Pages

Προβλημα με ιντερνετ

dimanche 21 octobre 2018
myphone forum
Προβλημα με ιντερνετ
Καλησπερα παιδια,

Εχω να θεματακι με το ιντερνετ σε λαπτοπ, το συνδεω με καλωδιο στο δικτυο και ενω κανει ping και βρισκει το ρουτερ, δεν εχει ιντερνετ. Και καθε φορα που παω να το ενεργοποιησω με δεξι κλικ πανω στο εικονιδιο, μου γραφει "η συνδεση απετυχε", αυτο το κανει μονο στα XP, στα 7 που τα εχω εγκατεστημενα παραλληλα δεν το κανει. (και αυτος ηταν ο λογος που εβαλα τα 7 αρχης εξαρχης αλλα δυστυχως σερνονται)
Α5 (2017) ή P Smart ή....???- 200€ - καλή κάμερα, χαμηλό SAR
Έχετε να μου προτείνετε κάτι; Να έχει μια αξιοπρεπή κάμερα, ΟΧΙ μεγάλο μέγεθος και να μην κολλάει. Το άτομο που θα το αγοράσει πρόκειται να το κρατήσει πολλά χρόνια!!!
s9 plus vs p 20 pro
Παιδια καλησεπρα!!Ποιο απο τα δυο να διαλεξω εχω μπερδευτει..Παρεσει σε κινητα γενικα η οθονη και οι καλες φωτο..
s9 plus vs p 20 pro
Παδια καλησπερα ποιο απο τα δυο προτεινετε και γτ???γενικα εμενα μαρεσει στο κινητο η ωραια οθονη συν φωτογραφειες..
P10 vs mate 20 lite
Καλησπέρα παιδιά
Είμαι σε αναζήτηση καινούριου κινητού για την γυναίκα μου
Το πόσο είναι γύρω στα 300 εκτός και βρεθεί κάτι εξαιρετικό με λίγα παραπάνω
Έμφαση δίνουμε στην κάμερα κατά κύριο λόγο και μετά στην μπαταρία.
Έχω καταληξει σε αυτά του τίτλου....
Εάν υπάρχει κάτι άλλο αξιόλογο ακούω προτάσεις!!!!

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire