Pages

COSMOTE TV

mardi 23 octobre 2018
myphone forum
COSMOTE TV
Καλησπέρα, δεν βρήκα σντίστοιχο topic οπότε ανοίγω ένα νέο, ελπίζω στη σωστή θεματική ενότητα. Είμαι συνδρομητής κοσμοτέ σε κινητό και σταθερό. Το τελευταίο διάστημα σκέφτομαι σοβαρά να βάλω και κάτι σε συνδρομητική τηλέοραση. Με ενδιαφέρουν ταινίες και σειρές. Αθλητικά καθόλου. Θα ήθελα τη γνώμη σας κατά πόσο αξίζει να αναζητήσω ένα από τα προγράμματα της κοσμοτέ με την έννοια αν υπάρχει πληθώρα σειρών και ταινιών στα κανάλια τους και αν αυτές ανανεώνονται συχνά. Ευχαριστώ
Huawei nova 3 ?
Καλημέρα , γνωρίζει κάποιος το nova 3 (128gb).
Εχει οντως ιδιες καμερες με το 20 pro αλλα καλητερα μενου και λειτουργιες ?
Καμμια ιδεα ?
Κανεις ?
Ευχαριστώ .
Wind σταθερό
Παιδιά να ρωτήσω κάτι.
Με πήραν ότι λήγει η δέσμευση μου και ταυτόχρονα η προσφορά στην τιμή που έχω στο σταθερό και Ίντερνετ μου.
Από ότι κατάλαβα προσπάθησαν να με δεσμεύσουν και για παραπάνω χρονικό διάστημα.
Ισχύει κάτι τέτοιο ; Θα ανεβεί όντως το πάγιο μου; Τώρα πληρώνω για Ίντερνετ 50/5 και σταθερό με κάποια δωρεάν λεπτά προς όλους 31€
Προβλημα με handsfree
Καλησπερα παιδες.
Εχω ενα περιεργο προβλημα με τα huawei handsfree μου. Ειναι τα κλασσικα που εχει μαζι μεσα στο κουτι του κινητου. Οταν τα συνδεω σε οποιοδηποτε κινητο δεν τα αναγνωριζει καν, δεν παιζει ουτε ο ηχος ουτε τπτ, δηλαδη ειναι σαν να μην συνδεω τιποτα, ενω αν τα συνδεσω στον υπολογιστη ακουγεται κανονικα ο ηχος. Ξερει κανεις γιατι μπορει να συμβαινει αυτο?
Ευχαριστω εκ των προτερων! :)

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire