περίεργη 2ης κάρτας SIM

vendredi 19 octobre 2018
myphone forum
Mi A2 και περίεργη 2ης κάρτας SIM
Χαίρετε,
έχω εδώ και ένα μήνα το Mi A2 (4/64) με δύο κάρτες sim, Wind και Cosmote.
Έχω ενεργοποιημένα τα mobile data μόνο στην πρώτη (wind) που είναι με συμβόλαιο ενώ στην δεύτερη (cosmote) τα έχω απενεργοποιήσει καθώς είναι καρτοκινητή.
Παρατήρησα ότι την πρώτη κάρτα την αναγνωρίζει κανονικά (αναγνώριση αριθμού) ενώ στην δεύτερη, δεν δείχνει να αναγνωρίζει τον αριθμό (αν και λαμβάνω κανονικά κλήσεις)
Επίσης, έχοντας ενεργοποιημένη την υπηρεσία my internet της Cosmote η οποία σε ειδοποιεί με SMS ότι δεν έχεις data και αν θέλεις να ενεργοποιήσεις κάποιο πακέτο, από την πρώτη στιγμή σχεδόν, κάθε τόσο λάμβανα τέτοια SMS.
Επαναλαμβάνω ότι δεν έχω ενεργά τα mobile data σε αυτή την SIM.
Σήμερα, μπήκα στο My Cosmote και απενεργοποίησα την υπηρεσία my internet και μετά από λίγο έλαβα ένα μήνυμα ότι μόλις συνδέθηκα στο internet με χρέωση 0.2€/MB. Φυσικά, ξαναενεργοποίησα την υπηρεσία my internet ώστε τουλάχιστον να μη χρεώνομαι και αμέσως έλαβα ένα SMS πάλι ότι δεν έχω διαθέσιμα data κλπ.
Το ερώτημα είναι, γιατί ή τι προσπαθεί να συνδεθεί στο internet μέσω της SIM που ΔΕΝ είναι ενεργά τα mobile data.
Έχει κανείς άλλος το ίδιο θέμα;
Αντικαταστατης lg g6
Καλησπερα, ειμαι ετοιμος για αγορα νεας συσκευης αλλα εχω βρεθει σε ενα διλλημα mi8 ή s9 plus, καπου υπερτερει το ενα καπου το αλλο και δεν ξερω ποιο να αγορασω, απλα φοβαμαι μην απογοητευτω με την οθονη του mi8 οπως επαθα και με το pocofone σε σχεση με το lg g6
Για πειτε καμια ιδεα ποιο θα διαλεγατε και γιατι
Facebook messenger δεν αποθηκευει αυτοματα στο Νοτe 9 Samsun
καλημερα σας.
ειμαι κατοχος εδω και λιγες μερες samsung note 9 και το προβλημα που αντιμετωπιζω ειναι το εξης.
θελω το messenger facebook να αποθηκευει αυτοματα τις φωτογραφιες στο κινητο ομως δεν το κανει. εχω κοιταξει στο ιντερνετ ...μεσα στο κινητο τιποτα ....εχει καποιος να μου δωσει λυση??
ευχαριστω
Αλλαγή Firmware
Please Delete it!
Mate 10 pro vs mi mix 2s
Καλημέρα παιδιά. Αξίζει λετε η μετάβαση από mate 10 pro σε mix 2s 128gb?
Έχω πρόταση για ανταλλαγή με mix 2s καινούριο απλά είναι από gearbest.
Πολλοί μου λένε να μην το κάνω αλλά εγώ έχω τους ενδοιασμούς μου..
Αυτό που με κάνει πίσω πιο πολύ είναι η ποιότητα της οθόνης του 2s και η σχεδόν ανύπαρκτη εγγύηση του.



Mate the 10 pro be with you
A6 2018 και wificall
Γνωρίζουμε αν ενεργοποιείται το wificall σε αυτή τη συσκευή;

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire